ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Η νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης LANDI RENZO OMEGAS DIRECT σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες των κινητήρων άμεσου ψεκασμού.

Η νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης LANDI RENZO OMEGAS DIRECT σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες των κινητήρων άμεσου ψεκασμού.

Το σύστημα ψεκασμού χρησιμοποιεί τα δικά του μπεκ για την τροφοδοσία του αερίου με μεγάλη ακρίβεια στην ποσότητα και στον χρόνο έκχυσης.

Το σύστημα ψεκασμού χρησιμοποιεί τα δικά του μπεκ για την τροφοδοσία του αερίου με μεγάλη ακρίβεια στην ποσότητα και στον χρόνο έκχυσης.

Το ΟΜΕGAS DIRECT είναι το αποτέλεσμα μακροχρόνιων δοκιμών του κέντρου ερευνάς και εξέλιξης R&D.

Το ΟΜΕGAS DIRECT είναι το αποτέλεσμα μακροχρόνιων δοκιμών του κέντρου ερευνάς και εξέλιξης R&D.

  • Η νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης LANDI RENZO OMEGAS DIRECT σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες των κινητήρων άμεσου ψεκασμού.
  • Το σύστημα ψεκασμού χρησιμοποιεί τα δικά του μπεκ για την τροφοδοσία του αερίου με μεγάλη ακρίβεια στην ποσότητα και στον χρόνο έκχυσης.
  • Το ΟΜΕGAS DIRECT είναι το αποτέλεσμα μακροχρόνιων δοκιμών του κέντρου ερευνάς και εξέλιξης R&D.

Συστήματα LPG για κινητήρες άμεσου ψεκασμού

6.141 Επισκέψεις στο άρθρο

H λύση για κινητήρες άμεσου ψεκασμού έρχεται από τη Landi Renzo SpA πρωτοπόρο ιταλική εταιρία στον σχεδιασμό και κατασκευή εξοπλισμού μετατροπής Υγραερίου και φυσικού αερίου.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Στη συνέχεια παρουσιάζουμε το εξελιγμένο προϊόν LANDI RENZO OMEGAS DIRECT, ειδικά σχεδιασμένο για εφαρμογές με LPG και CNG στους σύγχρονους κινητήρες άμεσου ψεκασμού.

