Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Εργονομική, με καλή ποιότητα υλικών και μεγάλους χώρους για τους επιβάτες είναι η νέα καμπίνα του Renault Master.

Εργονομική, με καλή ποιότητα υλικών και μεγάλους χώρους για τους επιβάτες είναι η νέα καμπίνα του Renault Master.

Με ωφέλιμο έως 1,59t. και μέγιστο μήκος έως και 3,73m, ο χώρος φόρτωσης του Renault Master καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του επαγγελματία.

Με ωφέλιμο έως 1,59t. και μέγιστο μήκος έως και 3,73m, ο χώρος φόρτωσης του Renault Master καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του επαγγελματία.

«Έξυπνες» λύσεις στο εσωτερικό της καμπίνας καθιστούν την καθημερινότητα του οδηγού πιο εύκολη και σημαντικά πιο άνετη.

«Έξυπνες» λύσεις στο εσωτερικό της καμπίνας καθιστούν την καθημερινότητα του οδηγού πιο εύκολη και σημαντικά πιο άνετη.

Πλούσια εξοπλισμένη και εργονομική καμπίνα και πολλές εκδόσεις αμαξώματος

Πλούσια εξοπλισμένη και εργονομική καμπίνα και πολλές εκδόσεις αμαξώματος

Μόνο το Ford Transit (1,3m) έχει να προσφέρει πιο φαρδιές πλευρικές πόρτες από τα 1,27m του νέου Renault Master στα μεγάλα Vans.

Μόνο το Ford Transit (1,3m) έχει να προσφέρει πιο φαρδιές πλευρικές πόρτες από τα 1,27m του νέου Renault Master στα μεγάλα Vans.

Η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του νέου Master.

Η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του νέου Master.

Πλούσια εξοπλισμένη και εργονομική καμπίνα και πολλές εκδόσεις αμαξώματος

  • Εργονομική, με καλή ποιότητα υλικών και μεγάλους χώρους για τους επιβάτες είναι η νέα καμπίνα του Renault Master.
  • Με ωφέλιμο έως 1,59t. και μέγιστο μήκος έως και 3,73m, ο χώρος φόρτωσης του Renault Master καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του επαγγελματία.
  • «Έξυπνες» λύσεις στο εσωτερικό της καμπίνας καθιστούν την καθημερινότητα του οδηγού πιο εύκολη και σημαντικά πιο άνετη.
  • Πλούσια εξοπλισμένη και εργονομική καμπίνα και πολλές εκδόσεις αμαξώματος
  • Πλούσια εξοπλισμένη και εργονομική καμπίνα και πολλές εκδόσεις αμαξώματος
  • Μόνο το Ford Transit (1,3m) έχει να προσφέρει πιο φαρδιές πλευρικές πόρτες από τα 1,27m του νέου Renault Master στα μεγάλα Vans.
  • Η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του νέου Master.
  • Πλούσια εξοπλισμένη και εργονομική καμπίνα και πολλές εκδόσεις αμαξώματος

Πλούσια εξοπλισμένη και εργονομική καμπίνα και πολλές εκδόσεις αμαξώματος

72.542 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2023)

 


Με ωφέλιμο έως 1,59t. και μέγιστο μήκος έως και 3,73m, ο χώρος φόρτωσης του Renault Master καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του επαγγελματία.

Με ωφέλιμο έως 1,59t. και μέγιστο μήκος έως και 3,73m, ο χώρος φόρτωσης του Renault Master καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες του επαγγελματία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »
Όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των ανταγωνιστών του, το νέο Master προσφέρεται σε εκδόσεις με τρία μήκη αμαξώματος και τρία ύψη οροφής, γεγονός που του επιτρέπει να υποστηρίξει 3-4 ευρωπαλέτες εντός του χώρου φόρτωσης του. Ωστόσο, αρκετά μοντέλα της κατηγορίας προσφέρονται σε 4η (L4) μακρύτερη έκδοση, που τους επιτρέπει να υποστηρίξουν και 5η παλέτες. 

«Έξυπνες» λύσεις στο εσωτερικό της καμπίνας καθιστούν την καθημερινότητα του οδηγού πιο εύκολη και σημαντικά πιο άνετη.

«Έξυπνες» λύσεις στο εσωτερικό της καμπίνας καθιστούν την καθημερινότητα του οδηγού πιο εύκολη και σημαντικά πιο άνετη.

Την ίδια στιγμή το νέο Master είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με μεικτό 3,5t. και χάρη στο χαμηλό απόβαρο του, μπορεί να υποστηρίξει φορτία έως και 1.587kg, μια εξαιρετική επίδοση για τα δεδομένα των προσθιοκίνητων Μεγάλων Vans αυτού του τονάζ καθώς, αντίστοιχες επιλογές της γκάμας όπως π.χ. το Ford Transit ή το Peugeot Boxer (με μεγάλη εμπορικότητα στην Ελλάδα), προσφέρουν –σε αυτές τις προδιαγραφές- ωφέλιμο έως 1.353kg και 1.470kg αντίστοιχα.
 
Σε ότι αφορά στις διαστάσεις του αμαξώματος του, το νέο Master δεν είναι ούτε το μακρύτερο ή το ψηλότερο, ωστόσο ο αρκετά μικρός εμπρός –κυρίως- πρόβολος και το μεγάλο «κόψιμο» του τιμονιού, το καθιστούν ιδιαίτερα ευέλικτο.
 
Εντός της καρότσας, το ωφέλιμο μήκος έως και 3.733mm, μια πολύ καλή επίδοση καθώς υπερτερεί αρκετών ανταγωνιστών του ωστόσο, το σχετικά μικρότερο πλάτος των 1.765mm (1.380mm μεταξύ των θόλων) επηρεάζει οριακά τον συνολικό ωφέλιμο όγκο (από 8,0 – 14,8κ.μ.) έναντι των 15,0κ.μ. που είναι περίπου η βασική επίδοση για ένα Van L3H3, όπως και οι κορυφαίες εκδόσεις του Master.
 

Μόνο το Ford Transit (1,3m) έχει να προσφέρει πιο φαρδιές πλευρικές πόρτες από τα 1,27m του νέου Renault Master στα μεγάλα Vans.

Μόνο το Ford Transit (1,3m) έχει να προσφέρει πιο φαρδιές πλευρικές πόρτες από τα 1,27m του νέου Renault Master στα μεγάλα Vans.

Τέλος, δεν μπορούμε να παραλείψουμε πως το νέο Master προσφέρει ένα κομψό σχεδιαστικά και άκρως εργονομικό χώρο «εργασίας» για τον οδηγό, με πλούσιο εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις. Εκτός από τις «έξυπνες» αποθηκευτικές λύσεις, συνολικής χωρητικότητας 105lt. εντός της καμπίνας όπως π.χ. το συρτάρι μπροστά από τον συνοδηγό, η μεγάλη θήκη κάτω από το κάθισμα του, η αναδιπλούμενη πλάτη του μεσαίου καθίσματος, τα στοιχεία εξοπλισμού του νέου Master χρήζουν της προσοχής μας.
 

Η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του νέου Master.

Η κάμερα οπισθοπορείας και το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του νέου Master.

Το γαλλικό Μεγάλο Van είναι από τα λίγα που εφοδιάζονται (standard) με σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, navigation κ.ά.
 

Σελίδα 1Πόσο καλό είναι το νέο Van, Renault Master;
Σελίδα 2Πλούσια εξοπλισμένη και εργονομική καμπίνα και πολλές εκδόσεις αμαξώματος
Σελίδα 3Αυξημένο κόστος, μόνο εμπροσθοκίνητο, χωρίς έκδοση μηδενικών ρύπων