Αυτονομία και οικονομία με φυσικό αέριο
Το φυσικό αέριο μπορεί να υποκαταστήσει όλα τα γνωστά ορυκτά καύσιμα με την διαφορά ότι είναι πιο οικολογικό και οικονομικό σε αντίθεση με αυτά.
Το φυσικό αέριο στην κίνηση οχημάτων μπορεί να υποκαταστήσει όλα τα γνωστά καύσιμα κίνησης με την διαφορά ότι είναι πιο οικολογικό, πιο οικονομικό και χάρη στην διεύρυνση του δικτύου ανεφοδιασμού στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
Κίνητρα σε επαγγελματίες και ιδιώτες για την επίτευξη οικονομιών κλίμακος
Νέα κίνητρα προσφέρονται από την κυβέρνηση, την ΕΕ αλλά και την αγορά φυσικού αερίου για χρήση του «πράσινου καυσίμου» στις μεταφορές και τις επιχειρήσεις με στόχο την σύνδεση της εξοικονόμησης ενέργειας με δύο διαφορετικούς άξονες εξίσου σημαντικούς: την προστασία του περιβάλλοντος και την τόνωση της ανταγωνιστικότητας με την επίτευξη οικονομικών κλίμακος.
Απρόσκοπτος ανεφοδιασμός για τους βασικούς οδικούς άξονες
Τα οχήματα φυσικού αερίου (ιδιωτικά και επαγγελματικά) είναι εφοδιασμένα με σύστημα διπλής καύσης (βενζίνης και φυσικού αερίου) προκειμένου να αποτραπεί ο κίνδυνος να μείνει από καύσιμο.
Οικονομία για ιδιωτική, επαγγελματική και δημόσια χρήση
Ο παγκόσμιος μέσος όρος για το κόστος του καυσίμου καταδεικνύει ότι η οδήγηση ενός οχήματος που κινείται με φυσικό αέριο επιτυγχάνει εξοικονόμηση πάνω από το 50% σε σύγκριση με ένα όχημα που κινείται με βενζίνη και εξοικονόμηση που υπερβαίνει το 30% σε σχέση με ένα όχημα που κινείται με πετρέλαιο.
Για παράδειγμα, το eco up! της Volkswagen καταναλώνει 2,9 kg CNG ανά 100km ενώ εκπέμπει μόλις 79gr/km CO2. Για να γίνει αντιληπτό το χαμηλό κόστος χρήσης που εξασφαλίζει το CNG αρκεί να αναφέρουμε ότι με 0,97¤και με μέση κατανάλωση 2,9 κιλά CNG, απαιτεί μόλις 2,8¤ για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Όσον αφορά στα επαγγελματικά οχήματα φυσικού αερίου, διεθνείς μελέτες έχουν αποδείξει πως το κόστους του καυσίμου υπερβαίνει σε πολλές περιπτώσεις το 30% του συνολικού κόστους χρήσης. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η χρήση του φυσικού αερίου στην κίνηση οχημάτων μπορεί να μειώσει σημαντικά το λειτουργικό κόστος μίας επιχείρησης.
Αλλά και τα δημόσια οχήματα στρέφονται στο CNG με την Ελλάδα να διαθέτει ήδη έναν από τους μεγαλύτερους στόλους στην Ευρώπη (600 λεωφορεία ΟΣΥ) και να εξοικονομεί πόρους σε μια δύσκολη περίοδο όπως είναι αυτή που διανύουμε.