Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Κάντε μια στάση… για να «γεμίσετε» άεριο
Κάντε μια στάση… για να «γεμίσετε» άεριο
Κάντε μια στάση… για να «γεμίσετε» άεριο
Κάντε μια στάση… για να «γεμίσετε» άεριο
  • Κάντε μια στάση… για να «γεμίσετε» άεριο
  • Κάντε μια στάση… για να «γεμίσετε» άεριο
  • Κάντε μια στάση… για να «γεμίσετε» άεριο
  • Κάντε μια στάση… για να «γεμίσετε» άεριο

Κάντε μια στάση… για να «γεμίσετε» άεριο

4.457 Επισκέψεις στο άρθρο

Με φυσικό αέριο θα κινούνται πάνω από 40 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2025 στα διεθνική οδικά δίκτυα, σηματοδοτώντας μια σαφή στροφή των οδηγών στα «πράσινα» καύσιμα και μια τάση για συμμόρφωση με τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις.

ILEP
ΔΡΥΜΟΝΙΤΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΙΚΕ

Τα οχήματα που κινούνται με CNG παράγουν 25% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα σε σχέση με τη βενζίνη και 35% λιγότερο σε σχέση με αυτά που κινούνται με πετρέλαιο. Παράλληλα, επιτυγχάνεται 95% μείωση στις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, 80% μείωση στις εκπομπές υδρογονανθράκων και 30% μείωση στα οξείδια του αζώτου.

Κοινοποίησέ το »

 
Ενισχυτικά στην τάση αυτή λειτουργεί η δημιουργία ενός επαρκούς δικτύου πρατηρίων σε παγκόσμιο και εθνικό επίπεδο τα οποία εξυπηρετούν επαγγελματικά και ιδιωτικά οχήματα φυσικού αερίου. Σύμφωνα με τη Navigant Research  μέχρι το 2026 αναμένεται να έχουν κατασκευαστεί 40.000 σταθμοί ανεφοδιασμού φυσικού αέριου διεθνώς ενώ σήμερα στην Ευρώπη τα πρατήρια CNG έχουν ξεπεράσει τα 4.500 για να καλύψουν την ζήτηση των 2.000.000 οχημάτων φυσικού αερίου που κυκλοφορούν στους δρόμους των ευρωπαϊκών πόλεων.

Στην Ελλάδα επεκτείνεται το δίκτυο ανεφοδιασμού σε όλες τις μεγάλες πόλεις. Στα άμεσα σχέδιά της ΔΕΠΑ, η οποία προωθεί το φυσικό αέριο κίνησης μέσω των πρατηρίων Fisikon, εντάσσεται η ίδρυση νέων πρατηρίων στο Κορωπί, στην Ηλιούπολη, στον Ασπρόπυργο, στον Aλιμο, στον Πειραιά, ενώ ήδη λειτουργούν πρατήρια στον οδικό άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη (Αθήνα, Λαμία, Βόλος, Λάρισα, Θεσσαλονίκη).

 

CNG με 2 τρόπους

Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθούμε με φυσικό αέριο
Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθούμε με φυσικό αέριο
Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθούμε με φυσικό αέριο
Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθούμε με φυσικό αέριο
  • Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθούμε με φυσικό αέριο
  • Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθούμε με φυσικό αέριο
  • Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθούμε με φυσικό αέριο
  • Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθούμε με φυσικό αέριο

Δύο είναι οι επιλογές για να κινηθεί κάποιος με φυσικό αέριο: είτε να αγοράσει ένα εργοστασιακά κατασκευασμένο όχημα φυσικού αερίου είτε να μετατρέψει το συμβατικό του όχημα σε διπλής καύσης.       
 
- Αγορά καινούριου οχήματος φυσικού αερίου
Στην ευρωπαϊκή και ελληνική αγορά κυκλοφορούν ΙΧ και επαγγελματικά CNG μοντέλα διπλού καυσίμου (βενζίνη/φυσικό αέριο) από όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες. 
Τα πιο γνωστά μοντέλα κυκλοφορούν και σε CNG εκδόσεις ενώ η γκάμα τους διευρύνεται συνεχώς με νέα μοντέλα να κάνουν την εμφάνισή τους στη διεθνή και την ελληνική αγορά. 
Ήδη στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν CNG οχήματα γνωστών αντιπροσωπειών όπως είναι η Fiat (Fiat 500L Natural Power, Fiat Qubo 1.4 70 PS , Fiat Punto 1.4 70 PS, Fiat Panda, Fiat Doblo 1.4 T-Jet 120 PS) , η Audi (Audi A3 Sportback g-tron), η Mercedes Benz (B Class 200, E 200 NTG, Benz Sprinter NGT),   η Lancia (LanciaYpsilon 0.9 TwinAir), η Piaggio,η  Iveco  (Iveco Daily),  η Volskwagen (VW Golf 1.4 TGi, Passat 1.4 TSI 150 PS EcoFuel, Eco Up, Caddy Vann Ecofuel),  η Seat (Seat Leon 1.4 TGI 110 PS, Mii Ecofuel), η Skoda (Octavia G-TEC, Citigo), η Opel (Opel ZafiraTourer 1.6 CNG Turbo, Opel Combo 1.4 T-Jet 120 PS) και η Honda (Civic Natural Gas).
 
- Μετατροπή συμβατικού οχήματος σε διπλής καύσης
Το φυσικό αέριο αποτελεί λύση και για ελεύθερους επαγγελματικές και επιχειρήσεις οι οποίες ήδη έχουν επενδύσει για την αγορά επαγγελματικού στόλου οχημάτων που κινούνται με συμβατικά καύσιμα (πετρέλαιο, βενζίνη). Φορτηγά και ΙΧ μπορούν να μετατραπούν σε διπλού καυσίμου (πετρέλαιο και φυσικό αέριο ή βενζίνη και φυσικό αέριο). 

Κοινοποίησέ το »