ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Ας δούμε πως γίνεται η σωστή συντήρηση του συστήματος LPG.

Ας δούμε πως γίνεται η σωστή συντήρηση του συστήματος LPG.

Η συντήρηση είναι το παν

30.686 Επισκέψεις στο άρθρο

Ξέρετε τι πρέπει να ελέγχετε και πότε μετά την εγκατάσταση κιτ υγραερίου; Τι αναλώσιμα πρέπει να αλλάξετε κατά τον περιοδικό έλεγχο; Ποια είναι η σωστή διαδικασία συντήρησης, service αλλά και αντικατάστασης των αναλώσιμων; Διαβάστε πως γίνεται η σωστή συντήρηση του LPG κιτ σας ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΟΨΗΣ Α.Ε.

Αυτό που πρέπει να έχουν υπόψη τους οι χιλιάδες των οδηγών που απολαμβάνουν τα οφέλη της υγραεριοκίνησης είναι πως ένα νευραλγικό κομμάτι της υγραεριοκίνησης είναι και η σωστή συντήρηση του συστήματος για να απολαμβάνουν απροβλημάτιστα τα μεγάλα οφέλη οικονομίας που προκύπτουν από τη χρήση LPG. Αντίστοιχα όπως τα οχήματα πετρελαίου ή βενζίνης, πρέπει να υπόκεινται στα προγραμματισμένα service, που ορίζει ο κατασκευαστής τους, το ίδιο ισχύει και για τα υγραεριοκίνητα. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα. Υπάρχουν συγκεκριμένες εργασίες συντήρησης σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, καθώς και συγκεκριμένα αναλώσιμα που πρέπει να αντικαθιστώνται όταν τελειώνει ο «κύκλος ζωής» τους. Τέλος η αγορά των after sales υπηρεσιών έχει γνωρίσει μεγάλη άνθιση, γι αυτό και πλέον βλέπουμε να υπάρχουν και εταιρείες με διευρυμένο δίκτυο τεχνικής υποστήριξης και αρκετά σημεία εξυπηρέτησης για τους καταναλωτές.

Κοινοποίησέ το »

 
Ο έλεγχος των 1.000 χλμ.
Μετά τη πρώτη χιλιάδα χιλιομέτρων που θα «γράψει» το κοντέρ σας καλό είναι να πραγματοποιήσετε έναν προληπτικό οπτικό έλεγχο. Αυτός περιλαμβάνει: 
• Επιθεώρηση των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών του συστήματος. 
• Έλεγχο διαρροών υγραερίου ή αντιψυκτικού υγρού του κυκλώματος ψύξης του κινητήρα. 
• Έλεγχος παραμέτρων (βενζίνης – αερίου) με τη χρήση Η/Υ καθώς και τον έλεγχο των παρελκόμενων μερών του συστήματος.
 
Ενδιάμεσοι έλεγχοι 
Στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, η τακτική συντήρηση του συστήματος πραγματοποιείται περίπου κάθε 25.000 με 30.000 χιλιόμετρα και, εκτός από ένα γενικό έλεγχο, περιλαμβάνει αλλαγή του φίλτρου υγραερίου που κοστίζει περίπου 5 με 10 ευρώ. Το ρεζερβουάρ υγραερίου καλό είναι να αντικαθίσταται σε διάστημα περίπου 10 ετών, με μέσο κόστος 90 ευρώ. Στα 50.000 χιλιόμετρα, πρέπει να καθαριστούν τα μπεκ, εργασία που κοστίζει περίπου 20 με 50 ευρώ. 
 
