ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Η σημασία του service στους ειδικούς είναι τόσο σημαντική, όσο και η αξία της ανθρώπινης ζωής.

Η σημασία του service στους ειδικούς είναι τόσο σημαντική, όσο και η αξία της ανθρώπινης ζωής.

Τα οφέλη από το service

4.185 Επισκέψεις στο άρθρο

Λύσεις για τη μείωση του κόστους συντήρησης ή επισκευής ενός αυτοκινήτου υπάρχουν αρκετές. Αξίζουν όμως όταν π.χ. η επισκευή δεν καταγράφεται στο βιβλίο συντήρησης, τα υλικά είναι αμφιβόλου ποιότητας, οι τεχνίτες μη εξειδικευμένοι και τα μηχανήματα non-up-to-date; Μήπως η αξία του service στους ειδικούς έχει αξία ανεκτίμητη;

ILEP
ΔΡΥΜΟΝΙΤΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΙΚΕ

Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνουμε, όλοι μας προσπαθούμε να κόψουμε έξοδα από παντού. Ακόμη και από το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, κινούμαστε λιγότερο, σύμφωνα με τους κανόνες οικονομικής οδήγησης και όταν έρθει η ώρα του service κάποιοι το καρυστερούν, γεγονός που επηρεάζει την ασφάλεια στο δρόμο. 
Μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις επισκευάζονται τα απολύτως βασικά και όχι όλα τα μέρη του αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση με όποιο τρόπο και αν προσπαθείτε να μειώσετε τα έξοδά σας ένα πράγμα είναι το σημαντικότερο. Όποια λύση και αν επιλέξετε για να μειώσετε το κόστος συντήρησης του αυτοκινήτου, δεν πρέπει να κάνετε εκπτώσεις στην οδική ασφάλεια, αφού η αξία της ανθρώπινης ζωής είναι ανεκτίμητη.

Κοινοποίησέ το »

Τα πλεονεκτήματα του service από τους ειδικούς

Το service στα εξουσιοδοτημένα και εξειδικευμένα συνεργεία είναι πολύ σημαντικό, αφού η επισκευή από ειδικούς και η χρήση αξιόπιστων ανταλλακτικών δεν θέτουν σε κίνδυνο την οδική ασφάλεια.

Το service στα εξουσιοδοτημένα και εξειδικευμένα συνεργεία είναι πολύ σημαντικό, αφού η επισκευή από ειδικούς και η χρήση αξιόπιστων ανταλλακτικών δεν θέτουν σε κίνδυνο την οδική ασφάλεια.

