ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Tα υγραεριοκίνητα της ελληνικής αγοράς

Tα υγραεριοκίνητα της ελληνικής αγοράς

Στην χώρα μας κυκλοφορούν ή αναμένεται να έρθουν μέσα στους επόμενους μήνες 13 μοντέλα που χρησιμοποιούν εναλλακτικά υγραέριο. Τα κιτ υγραεριοκίνησης είναι εργοστασιακά ή τοποθετημένα από την επίσημη αντιπροσωπεία.

ILEP
ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε.Β.Ε.

Alfa Romeo MiTo & Lancia Ypsilon

Μέσα στο χρόνο αναμένουμε και στη χώρα μας έκδοση της Alfa Romeo MiTo με υγραέριο, η οποία θα πληροί τις προδιαγραφές της οδηγίας Euro5

Μέσα στο χρόνο αναμένουμε και στη χώρα μας έκδοση της Alfa Romeo MiTo με υγραέριο, η οποία θα πληροί τις προδιαγραφές της οδηγίας Euro5

    Χαμηλά CO2 και περιορισμένη κατανάλωση αναμένεται να συνοδεύουν και τις εκδόσεις των Alfa Romeo MiTo και Lancia Ypsilon που επίσης αναμένονται στη χώρα μας. Ωστόσο, για αυτά τα αυτοκίνητα δεν υπάρχουν ακόμη αναλυτικά τεχνικά στοιχεία με κινητήρες Euro5 που χρησιμοποιούν και υγραέριο.

    Fiat Βravo 1,4 16v EasyPower

    Παρόλο που η μέση κατανάλωση υγραερίου στο Bravo είναι αυξημένη σε σχέση με τη βενζίνη (σχεδόν 2,0 λτ./100 χλμ.), το όφελος σε ετήσια βάση είναι μεγάλο χάρη στη μειωμένη τιμή του υγραερίου στα πρατήρι

    Παρόλο που η μέση κατανάλωση υγραερίου στο Bravo είναι αυξημένη σε σχέση με τη βενζίνη (σχεδόν 2,0 λτ./100 χλμ.), το όφελος σε ετήσια βάση είναι μεγάλο χάρη στη μειωμένη τιμή του υγραερίου στα πρατήρια

      Τo Bravo EasyPower ενσωματώνει το 16βάλβιδο μοτέρ με το οποίο προσφέρεται ήδη αρκετό καιρό τώρα και στη χώρα μας. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 12,5 δευτερολέπτων. Έχει μέση κατανάλωση 8,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 134 γρ./χλμ.

      Fiat Panda 1,2 8v EasyPower

      Το Fiat Panda έχει ούτως ή άλλως πολύ χαμηλό κόστος χρήσης. Με το υγραέριο, τα έξοδα του οδηγού είναι ακόμη λιγότερα.

      Το Fiat Panda έχει ούτως ή άλλως πολύ χαμηλό κόστος χρήσης. Με το υγραέριο, τα έξοδα του οδηγού είναι ακόμη λιγότερα.

        H έκδοση του Panda με υγραέριο στην Ιταλία ονομάζεται EasyPower. Χρησιμοποιεί το γνώριμο 1,2 λίτρων κινητήρα με ισχύ 69 ίππους. Έχει τελική ταχύτητα 162 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση καυσίμου 6,4 λτ./100 χλμ. (με το υγραέριο) και εκπομπές CO2 104 γρ./χλμ.

        Fiat Punto Evo 1,4 8v EasyPower

        Σύντομα θα δούμε και στη χώρα μας έκδοση του Punto Evo με το υγραέριο.

        Σύντομα θα δούμε και στη χώρα μας έκδοση του Punto Evo με το υγραέριο.

          Τo Punto Evo προτιμάται ιδιαίτερα στην Ιταλία στην έκδοση με δυνατότητα χρήσης υγραερίου. Κάνει χρήση του επίσης γνώριμου σε εμάς 8βάλβιδου κινητήρα 1,4 λίτρων με ισχύ 77 ίππους και ροπή 115 Nm. Έχει τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση υγραερίου 7,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 114 γρ./χλμ. (με το υγραέριο).

          Ford Fiesta 1,4 με LPG

          Μέσα στο 2011 θα δούμε, εκτός απροόπτου, και στη χώρα μας έκδοση του Ford Fiesta με κιτ υγραεριοκίνησης.

          Μέσα στο 2011 θα δούμε, εκτός απροόπτου, και στη χώρα μας έκδοση του Ford Fiesta με κιτ υγραεριοκίνησης.

            Η εργοστασιακή έκδοση του νέου Fiesta με υγραέριο διατίθεται ήδη στις ευρωπαϊκές αγορές εδώ και ένα περίπου χρόνο. Μέσα στο 2011 θα έρθει και στη χώρα μας, όπως επίσημα έχουν δηλώσει στελέχη της ελληνικής αντιπροσωπείας της Ford.
            Στην Ευρώπη, το Fiesta με LPG χρησιμοποιεί το γνώριμο 1.400άρη κινητήρα των 96 ίππων. Διαθέτει ρεζερβουάρ υγραερίου 42 λίτρων και συνολική αυτονομία (και με τις δύο μορφές καυσίμου) που φτάνει τα 1.200 χιλιόμετρα.

            Opel Astra, Meriva, Corsa και Insignia

            Opel Meriva

            Opel Meriva

              Τον Ιούνιο-Ιούλιο αναμένονται στη χώρα μας εκδόσεις των Astra, Meriva και Corsa με εργοστασιακά τοποθετημένο σύστημα υγραεριοκίνησης, ενώ το Σεπτέμβρη θα δούμε ανάλογη έκδοση και στη γκάμα του Insignia.
              Ακόμα όμως, δεν έχουν καθοριστεί τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά των εν λόγω μοντέλων που θα έρθουν στη χώρα μας. Η Opel είναι μια από εκείνες τις εταιρείες που στην Ευρώπη διαθέτουν εδώ και αρκετά χρόνια μοντέλα με υγραέριο

              Seat Altea & Altea XL LPG

              Διαθέσιμα στην Ελλάδα, με εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης είναι και τα Altea & Altea XL.

              Διαθέσιμα στην Ελλάδα, με εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης είναι και τα Altea & Altea XL.

                Τον ίδιο κινητήρα χρησιμοποιεί και η υγραεριοκίνητη έκδοση του Seat Altea. To πολυχρηστικό μοντέλο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,8 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 178 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση καυσίμου 9,8 λτ./100 χλμ./ώρα και εκπομπές CO2 159 γρ./χλμ. Αντίστοιχα νούμερα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 έχει και η έκδοση XL του Seat Altea. Η τιμή τιμοκαταλόγου του Altea LPG, στην έκδοση Reference είναι 17.490 ευρώ. Με απόσυρση κοστίζει 16.104 ευρώ (όφελος 1.386 ευρώ). Το Alta XL LPG έχει τιμή τιμοκαταλόγου 18.490 ευρώ και με απόσυρση υπάρχει όφελος 1.430 ευρώ.

                Seat Leon 1,6 LPG

                Το μικρομεσαίο Seat Leon μπορεί να αποκτηθεί με σύστημα υγραεριοκίνησης, με τιμή 15.642 ευρώ.

                Το μικρομεσαίο Seat Leon μπορεί να αποκτηθεί με σύστημα υγραεριοκίνησης, με τιμή 15.642 ευρώ.

                  Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η έκδοση του Leon με υγραέριο που διατίθεται ήδη στη χώρα μας, φέρει 4κύλινδρο, 8βάλβιδο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,6 λίτρων 102 ίππων και ροπής 144Nm. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 181 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε χρόνο 12,6 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τη Seat, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι 9,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 153 γρ./χλμ. Η τιμή τιμοκαταλόγου του μοντέλου είναι 16.990 ευρώ. Με απόσυρση μειώνεται στα 15.642 ευρώ (όφελος 1.348 ευρώ) και αφορά στην έκδοση εξοπλισμού Reference.

                  Κοινοποίησέ το »