Το «μεγάλο» service
Μετά από κάθε 90.000 χλμ. περίπου, καλό είναι να γίνεται το μεγάλο service, ώστε να είστε σίγουροι πως το κιτ δουλεύει στην εντέλεια. Το service αυτό περιλαμβάνει εκτός από τους ελέγχους του μικρού service, επισκευή του υποβιβαστή πίεσης (πνεύμονα), επισκευή των μπεκ υγραερίου καθώς και επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονική μονάδας ελέγχου του συστήματος. Στο πνεύμονα αλλάζονται τα εσωτερικά του μέρη (μεμβράνη – ελατήριο – μειωτήρας) και ρυθμίζεται ξανά η πίεσή του. Στα μπεκ υγραερίου θα πρέπει να αντικατασταθούν τα εσωτερικά μέρη του (έμβολο – O ring –ελατήριο), να καθαριστεί εσωτερικά και να ρυθμιστεί ξανά έτσι ώστε να έχουν όλα τον ίδιο ψεκασμό. Στην συνέχεια θα πρέπει να γίνει επαναπρογραμματισμός του συστήματος. Το service αυτό είναι λίγο πιο πολύπλοκο, όχι όμως ακριβό, αν και η τιμή εξαρτάται βέβαια και από τον εγκαταστάτη. 

Το «μικρό» service

Στο service των 15.000 χλμ περισσότερο έμφαση δίνεται σε ελέγχους και επιμέρους ρυθμίσεις.

Στο service των 15.000 χλμ περισσότερο έμφαση δίνεται σε ελέγχους και επιμέρους ρυθμίσεις.

Το μεγάλο service περιλαμβάνει εκτός από τους ελέγχους του μικρού service, επισκευή του πνεύμονα.

Το μεγάλο service περιλαμβάνει εκτός από τους ελέγχους του μικρού service, επισκευή του πνεύμονα.

  • Στο service των 15.000 χλμ περισσότερο έμφαση δίνεται σε ελέγχους και επιμέρους ρυθμίσεις.
  • Το μεγάλο service περιλαμβάνει εκτός από τους ελέγχους του μικρού service, επισκευή του πνεύμονα.

Όπως συμβαίνει και με τους κινητήρες, έτσι και στα συστήματα υγραερίου υπάρχουν τα «μικρά» και τα «μεγάλα» service. Στο μικρό περιοδικό service, αυτό δηλαδή ανά 15.000 χλμ. περίπου, η προγραμματισμένη συντήρηση περιλαμβάνει: 
• έλεγχο των σωληνώσεων για τυχόν διαρροές
• έλεγχο στο κύκλωμα ψύξης για διαρροή (έλεγχος στάθμης αντιψυκτικού) 
• έλεγχο δεξαμενής 
• ρύθμιση του υποβιβαστή πίεσης (πνεύμονα)
• έλεγχο ηλεκτρικών καλωδιώσεων της εγκατάστασης 
• έλεγχο των μπέκ 
• έλεγχο παραμέτρων ηλεκτρονικής μονάδας και διόρθωση αν χρειαστεί 
• έλεγχο στο σύστημα ανάφλεξης 
• αντικατάσταση φίλτρου υγρής φάσης (ηλεκτροβαλβίδας)
• αντικατάσταση φίλτρου αέριας φάσης 
Με δεδομένο ότι τα ανταλλακτικά που πρέπει να αλλαχθούν είναι ελάχιστα και περισσότερο έμφαση δίνεται σε ελέγχους και επιμέρους ρυθμίσεις από τον εγκαταστάτη-συντηρητή, το κόστος αυτού του service είναι πολύ μικρό.

Σωστή συντήρηση για απροβλημάτιστα χιλιόμετρα

Ο κ. Αλέξανδρος Σταχτούρης,
Γενικός Διευθυντής της Europegas

Ο κ. Αλέξανδρος Σταχτούρης, Γενικός Διευθυντής της Europegas

Οι εγκαταστάσεις της Europegas

Οι εγκαταστάσεις της Europegas

  • Ο κ. Αλέξανδρος Σταχτούρης,
Γενικός Διευθυντής της Europegas
  • Οι εγκαταστάσεις της Europegas

Η Europegas είναι μία ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής συστημάτων αυτοκινήτου LPG/CNG από το 1991. Παράλληλα δραστηριοποιείται στον σχεδιασμό, στην εγκατάσταση, στην τεχνική υποστήριξη και στην επισκευή των συστημάτων υγραεριοκίνησης 


Κάθε πότε θα πρέπει να γίνεται service σε ένα σύστημα υγραεριοκίνησης και τι ελέγχεται σε αυτά;
Θεωρούμε ότι κάθε 10.000-15.000 χλμ πρέπει να γίνεται αλλαγή φίλτρων, έλεγχος διαρροών, διαγνωστικός έλεγχος, αντικατάσταση φθαρμένων στοιχείων και σε όσες περιπτώσεις ενδείκνυται πλήρωση συστατικού προστασίας βαλβίδων. Φυσικά όλα τα παραπάνω με προϋπόθεση το τι ορίζουν οι προδιαγραφές των κατασκευαστών των επιμέρους εξαρτημάτων.
Κάθε 25.000-30.000 χλμ. επισκευάζουμε τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας με ειδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση και κατά περίπτωση αντικατάσταση μεμβρανών υποβιβαστή (πνεύμονα).

Ποιο είδους μπεκ θα προτείνατε στους καταναλωτές, ηλεκτροβαλβίδες ή μπεκ τύπου βενζίνης; Ποιες οι διαφορές τους;
Οι κλασσικού τύπου ηλεκτροβαλβίδες lpg/cng μπεκ  χαλούν πολύ πιο γρήγορα και χάνουν την απόδοση τους δημιουργώντας σε πολλές περιπτώσεις, αν δεν επισκευαστούν  με εδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση, προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα. Φυσικά είναι πιο οικονομικές από τα μπεκ τύπου βενζίνης.
Από την άλλη, τα τύπου βενζίνης σωληνοειδή μπεκ ψεκασμού(όπως τα Ηana) εξασφαλίζουν την ιδανική ποσότητα καυσίμου σε κάθε στιγμή λειτουργίας του κινητήρα. Εχουν υψηλή ποιότητα κατασκευής με 1,9 και 1,3 ohm αντίσταση πηνίου η οποία εγγυάται ότι το αέριο ψεκάζεται με την καλύτερη ταχύτητα και ακρίβεια. Προβλήματα με χαμηλούς παλμούς και υψηλές καταναλώσεις δεν υπάρχουν. Έχουν εγγύηση για πάντα (100-200.000 χλμ με υγραέριο) και το μόνο που μπορεί να χρειαστεί αν βρωμίσουν, είναι καθαρισμός στον υπέρηχο. Η τιμή τους είναι ακριβότερη από τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας, αλλά προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση.
 
Πως μπορεί να καταλάβει ο οδηγός πως τα ηλεκτρομαγνητικά μπεκ χρειάζονται επισκευή, μιας και είστε ο ίδιος εισαγωγέας κιτ επισκευής – συντήρησης; 
 
Όπως προαναφέραμε κάθε 25.000-30.000 χλμ. επισκευάζουμε τα μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας με ειδικό κιτ επισκευής και μικρομέτρηση.Ο οδηγός το καταλαβαίνει είτε με την αύξηση της κατανάλωσης, είτε από τον έντονο θόρυβο που ακούγεται από τα χτυπήματα των μικρών πιστονιών που εσωκλείονται στην μπεκιέρα.
 
Τι προβλήματα μπορεί να αντιμετωπίσει κάποιος από παραλείψεις των πρατηρίων ανεφοδιασμού;
Έχουμε συναντήσει διάφορα θέματα κυρίως με λάδια και σκουριές που προέρχονται κυρίως από δεξαμενές. Φυσικά έχουμε συναντήσει περιπτώσεις check engine με το που φεύγουμε από ένα πρατήριο και μπορεί να οφείλεται και σε λάθος πιέσεις ή λάθος μείγματα. Το σημαντικό είναι να γίνεται η έγκυρη συντήρηση του συστήματος(αλλαγή φίλτρων, σωληνώσεων, επισκευή μπεκιέρας και πνεύμονα) ώστε να προλαμβάνουμε σημαντικές ζημιές.
Υπάρχουν πλέον καινοτόμα φίλτρα τύπου παγίδας με φυγοκέντρηση που παρέχουν υψηλή προστασία από σωματίδια και κλάσματα λιπαντικών.

Τι μπορεί να κάνει ένας ιδιοκτήτης για να προστατευθεί από κακή ποιότητα LPG καύσιμο; Τα φίλτρα που εισάγετε για αυτό το λόγο που διαφέρουν από τα υπόλοιπα;
 Το EG Spinner (στροβιλιστής) είναι ένα καινοτόμο φίλτρο φάσεων με γενικού τύπου εσωτερικού φίλτρου αντικατάστασης. Το σύστημα της DSF - Double Spin Force παρέχει ακόμα καλύτερη απόδοση στο διαχωρισμό μορίων λαδιού και άλλων σωματιδίων. Τα περιστρεφόμενα ακροφύσια επιτρέπουν να τοποθετήσετε το φίλτρο οπουδήποτε μέσα στο χώρο του κινητήρα. Το σετ περιλαμβάνει βραχίονα στήριξης. Μερικά από τα χαρακτηριστικά του:
Φίλτρο από πολυεστέρα
Αποτελεσματικότητα φιλτραρίσματος 99% για τα σωματίδια του 1 μm.
Εύρος μέγιστης πίεσης: 4,5 bar
Εύρος θερμοκρασίας: 
-20 ° C έως + 120 ° C
Περιστροφικά ακροφύσια: 
12 ή 16 
Αλλο ένα εξάρτημα που προστατεύει το σύστημα υγραερίου πριν καν μπει το καύσιμο στην δεξαμενή είναι ο αντάπτορας πλήρωσης με ενσωματωμένο πλενόμενο φίλτρο.

After Sales Service από την Autogas Tsopelogiann­is

Το εξειδικευμένο τμήμα Service της Autogas Tsopelogiannis δημιουργήθηκε για να φροντίζει αυτοκίνητα με συστήματα LPG και CNG κάθε τύπου ή μάρκας.

Το εξειδικευμένο τμήμα Service της Autogas Tsopelogiannis δημιουργήθηκε για να φροντίζει αυτοκίνητα με συστήματα LPG και CNG κάθε τύπου ή μάρκας.

    Η Autogas Tsopelogiannis προσφέρει τo 1ο εξειδικευμένο After Sales Service, για αυτοκίνητα με LPG-CNG, για να είναι το αυτοκίνητό σας πάντα σε καλά χέρια.


    Το εξειδικευμένο τμήμα Service της Autogas Tsopelogiannis δημιουργήθηκε για να φροντίζει αυτοκίνητα με συστήματα LPG και CNG κάθε τύπου ή μάρκας.
    Εδώ θα βρείτε τις λύσεις και τη φροντίδα που χρειάζεται το αυτοκίνητό σας για να παραμείνει σε τέλεια κατάσταση για πολλά χρονιά και χωρίς διπλά έξοδα.
    Με δυο ξεχωριστές εγκαταστάσεις 1.700 τ.μ., τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, πολύχρονη εμπειρία και το πλέον εξειδικευμένο προσωπικό, το μοναδικό στο είδος του Αfter Sales Service είναι εδώ για να φροντίζει εσάς και το αυτοκίνητό σας! 
    Ακόμα και αν αντιμετωπίζετε προβλήματα στο σύστημα υγραεριοκίνησης, μετά την μετατροπή του αυτοκινήτου σε άλλον εγκαταστάτη, δεν έχετε πια να ανησυχείτε για τίποτα!
    Λόγω της πολύχρονης εξειδίκευσής της, η Autogas Tsopelogiannis, μπορεί να διαγνώσει προβλήματα από εγκαταστάσεις τρίτων και να επισκευάσει τις πιθανές βλάβες.
    Για να αποφύγετε κάθε πρόβλημα στο μέλλον, εμπιστευθείτε σήμερα κι όλας το αυτοκίνητό σας στους ειδικούς της Autogas Tsopelogiannis και θα το παραλάβετε του κουτιού.

    Προγράμματα Service
    Για service με άνεση, σιγουριά και ασφάλεια στην πιο ανταγωνιστική τιμή,η επιλογή είναι μία!
    Επιλέξτε μεταξύ των προγραμμάτων Total Care, για ολοκληρωμένη φροντίδα σε αυτοκίνητα με 15.000 χλμ και άνω ή της άμεσης φροντίδας ενός Εxpress Service, διάρκειας μόλις 1 ώρας!

    Εξυπηρέτηση
    Γιατί να είμαστε δίπλα σας σε ό,τι χρειαστείτε πριν,μετά άλλα και κατά τη διάρκεια του Service, σας προσφέρουμε:
    1. Αυτοκίνητο αντικατάστασης
    2. Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος
    3. Παραλαβή οχήματος από τον χώρο σας, εντός Αττικής
    4. Εύκολο, γρήγορο και χωρίς ταλαιπωρία ΚΤΕΟ
    Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το site
    tsopelogiannisaftersales.gr

    Συντήρηση συστήματος υγραερίου

    Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτου με σύστημα υγραερίου με ην τοποθέτηση, θα πρέπει να παραλάβουν μαζί και ένα βιβλιαράκι συντήρησης του συστήματος.

    Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτου με σύστημα υγραερίου με ην τοποθέτηση, θα πρέπει να παραλάβουν μαζί και ένα βιβλιαράκι συντήρησης του συστήματος.

      H Ergomotor συμβουλεύει τους ιδιοκτήτες οχημάτων με σύστημα LPG τι θα πρέπει να προσέξουν στη συντήρηση του οχήματός τους.

      Ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που έχει τοποθετήσει σύστημα υγραερίου σε κάποιο συνεργείο με την παραλαβή του οχήματος του από αυτό, θα πρέπει να παραλάβει μαζί και ένα βιβλιαράκι συντήρησης του συστήματος, καθώς και την εγγύηση γι αυτό.
      Τι σημαίνει συντήρηση υγραερίου και κάθε πότε πρέπει να γίνεται:
      α) Αντικατάσταση φίλτρου υγρού καυσίμου στον μειωτήρα (πνεύμονα) ή στην βαλβίδα διακοπής
      β) Αντικατάσταση φίλτρου αερίου που βρίσκεται στoν σωλήνα μεταξύ μειωτήρα και ψεκαστήρων
      γ Τοποθέτηση λιπαντικού στην δεξαμενή
      δ) Έλεγχος διαρροής LPG
      στ) Ηλεκτρονικός έλεγχος συστήματος
      Αυτά είναι τα πέντε βήματα που πρέπει να κάνει ένας ιδιοκτήτης οχήματος που έχει τοποθέτηση κάποιο σύστημα υγραερίου κάθε 10.000 χλμ.
      Μετά από κάθε service θα πρέπει να συμπληρώνεται το βιβλιαράκι service και να σφραγίζεται από τον υπεύθυνο του συνεργείου.

      Αμεση και προσιτή εξυπηρέτηση

      Η Logothetis Gas είναι σε θέση να υποστηρίξει όχι μόνο τα συστήματα που τοποθετεί, αλλά όλα τα συστήματα υγραεριοκίνησης ανεξαρτήτως μάρκας.

      Η Logothetis Gas είναι σε θέση να υποστηρίξει όχι μόνο τα συστήματα που τοποθετεί, αλλά όλα τα συστήματα υγραεριοκίνησης ανεξαρτήτως μάρκας.

        Η εταιρεία LogothetisGas δραστηριοποιείται στον τομέα του υγραέριο καυσίμου ενώ παράλληλα διαθέτει και συνεργείο τοποθέτησης κιτ υγραερίου.