Το ΟΜΕGAS DIRECT είναι το αποτέλεσμα μακροχρόνιων δοκιμών του κέντρου ερευνάς και εξέλιξης R&D. Το εν λόγω σύστημα όπου το καύσιμο ψεκάζεται σε αέρια μορφή κατευθείαν στην πολλαπλή εισαγωγής αποτελείτε από τον εξής βασικό εξοπλισμό:Σύστημα ψεκασμούΤο σύστημα ψεκασμού χρησιμοποιεί τα δικά του μπεκ για την τροφοδοσία του αερίου με μεγάλη ακρίβεια στην ποσότητα και στον χρόνο έκχυσης. Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτών των μπεκ είναι η ταχύτητα και η ακρίβεια του ανοίγματος και κλεισίματος τους, που επιτρέπει την βελτιστοποίηση της διαχείρισης των διαφορών σε όλο το εύρος των στροφών του κινητήρα με αποτέλεσμα την ομαλή λειτουργία του, την αυξημένη οικονομία καύσιμου και την μείωση των εκπομπών καυσαερίων.
ECU Ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισηςΗ νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης LANDI RENZO OMEGAS DIRECT σχεδιάστηκε με γνώμονα τις ιδιαιτερότητες των κινητήρων άμεσου ψεκασμού ώστε να εγγυάται την ¨προστασία” των μπεκ της βενζίνης από θέματα θερμοκρασιών και πιέσεων, προβλέποντας κατά την διάρκεια λειτουργίας με αέριο και περιοδικούς ψεκασμούς βενζίνης. Η νέα ECU επιτρέπει την σύνδεση με OBDII (on board diagnostic II) και μπορεί να επικοινωνεί με την γραμμή Κ ή CAN της ECU του κινητήρα, για την πρόβλεψη σφαλμάτων, επίσης το επίπεδο διάγνωσης είναι υψηλό.Κάθε τύπος κινητήρα προβλέπει τον δικό του ειδικό πρόγραμμα που δίνετε από την POLARGAS EΠΕ στους συνεργάτες που αποτελούν και το εξουσιοδοτημένο δίκτυό της.
Ρυθμιστής LI10O νέος ρυθμιστής LI10 είναι το αποτέλεσμα συνεργασίας της LANDI RENZO spa με ΟΕΜ project (Original Εquipment Μanufacturer) με τούς βασικούς κατασκευαστές οχημάτων (FIAT, Opel , Renault,..) ο οποίος ελέγχθηκε και εγκρίθηκε με το αυστηρότερα κριτήρια λειτουργίας και διάρκειας. Το συμπαγές design με ενσωματωμένη ηλεκτροβαλβίδα και φίλτρου συνδυάζει την κάλυψη ισχύος έως 220 ίππους και μια ευελιξία χρήσης για κινητήρες TSI (υπερτροφοδοτημένους) και FSI (ατμοσφαιρικούς) .Αισθητήριο MAPO αισθητήρας MAP διαβάζει την πίεση στο εσωτερικό της πολλαπλής εισαγωγής και μεταφέρει τα δεδομένα στην ECU του αερίου για την συνεχή ελεγχόμενη λειτουργία της.Το συνολικό αποτέλεσμα στο σύστημα ψεκασμού είναι ισοδύναμο με την αρχική λειτουργία βενζίνης και αξιοποιεί στο μέγιστο όλα τα ηλεκτρονικά στοιχεία έτσι ο οδηγός δεν θα αντιληφθεί καμία διαφορά μεταξύ οδήγησης με υγραέριο ή βενζίνη.
Εκτεταμένες έρευνες της LANDI RENZO spa σε συνεργασία με ερευνητικά κέντρα JRC of European Commission και πανεπιστήμια (Μπολώνιας Μόντενα, Τορίνο κτλ) έχει δείξει ότι καύσιμο LPG είναι ένα πολύ κατάλληλο καύσιμο και για κινητήρες άμεσου ψεκασμού. Η απόδοση του κινητήρα από τη χρήση υγραερίου είναι ίδια της βενζίνης.
Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι ότι υπάρχει μια συνεχή αύξηση των συμβατών κινητήρων άμεσου ψεκασμού που καλύπτουμε, πιο συγκεκριμένα για το LPG καλύπτουμε αλφαβητικά τις εξής μάρκες AUDI, CITROEN, DACIA, FORD, HYUNDAI, JAGUAR, KIA, LAND ROVER, MAZDA, MINI, OPEL, PEUGEOT, RENAULT, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN και ο συνολικός αριθμός των παραπάνω μοντέλων ανέρχεται στους 215 τύπους οχημάτων.
Όσο άφορα τους τύπους άμεσου ψεκασμού με φυσικό αέριο CNG καλύπτουμε αλφαβητικά τις εξής μάρκες AUDI, CITROEN, HYUNDAI, KIA, PEUGEOT, SEAT, SKODA, VOLKSWAGEN και ο συνολικός αριθμός των παραπάνω μοντέλων ανέρχεται στους 60 τύπους οχημάτων.
Προσεχώς θα είναι διαθέσιμη  η καινούργια ΕCU OMEGAS DIRECT, που θα μπορεί να καλύψει κινητήρες Α.Ψ με 5, 6 και 8 κυλίνδρους. 
Αναλυτικά ολόκληρη η γκάμα των προϊόντων της LANDI RENZO spa (τύποι κιτ άμεσου και έμμεσου ψεκασμού, LPG / CNG, πληροφορίες στην μικτή καύση (diesel-cng) κτλ  μπορείτε να την βρείτε στο web site του αποκλειστικού αντιπροσώπου στην Ελλάδα της εταιρίας POLARGAS ΕΠΕ, www.polargas.gr
Για την POLARGAS ΕΠΕ
Γιάννης Μαχαιρόπουλος
Μηχανολόγος Μηχανικός

Το σύστημα ψεκασμού χρησιμοποιεί τα δικά του μπεκ για την τροφοδοσία του αερίου με μεγάλη ακρίβεια στην ποσότητα και στον χρόνο έκχυσης.

Το σύστημα ψεκασμού χρησιμοποιεί τα δικά του μπεκ για την τροφοδοσία του αερίου με μεγάλη ακρίβεια στην ποσότητα και στον χρόνο έκχυσης.

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »