Ssangyong Musso Sports 2,9 |
Ζήτημα επιλογής |
|
|
Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης αποτελεί μια σημαντική χείρα βοηθείας για τον οδηγό του Musso Sports. |
|
H εταιρεία Ssangyong εισέρχεται τώρα και στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των ελαφρών
ημιφορτηγών (pick-up) με το Musso Sports που βασίζεται στα δοκιμασμένα μηχανικά μέρη των
επιβατικών εκπροσώπων της εταιρείας και το περιορισμένο κόστος αγοράς του, προκειμένου να προσελκύσει το ενδιαφέρον του
καταναλωτικού κοινού.
|
|
|
Ολοένα και περισσότερες εταιρείες ευελπιστούν να καρπωθούν ένα "κομμάτι της πίτας" επί των πωλήσεων των pick-up που κυριαρχούν μεταξύ άλλων και στις πωλήσεις των ελαφρών επαγγελματικών της ελληνικής αγοράς.
Ωστόσο τα προβλήματα σε ένα τέτοιο εγχείρημα δεν είναι λίγα, καθώς τα ελαφρά ημιφορτηγά παρουσιάζουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και απευθύνονται σε επαγγελματίες που ως επί το πλείστον τα προορίζουν για ιδιαίτερα σκληρή χρήση. Ορθά σκεπτόμενοι οι υπεύθυνοι της εταιρείας Ssangyong εξέλιξαν ένα σκληροτράχηλο Pick-up βασιζόμενοι στα αξιόπιστα και δοκιμασμένα μηχανικά μέρη των επιβατικών εκπροσώπων τους ενώ φρόντισαν να διατηρήσουν χαμηλά και το κόστος αγοράς του.
Με το Musso Sports η Κορεάτικη εταιρεία προσφέρει στον σύγχρονο επαγγελματία ένα αισθητικά αποδεκτό pick-up που δεν ξεφεύγει βέβαια από τα συντηρητικά πρότυπα των υπόλοιπων μοντέλων που έχει να επιδείξει η Ssangyong, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "άοσμο" ή "άγευστο".
Το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος παραπέμπει άμεσα στην επιβατική έκδοση του Musso με κυριότερο χαρακτηριστικό τα έντονα νεύρα που δημιουργούνται στις άκρες του καπό καθώς και την ελκυστική μάσκα με την επένδυση χρωμίου. Πιο ενδιαφέρον ωστόσο είναι το πίσω μέρος (χώρος φόρτωσης) που φιλοξενεί δύο πολύ όμορφα φωτιστικά σώματα και δένει αρμονικά με τη διπλοκάμπινη καμπίνα.
Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι λιτή αλλά οι προσφερόμενοι χώροι σε καμία περίπτωση δεν θα υπαγορεύσουν περιορισμούς για τέσσερις ενήλικους επιβάτες με ανάστημα ακόμα και άνω του μέσου όρου.
Με κόστος αγοράς 20.300 ευρώ, η βασική έκδοση του Ssangyong Musso Sports συγκαταλέγεται μεταξύ των οικονομικότερων διπλοκάμπινων στην κατηγορία ενώ ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλεκτρικούς καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, φιμέ κρύσταλλα, προεγκατάσταση ηχοσυστήματος με τέσσερα ηχεία, αερόσακο οδηγού, δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD). Η πληρέστερη έκδοση που είχαμε στη διάθεσή μας για τις ανάγκες της δοκιμής τιμάται 21.700 ευρώ και εφοδιάζεται επιπλέον με ηχοσύστημα και ημιαυτόματο κλιματισμό. Σε κάθε περίπτωση το μεταλλικό χρώμα είναι διαθέσιμο προαιρετικά με κόστος 300 ευρώ.
|
|
|
|
|

Μας άρεσε |
|
Οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό και τα προσκέφαλα σε όλες τις θέσεις του πίσω καθίσματος.
|
Η όμορφη σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων.
|
|
|
Δεν μας άρεσε |
|
Η αίσθηση και η ισχύς του συστήματος πέδησης παρά την ύπαρξη δισκόφρενων σε όλους τους τροχούς.
|
Το ελαφρύ και αργό σύστημα διεύθυνσης.
|
|
|
Κινητήρας |
|
Ο πετρελαιοκινητήρας των 2.874 κ.εκ. της Mercedes-Benz που κινεί το Musso Sports αποδίδει ισχύ 120 ίππων και ροπή 247 Nm από τις 2.250 σ.α.λ. Στην πράξη δεν διακρίνεται για την άμεση απόκρισή του στις εντολές του οδηγού κυρίως στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του ενώ δείχνει πως βρίσκεται στο στοιχείο του μετά τις 2.000 σ.α.λ. Ωστόσο σε αυτούς τους ρυθμούς περιστροφής ο παραγόμενος θόρυβος είναι αυξημένος. Η συνεργασία του με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι πολύ καλή, αν και δεν προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις.
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Ssangyong Musso Sports 2,9
|
 |
 |
|
|
|