Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Κινητήριο δύναμη αποτελεί δυνητικά το φυσικό αέριο για τις τοπικές αρχές που στόχο έχουν να ικανοποιήσουν τις ενεργειακές ανάγκες των πολιτών τους, προστατεύοντας παράλληλα το περιβάλλον.

Κινητήριο δύναμη αποτελεί δυνητικά το φυσικό αέριο για τις τοπικές αρχές που στόχο έχουν να ικανοποιήσουν τις ενεργειακές ανάγκες των πολιτών τους, προστατεύοντας παράλληλα το περιβάλλον.

40 εκατομμύρια οχήματα φυσικού αερίου προβλέπει η Navigant Research ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο, μέχρι το 2023.

40 εκατομμύρια οχήματα φυσικού αερίου προβλέπει η Navigant Research ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο, μέχρι το 2023.

Πέραν όμως των δημοτικών χρήσεων του φυσικού αερίου, και οι ίδιοι οι ιδιώτες καταναλωτές φαίνεται να υποστηρίζουν το φυσικό αέριο.

Πέραν όμως των δημοτικών χρήσεων του φυσικού αερίου, και οι ίδιοι οι ιδιώτες καταναλωτές φαίνεται να υποστηρίζουν το φυσικό αέριο.

  • Κινητήριο δύναμη αποτελεί δυνητικά το φυσικό αέριο για τις τοπικές αρχές που στόχο έχουν να ικανοποιήσουν τις ενεργειακές ανάγκες των πολιτών τους, προστατεύοντας παράλληλα το περιβάλλον.
  • 40 εκατομμύρια οχήματα φυσικού αερίου προβλέπει η Navigant Research ότι θα κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλον τον κόσμο, μέχρι το 2023.
  • Πέραν όμως των δημοτικών χρήσεων του φυσικού αερίου, και οι ίδιοι οι ιδιώτες καταναλωτές φαίνεται να υποστηρίζουν το φυσικό αέριο.

Το φυσικό αέριο ως «κινητήριος δύναμη»

4.324 Επισκέψεις στο άρθρο

Μπορεί το FISIKON να αποτελέσει την «κινητήριο δύναμη» ώστε οι αρχές να ικανοποιούν τις ανάγκες των πολιτών και την ίδια στιγμή να επιτυγχάνουν οικονομία, τόσο σε κόστος, όσο και σε ενέργεια, ενώ σέβονται το περιβάλλον;

ILEP
ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε.Β.Ε.

Μπορεί, επίσης, το φυσικό αέριο να γίνει το θεμέλιο πάνω στο οποίο θα κτιστεί η επόμενη «άνοιξη» των ελληνικών επιχειρήσεων, που απαιτεί χαμηλό ενεργειακό κόστος; Η απάντηση και στα δύο ερωτήματα είναι ότι το φυσικό αέριο μπορεί. Η νέα αυτή τάση έχει ξεκινήσει πολύ δυναμικά σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, το Ιλ-ντε-Φρανς του Παρισιού, στο οποίο οι τοπικές αρχές στον τομέα των μεταφορών κινούνται προς την απόκτηση περίπου 100 λεωφορείων που θα κινούνται με CNG στο πλαίσιο της προσπάθειας τους για ραγδαία μείωση των εκπομπών αερίου, είναι ένα ακόμη δυνατό παράδειγμα που καταδεικνύει τη στροφή που συντελείται σήμερα. 

