Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Μην σας ξεγελάει η σχετική καταπακτή. Όπως και το θρυλικό Bulli, ο ηλεκτροκινητήρας του ID Buzz Cargo είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αμαξώματος.

Μην σας ξεγελάει η σχετική καταπακτή. Όπως και το θρυλικό Bulli, ο ηλεκτροκινητήρας του ID Buzz Cargo είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αμαξώματος.

Πισωκίνητο με ηλεκτροκινητήρα 204hp και αυτονομία 400+km!

Μέσω του εύχρηστου επιλογέα, ο οδηγός ελέγχει το αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης.

Μέσω του εύχρηστου επιλογέα, ο οδηγός ελέγχει το αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον πίσω άξονα, όπου εξάλλου εδράζεται και ο ηλεκτροκινητήρας.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον πίσω άξονα, όπου εξάλλου εδράζεται και ο ηλεκτροκινητήρας.

  • Μην σας ξεγελάει η σχετική καταπακτή. Όπως και το θρυλικό Bulli, ο ηλεκτροκινητήρας του ID Buzz Cargo είναι τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αμαξώματος.
  • Πισωκίνητο με ηλεκτροκινητήρα 204hp και αυτονομία 400+km!
  • Μέσω του εύχρηστου επιλογέα, ο οδηγός ελέγχει το αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης.
  • Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον πίσω άξονα, όπου εξάλλου εδράζεται και ο ηλεκτροκινητήρας.

Πισωκίνητο με ηλεκτροκινητήρα 204hp και αυτονομία 400+km!

22.858 Επισκέψεις στο άρθρο

Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό Van, το ζητούμενο για το ID Buzz Cargo είναι να μπορεί να μεταφέρει φορτία μεγάλου βάρους, για μεγάλες αποστάσεις και όταν απαιτείται, να μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του σε μικρό χρονικό διάστημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
 Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει ισχύ 150kW (204hp) και μέγιστη ροπή 310Nm ενώ στην πράξη αποδεικνύεται ιδιαίτερα ισχυρός ώστε να προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.

Μέσω του εύχρηστου επιλογέα, ο οδηγός ελέγχει το αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης.

Μέσω του εύχρηστου επιλογέα, ο οδηγός ελέγχει το αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης.

 
Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός κιβωτίου μιας σχέσης στους πίσω τροχούς ενώ, μέσω του ειδικού επιλογέα στο δεξί μέρος της κολώνας του τιμονιού, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει και το –πολύ καλά ρυθμισμένο- σύστημα ανάρτησης ενέργειας (θέση «Β»), που ουσιαστικά του επιτρέπει να κινείται –ειδικά εντός της πόλης- κάνοντας χρήση μόνο του πεντάλ του γκαζιού.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον πίσω άξονα, όπου εξάλλου εδράζεται και ο ηλεκτροκινητήρας.

Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στον πίσω άξονα, όπου εξάλλου εδράζεται και ο ηλεκτροκινητήρας.

 
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου έχουν συνολική χωρητικότητα 82kWh (ωφέλιμη 77kWh) και εδράζονται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης. Η φόρτιση τους μπορεί να γίνει τόσο σε παροχές AC (έως και 11kW) όσο και σε DC (έως 170kW) όπου, η μέγιστη διάρκεια για το 5% - 80% ανέρχεται στα 30 λεπτά μόλις!
 
Η VW Επαγγελματικά Οχήματα προσφέρει αρκετές λύσεις για την βελτίωση της διαδικασίας φόρτισης όπως το «Plug & Charge» ενώ, οι μπαταρίες συνοδεύονται από Εγγύηση διατήρησης –τουλάχιστον- του 70% της ωφέλιμης χωρητικότητας τους για 8 έτη ή έως 160.000km. Παράλληλα, το 97% των πρώτων υλών που έχουν χρησιμοποιηθεί για τις μπαταρίες, (νικέλιο, χαλκός, λίθιο κ.ά.) είναι ανακυκλώσιμες.
 

Σελίδα 1Στο τιμόνι του νέου VW ID Buzz Cargo
Σελίδα 2Λιτό, εργονομικό και ευρύχωρο εσωτερικό για έως τρεις επιβάτες
Σελίδα 3Πισωκίνητο με ηλεκτροκινητήρα 204hp και αυτονομία 400+km!
Σελίδα 4Aνετο, ευέλικτο και άμεσο στις αντιδράσεις του σε πόλη & αυτοκινητόδρομο