Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ακόμη και στο όριο, το ID Buzz Cargo θα κινηθεί με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, ενώ η ευελιξία και η αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, θα κερδίσουν τις εντυπώσεις από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμό

Ακόμη και στο όριο, το ID Buzz Cargo θα κινηθεί με υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, ενώ η ευελιξία και η αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, θα κερδίσουν τις εντυπώσεις από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του.

    Aνετο, ευέλικτο και άμεσο στις αντιδράσεις του σε πόλη & αυτοκινητόδρομο

    22.859 Επισκέψεις στο άρθρο

    Η μέγιστη ταχύτητα του ID Buzz Cargo περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145km/h ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100km/h έρχεται σε 10,2δλ. Την ίδια στιγμή, το ευρύ περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού (χάρη και στην πολύ καλή θέση οδήγησης) σε συνδυασμό με τον κύκλο στροφής των 11,1m, ευνοεί σημαντικά την ευελιξία του γερμανικού μοντέλου.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στο Facebook »
     Το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και με καλή αίσθηση, τα φρένα είναι ισχυρά (αν και δεν χρειάζεται να τα χρησιμοποιεί ουσιαστικά κάποιος) ενώ η καμπίνα είναι πολύ καλά μονωμένη τόσο σε θέματα ηχορύπανσης όσο και θερμότητας.
     
    Παράλληλα, ο οδηγός έχει στη διάθεση του μια μεγάλη ποικιλία ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του έργου του, ενώ ειδικές –προαιρετικές- λύσεις όπως π.χ. το Park Assist Plus επιτρέπει στο ID Buzz Cargo να… εκπαιδευθεί για να σταθμεύει σε συγκεκριμένες θέσεις γρήγορα, άνετα και αυτόματα.
     
    Αξίζει δε να σημειώσουμε πως η λειτουργία του συστήματος cruise-control με αυτόματο έλεγχο της απόστασης από προπορευόμενα οχήματα, ουσιαστικά επιτρέπει στον οδηγό να κινείται τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και –κυρίως- εντός της πόλης, χωρίς ουσιαστικά να ασχολείται με τα ποδοστήρια (φρένο – γκάζι)!
     
    Φυσικά, στοιχεία όπως οι αισθητέρες στάθμευσης, η κάμερα οπισθοπορείας κ.ά., δίνουν το παρόν και ικανοποιούν απόλυτα με τη λειτουργία τους.
     

    Σελίδα 1Στο τιμόνι του νέου VW ID Buzz Cargo
    Σελίδα 2Λιτό, εργονομικό και ευρύχωρο εσωτερικό για έως τρεις επιβάτες
    Σελίδα 3Με μεικτό 3,0t. και ωφέλιμο όγκο έως 3,9κ.μ.
    Σελίδα 4Aνετο, ευέλικτο και άμεσο στις αντιδράσεις του σε πόλη & αυτοκινητόδρομο