Αντίστοιχες κινήσεις γίνονται βέβαια και στη δική μας Ελλάδα. Για την ακρίβεια, η Αθήνα απολαμβάνει τα τελευταία χρόνια τα οφέλη της αεριοκίνησης στα ΜΜΜ, καθώς 600 λεωφορεία του Δήμου Αθηναίων ήδη τροφοδοτούνται με FISIKON -εμπορική ονομασία με την οποία προωθείται το φυσικό αέριο κίνησης στην Ελλάδα από τη ΔΕΠΑ - ενώ από το περασμένο καλοκαίρι κυκλοφορούν και τα πρώτα ταξί φυσικού αερίου. Σημειώνεται δε ότι ο Δήμος Αθηναίων διατηρεί επίσης 100 απορριμματοφόρα φυσικού αερίου. 
Πέραν όμως των δημοτικών χρήσεων του φυσικού αερίου, και οι ίδιοι οι ιδιώτες καταναλωτές φαίνεται να υποστηρίζουν το φυσικό αέριο. Σύμφωνα με σχετική μελέτη της εξειδικευμένης εταιρίας υπηρεσιών Navigant Research, οι αριθμοί υποδεικνύουν ότι στο άμεσο μέλλον, και ειδικότερα μέχρι το 2023, τα οχήματα φυσικού αερίου θα αγγίξουν τον εντυπωσιακό αριθμό των 40 εκατομμυρίων σε όλο τον κόσμο! Η αναμενόμενη αύξηση, υποστηρίζει στην έρευνα της η Navigant Research, οφείλεται τόσο στα σημαντικά επίπεδα εξοικονόμησης που επιτρέπει το φυσικό αέριο, όσο και στις όλο και πιο αυστηρές απαιτήσεις περιορισμού των εκπομπών κάθε οχήματος που θεσπίζονται διεθνώς. «Μια σειρά από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επικεντρώσει τις προσπάθειες τους στην αγορά της αεριοκίνησης, ιδίως στις περιοχές εκείνες που το ενδιαφέρον για τα οχήματα φυσικού αερίου είναι αυξημένο» δηλώνει ο Dave Hurst, αναλυτής της Navigant Research, προβλέποντας ότι, μέχρι το 2023, ο αριθμός των οχημάτων φυσικού αερίου στους δρόμους του κόσμου σχεδόν θα διπλασιαστεί.Έτσι εξηγείται προφανώς γιατί μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες στρέφονται ήδη στο φυσικό αέριο για την κάλυψη των ενεργειακών αναγκών των επαγγελματικών τους στόλων, όπως η Procter & Gamble και η UPS. Για του λόγου το αληθές, η P&G εμφανίζεται να συζητά τη μετατροπή του 20% των οχημάτων του επαγγελματικού της στόλου σε οχήματα φυσικού αερίου μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. 
Ενώ η UPS προγραμματίζει την αγορά 1000 φορτηγών φυσικού αερίου μέχρι το τέλος του Ά14, με την ανταγωνίστρια της, FedEx, να σχεδιάζει αντίστοιχα τη μετατροπή έως και του 30% του στόλου της σε οχήματα φυσικού αερίου, σε βάθος δεκαετίας.Σε αυτό το ευρύτερο πλαίσιο άνθισης της αεριοκίνησης, οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη ήδη διαθέτουν αρκετά οχήματα φυσικού αερίου, εκ των οποίων αρκετά διατίθενται πλέον και στην Ελλάδα μέσω παραγγελίας:1. Fiat Panda 0.9 TwinAir Turbo Natural Power 80 PS2. Fiat 500L TwinAir Turbo Natural Power 80 PS3. Fiat Punto 1.4 70 PS Natural Power4. Fiat Qubo 1.4 70 PS Natural Power5. Fiat Doblo 1.4 T-Jet 120 PS Natural Power6. Lancia Ypsilon 0.9 TwinAir CNG7. Mercedes B 200 Natural Gas Drive8. Mercedes E 200 NGT9. Opel Zafira Tourer 1.6 CNG Turbo10. Opel Zafira Family 1.6 CNG Turbo11. Opel Combo 1.4 T-Jet 120 PS Natural Power12. SEAT Mii EcoFuel13. Skoda Citigo 1.0 CNG Green tec14. VW eco up!15. VW Golf 1.4 TGI16. VW Passat 1.4 TSI 150 PS EcoFuel17. VW Touran 1.4 TSI 150 PS EcoFuelΑυτό που συνεπάγεται η επιλογή, αλλά παράλληλα και η επιθυμία, επαγγελματιών και ιδιωτών να αξιοποιήσουν το φυσικό αέριο στην κίνηση των οχημάτων τους, είναι η κρισιμότητα του να υπάρχει σταθερή και αξιόπιστη ικανότητα ανεφοδιασμού με CNG. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΔΕΠΑ αναπτύσσει τη βασική υποδομή ώστε να ανοίξει την αγορά αεριοκίνησης, δίνοντας τη δυνατότητα σε ολοένα και περισσότερους καταναλωτές να μπορούν να ανεφοδιάσουν τα οχήματά τους με φυσικό αέριο και να απολαύσουν τα οφέλη του «πράσινου» καυσίμου. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, δεν πρέπει να λησμονείται ότι τα οχήματα φυσικού αερίου, διασφαλίζουν την απρόσκοπτη κίνηση τους, δεδομένου ότι διαθέτουν κινητήρα διπλής καύσης (φυσικού αερίου + βενζίνης) και επομένως μπορούν να χρησιμοποιήσουν βενζίνη ανά πάσα στιγμή, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »