Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τελικά η διαφορά τιμής του eCitan με τις συμβατικές εκδόσεις δεν είναι και τόσο μεγάλη αν αναλογιστεί κανείς το Συνολικό Κόστος Χρήσης του οχήματος σε βάθος χρόνου.

Τελικά η διαφορά τιμής του eCitan με τις συμβατικές εκδόσεις δεν είναι και τόσο μεγάλη αν αναλογιστεί κανείς το Συνολικό Κόστος Χρήσης του οχήματος σε βάθος χρόνου.

    Πιο ακριβό μεν από το συμβατικό Citan, αλλά…

    18.122 Επισκέψεις στο άρθρο

    Σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, το eCitan δεν θέτει ουσιαστικά τον παραμικρό περιορισμό έναντι των συμβατικών εκδόσεων του μοντέλου.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στο Facebook »
     Αντίστοιχή είναι επίσης και η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα (90kW, 122hp) σε σχέση με τις πετρελαιοκίνητες / βενζινοκίνητες εκδόσεις του Citan (από 75 – 131hp), ενώ η ύπαρξη των μπαταριών χαμηλά κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, σαφέστατα ευνοεί την οδική του e-Vanette.
     
    Η βασική έκδοση «Compact» του Citan τιμάται από τα 28.783 ευρώ (συμπ/μένου του ΦΠΑ) ενώ η αντίστοιχη του eCitan ξεκινά από τα 45.024 ευρώ. Η διαφορά, ειδικά από τη στιγμή που πλέον δεν υφίσταται κάποια επιδότηση μέσω του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» είναι μεγάλη ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες παράμετροι που ουσιαστικά… γέρνουν τη ζυγαριά υπέρ του eCitan, αν αναλογιστεί κανείς το Συνολικό Κόστος Χρήσης του οχήματος σε βάθος χρόνου.
     
    Χαρακτηριστικά αξίζει να αναφέρουμε πως ο εξοπλισμός του eCitan είναι αρκετά πιο πλούσιος σε σχέση με του Citan ενώ την ίδια στιγμή, το e-Vanette προσφέρεται με αυτόματο σύστημα μετάδοσης της κίνησης.
                                    
    Επιπρόσθετα, η μπαταρία φέρει Δωρεάν Πιστοποιητικό για 6 επιπλέον έτη πέραν της 2ετούς Εργοστασιακής Εγγύησης (ή έως 160.000km) για τη διατήρηση του 70% της αρχικής της χωρητικότητας.
     
    Τέλος, το eCitan συνοδεύεται από πακέτο συντήρησης που προβλέπει Δωρεάν Service για τις πρώτες 4 επισκέψεις του οχήματος στο συνεργείο, σύμφωνα με τα όσα προβλέπει ο κατασκευαστής, κάτι που δεν ισχύει για το συμβατικό Citan.
     
    Αν σε όλα τα παραπάνω συνυπολογίσουμε την –χαοτική- διαφορά στο κόστος ηλεκτρισμού έναντι του κόστους καυσίμου, είναι σαφές πως η διαφορά στο αρχικό κόστος αγοράς μεταξύ της ηλεκτρικής και της συμβατικής έκδοσης του γερμανικού Vanette είναι… πλασματική.
     

    Σελίδα 1Οδηγούμε το νέο Mercedes-Benz eCitan
    Σελίδα 2Πληρέστατα εξοπλισμένο εσωτερικό με εξαιρετική εργονομία
    Σελίδα 3Σε δύο μήκη αμαξώματος με όγκο έως 3,24κ.μ. για φορτία έως και 662kg
    Σελίδα 4Πιο ακριβό μεν από το συμβατικό Citan, αλλά…