        Κάθε πότε πρέπει να γίνεται service;
        Η συντήρηση ενός συστήματος υγραερίου είναι αυτή που βοηθάει στη μακροζωία του εκάστοτε συστήματος καθώς και στη σωστή λειτουργία του. Το service υγραερίου θα πρέπει να γίνεται κάθε 15.000 χλμ περίπου. Τα σύγχρονα συστήματα υγραερίου καταγράφουν στον εγκέφαλο τους τις ώρες που λειτουργούν κι έτσι υπενθυμίζουν στον οδηγό αυτόματα με τη βοήθεια ενός beeper τη συντήρηση τους. 
        Τι πρέπει να περιλαμβάνει;
        Το service υγραερίου περιλαμβάνει οπωσδήποτε αλλαγή φίλτρων (υγρής και αέριας φάσης) καθώς και καθαρισμό-ρύθμιση μπεκ. Επιπλέον, σε περιπτώσεις που οι σωλήνες ή οι σύνδεσμοί τους έχουν υποστεί διαβρώσεις γίνεται αλλαγή στα εκάστοτε σημεία. Τέλος, ο ειδικός θα ελέγξει για τυχόν διαρροές, θα επαναπρογραμματίσει το σύστημα μέσω Η/Υ εφόσον θεωρηθεί αναγκαίο και θα ελέγξει τη λειτουργία του συστήματος στον δρόμο κάνοντας ένα test drive.
        Η Logothetis Gas είναι σε θέση να υποστηρίξει όχι μόνο τα συστήματα που τοποθετεί, αλλά όλα τα συστήματα υγραεριοκίνησης ανεξαρτήτως μάρκας. Το δίκτυο συνεργατών που έχει επιλέξει παρέχει προϊόντα υψηλών προδιαγραφών σε προσιτές τιμές άμεσα.  

        H σωστή συντήρηση είναι εξίσου σημαντική με την σωστή εγκατάσταση

        Σε κάθε service η Autogas Tuning θα συμπληρώσει το βiβλίο service LPG.

        Σε κάθε service η Autogas Tuning θα συμπληρώσει το βiβλίο service LPG.

        H σωστή συντήρηση είναι εξίσου σημαντική με την σωστή εγκατάσταση
        • Σε κάθε service η Autogas Tuning θα συμπληρώσει το βiβλίο service LPG.
        • H σωστή συντήρηση είναι εξίσου σημαντική με την σωστή εγκατάσταση

        Σύμφωνα με την Autogas Tuning, η συντήρηση των εξαρτημάτων του συστήματος  πρέπει να είναι επιμελής για να εξασφαλίζουμε την μέγιστη ασφάλεια, αλλά και την άρτια λειτουργία του κινητήρα μας.


        Στην Autogas Tuning η συντήρηση γίνεται ανά 15.000χλμ και περιλαμβάνει:
        Έλεγχο σε όλα τα σωληνάκια αερίου για τυχόν φθορές/διαρροές όπως επίσης, οι σωληνώσεις και οι σύνδεσμοι των νερών του πνεύμονα. Αντικαθιστούμε τα φίλτρα LPG τα οποία είναι 2. Αυτό του πνεύμονα το οποίο κατακρατεί ότι έρχεται σε υγρή μορφή από την δεξαμενή και αυτό της παροχής στα μπέκ το οποίο κατακρατεί ότι έρχεται σε αέρια μορφή.
        Πολύ σημαντικό είναι και το να καθαρίζουμε  τα έμβολα από τα πηνία διακοπής, τόσο στην πολυβαλβίδα όσο και το μπροστινό.
        Έλεγχος επίσης γίνεται τόσο στην στήριξη της δεξαμενής όσο και στις γραμμές της πλήρωσης και της παροχής για τυχών φθορές.
        Τέλος γίνεται έλεγχος διαρροών και του προγράμματος του συστήματος καθώς και αναβάθμιση του εάν υπάρχει. Βασικό ρόλο πέρα του προγραμματισμού και για να πετύχουμε την καλύτερη ρύθμιση άρα και οικονομία, έχει και η κατάσταση στην οποία βρίσκονται τα μπέκ του συστήματος μας.
        Στην Autogas Tuning προτείνουμε μπέκ τύπου βενζίνης και όχι ηλεκτροβαλβίδες. Τα μπέκ αυτά είναι καλύτερα κάνοντας πιο ομοιόμορφο ψεκασμό σαν αυτά της βενζίνης, δεν κάνουν αφλεξίες, δεν χρειάζονται ρύθμιση και μπορούν να τοποθετηθούν σχεδόν σε όλα τα συστήματα. 
        Στα μπέκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας προτείνουμε ανά 30.000χλμ αλλαγή των εμβόλων και ρύθμιση αυτών.

        Κοινοποίησέ το »