    Η επίσκεψη σε κάποιο εξουσιοδοτημένο ή εξειδικευμένο συνεργείο για την συντήρηση του αυτοκινήτου σας έχει οφέλη που μπορεί να μην τα έχετε καν φανταστεί. Τόσο οικονομικά, όσο και για την ίδια σας την ζωή, αφού ένα σωστό και πλήρες service δεν βάζει σε κίνδυνο την οδική ασφάλεια. Πιο αναλυτικά, τα οφέλη από το service στο συνεργείο είναι πολλά. Για παράδειγμα, ένα ενημερωμένο βιβλίο συντήρησης είναι το καλύτερο χαρτί στην πώληση του αυτοκινήτου σας όταν έρθει η στιγμή να περάσει σε δεύτερο χέρι. Είναι αυτό που θα κρατήσει την τιμή του πιο ψηλά από κάθε είδος επιπλέον εξοπλισμού που μπορεί να έχετε πληρώσει για να έχει το αυτοκίνητό σας. Το βιβλίο συντήρησης είναι το πρώτο πράγμα που ζητάνε οι αγοραστές μεταχειρισμένου, και όχι άδικα αφού σε αυτό φαίνεται όλο το ιστορικό συντήρησης και άρα η μεταχείριση που είχε από τον πρώτο ιδιοκτήτη του. Αν στο βιβλίο συντήρησης δεν φαίνεται πουθενά ότι έχουν αλλαχτεί τα τακάκια, ή ο συμπλέκτης και τα αμορτισέρ τι θα υποθέσει ο υποψήφιος αγοραστής; 
    Φυσικά, ακόμη και στην περίπτωση που δεν σας ενδιαφέρει η μεταπώληση του οχήματός σας, η επιλογή ενός εξουσιοδοτημένου ή εξειδικευμένου συνεργείου έχει επιπλέον προτερήματα. Πρώτα από όλα χρησιμοποιούνται γνήσια ανταλλακτικά ή after market ανταλλακτικά τα οποία είναι φτιαγμένα και «υπογεγραμμένα» από τον κατασκευαστή και τα οποία θα «κουμπώσουν» όπως πρέπει στο αυτοκίνητό σας. Ανταλλακτικά δηλαδή, που έχουν εξελιχθεί από τους τεχνικούς που εξέλιξαν το ίδιο το αυτοκίνητό σας. Ανταλλακτικά που πληρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Ανταλλακτικά που συνοδεύονται από επίσημη εγγύηση…
    Στη συνέχεια στα συνεργεία, η τοποθέτηση ενός ανταλλακτικού ή η διάγνωση μιας βλάβης γίνεται με τα σωστά μηχανήματα, όπως ορίζει ο κατασκευαστής εγγυώντας έτσι την εύρυθμη λειτουργία του οχήματος. Τι και αν βάλεις το γνήσιο ή καλύτερο ανταλλακτικό με λάθος μηχανήματα; Και φυσικά στο κατάλληλο περιβάλλον και όχι στην αυλή ενός σπιτιού…
    Τέλος, η επισκευή ενός οχήματος γίνεται από τεχνίτες που έχουν ειδικευθεί στο μοντέλο της εταιρείας, χωρίς φυσικά να παραβλέπουμε την εμπειρία ενός μάστορα από τα χέρια του οποίου έχει περάσει πληθώρα μοντέλων. Σίγουρα, η πείρα είναι πολύ σημαντική, είναι όμως αρκετή; 
    Αξίζει λοιπόν ένα μικρότερο χρηματικό αντίτιμο για να χάσετε όλα τα παραπάνω;

    Τι λέει ο Πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ*, Αθανάσιος Νικολόπουλος, για τα παράνομα συνεργεία

    Τι λέει ο Πρόεδρος της ΕΟΒΕΑΜΜ*,  Αθανάσιος Νικολόπουλος, για τα παράνομα συνεργεία

      *ΕΝΙΑΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ


      Σε αυτό το πολύ δύσκολο περιβάλλον, μέσα στο οποίο καλούμαστε να επιβιώσουμε, το ζήτημα των «παράνομων συνεργείων» είναι ένα πολυσύνθετο πρόβλημα, που έχει συγκεκριμένες αιτίες, σοβαρότατες συνέπειες που υπερβαίνουν τον κλάδο της επισκευής και απαιτεί συγκεκριμένες λύσεις.
      Ξεκινώντας από τις αιτίες, οφείλουμε να επισημάνουμε το γεγονός ότι στη χώρα μας δεν υπάρχει Κεντρικό Συντονιστικό Όργανο - Φορέας για άσκηση Ενιαίας Κεντροποιημένης Αποτελεσματικής Πολιτικής στο Αδειοδοτικό, το Χωροταξικό, το Πολεοδομικό, το Περιβαλλοντικό. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι το 1988 δεν υπήρχε καν νομοθετικό πλαίσιο για την ίδρυση και λειτουργία των συνεργείων επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, τα οποία μέχρι τότε βρίσκονταν κυριολεκτικά στον αέρα. 
      Επιπλέον, μέχρι πρότινος, οι Διευθύνσεις Μεταφορών των Νομαρχιών δεν διέθεταν καν οργανωμένο αρχείο των νόμιμα αδειοδοτημένων συνεργείων. 
      Η Ε.Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ. με καίριες και συνεχείς παρεμβάσεις προς την Πολιτεία και τους αρμόδιους φορείς επισημαίνει το πρόβλημα και προτείνει λύσεις. Μέσω των σωματείων - μελών, η Ε.Ο.Β.Ε.Α.Μ.Μ. αναλαμβάνει συστηματικά δράσεις ενημέρωσης και κινητοποίησης, με στόχο την εξάλειψη του φαινομένου των «παράνομων» συνεργείων, ενώ ήδη διερευνά, την εκπόνηση ενός πιλοτικού προγράμματος για τη δημιουργία ολοκληρωμένου και οργανωμένου αρχείου καταγραφής των νομίμως αδειοδοτημένων συνεργείων ανά ειδικότητα. Σήμερα, οι συνάδελφοι επισκευαστές, προκειμένου να λειτουργούν νόμιμα, επενδύουν τεράστια ποσά σε κτιριακές εγκαταστάσεις και εξοπλισμό, υπερ-φολογούνται (περισσότερο από κάθε επαγγελματικό κλάδο), πληρώνουν τεράστια μισθώματα και καταβάλλουν ανελλιπώς, όπως οφείλουν, τις ασφαλιστικές εισφορές των ιδίων και των χιλιάδων υπαλλήλων που απασχολούν. Δεν υπάρχει πια καμία δικαιολογία για κανέναν. Ούτε για την Πολιτεία, ούτε για τον επιτήδειο που ανοίγει «συνεργείο» στο σπίτι του ή στο χωράφι του.
      Διαμηνύουμε ότι η ΕΟΒΕΑΜΜ δεν αναγνωρίζει και δεν υποστηρίζει «Συνεργείο» χωρίς τις νόμιμες άδειες ίδρυσης και λειτουργίας. Το Συνεργείο αυτό για μας δεν υπάρχει.
      Δεν είναι μόνο ο αθέμιτος ανταγωνισμός και οι στρεβλώσεις που προκαλούνται στην αγορά της επισκευής, σε βάρος των συναδέλφων μας επισκευαστών, οι οποίοι εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους έναντι της Πολιτείας και των πολιτών, αλλά μένουν ουσιαστικά απροστάτευτοι απέναντι στην παρανομία και την αυθαιρεσία. Ούτε ότι το Κράτος χάνει πολύτιμα έσοδα, σε κρίσιμους καιρούς, από φορολογητέες δραστηριότητες. Ακόμη πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι τίθεται σε άμεσο κίνδυνο η ασφαλής οδική κυκλοφορία των κατόχων οχημάτων από αμφίβολης ποιότητας «υπηρεσίες».

      Το στίγμα της αγοράς

      Το στίγμα της αγοράς

        Στην τακτική μας επικοινωνία με τους επαγγελματίες κάθε κλάδου πήραμε το «στίγμα» του πως βλέπουν την «κατάσταση σήμερα». Αυτή την βδομάδα μιλήσαμε με τον κλάδο των συνεργείων, σταχυολογήσαμε και σας παραθέτουμε μερικά ενδιαφέροντα highlights από όσα μας είπαν σχετικά με την «δική τους αγορά».

        Σύμφωνα με τους ανθρώπους της αγοράς, η κίνηση μπορεί να έχει πέσει και ο κόσμος να επισκευάζει τα απολύτως απαραίτητα όταν έρθει η ώρα του service, ωστόσο οι καλοί επαγγελματίες και αυτοί που εξειδικεύονται σε μία μάρκα βλέπουν «φως στο τούνελ». 
        Για παράδειγμα, το συνεργείο MR FRANCE στα τρία συνεργεία του απασχολεί 30 άτομα, και ετοιμάζει να ανοίξει άλλο ένα. Ομοίως, σε καλά επίπεδα και τα συνεργεία JOHNY SERVICE και ΡΟΜΒΟΣ που εξειδικεύονται στα Renault όπως και το συνεργείο ΚΑΤΩΠΗΣ. Βέβαια, «φέσια» υπάρχουν από τους πελάτες γεγονός που καταδεικνύει το πρόβλημα της ρευστότητας στην αγοράς, όπως μας ανέφεραν οι ΚΟΚΚΙΝΑΚΗΣ, ΜΠΑΛΤΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ MOTORSPORT, ΚΟΥΤΣΟΜΥΛΟΣ, ωστόσο ο σωστός επαγγελματίας αν και δύσκολα, επιβιώνει. 
        Επίσης, ενδεικτικό της προσπάθειας της μείωσης του κόστους επισκευής από την πλευρά των οδηγών, είναι ότι κάποιοι φέρνουν οι ίδιοι τα ανταλλακτικά όπως μας ανέφερε ο ΡΟΜΒΟΣ, ωστόσο αυτό ή π.χ. η αγορά μέσω internet ενέχει κάποιους κινδύνους, αφού δεν ξέρεις τι αγοράζεις ή πιο συγκεκριμένα «ο πελάτης δεν κοιτάει τι παίρνει», όπως μας ανέφερε το συνεργείο ΑΡΧΟΝΤΗΣ. 

        Κοινοποίησέ το »