Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τεχνικό

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ- ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Peugeot Partner H2Origin
Νέα προοπτική
Διαβάστηκε από 1650 αναγνώστες
Η PSA (Peugeot-Citroen) και η Intelligent Energy παρουσίασαν μια ανεπτυγμένη τεχνολογία εναλλακτικού τύπου καυσίμου η οποία ευελπιστούν να εφαρμοστεί σύντομα.
Οι κύριοι συνεργάτες Peugeot Citroen και Intelligent Energy μοιράστηκαν την ίδια επιθυμία, να παρουσιάσουν μια νέα μορφή οχημάτων αστικής χρήσης, τα οποία να συνδυάζουν ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με κυψέλες καυσίμου ευρέως φάσματος. Το H2Origin είναι βασισμένο σε ένα πρωτότυπο Peugeot Partner, το οποίο χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου τελευταίας γενιάς από την Intelligent Energy. Για την PSA, η συνεργασία με την Intelligent Energy, πρωτοπόρο παγκοσμίως στα συστήματα κυψελών υδρογόνου, ήταν το έναυσμα για να χρησιμοποιήσει την εμπειρία της εταιρείας στα σύνθετα συστήματα κυψελών υδρογόνου. Οι «υποστηρικτές» της τεχνολογίας H2Origin παίζουν σημαντικό ρόλο στο να μπορέσει να γίνει κατανοητή η ανάγκη της χρησιμοποίησης των οχημάτων μηδενικής εκπομπής ρύπων (Zero Emission Vehicle), γεγονός το οποίο αφήνει υποσχέσεις για βελτίωση της τωρινής κατάστασης στο μέλλον. Η PSA Peugeot Citroën έχει ήδη αναπτύξει την τεχνολογία με κυψέλες καυσίμου και την χρησιμοποιεί στα εξής:
• Peugeot Hydro-Gen
• Peugeot Taxi PAC
• H20, light-fighting vehicle
• Peugeot Quarkv
• Peugeot 207 CC “e- Pure”

Οι βασικές προδιαγραφές του σχεδιασμού για το H20rigin ήταν ένα ZEV (Ζero Emission Vehicle), το οποίο θα προσφέρει αυτονομία 300 χλμ., όντας εξοπλισμένο με ηλεκτροκινητήρα που θα έχει την υποστήριξη ενός ανεπτυγμένου συστήματος κυψελών καυσίμου προκειμένου να αυξηθεί η αρχική αυτονομία. Με λίγα λόγια, αναφερόμαστε στο ιδανικό σχέδιο για ένα όχημα μελλοντικής γενιάς, προοριζόμενο για αστικό και προαστιακό περιβάλλον. Η κυψέλη καυσίμου (10kw) της Intelligent Energy λειτουργεί ξεχωριστά από τον ηλεκτροκινητήρα του οχήματος, δίνοντας ώθηση στην απόδοσή του και ταυτόχρονα αυξάνοντας το φάσμα λειτουργίας του. Το τεχνικό τμήμα δούλεψε επίσης και στον τομέα της εκκίνησης του οχήματος σε καταστάσεις ψύχους και το αποτέλεσμα ήταν άκρως επιτυχημένο, καθώς η κυψέλη καυσίμου έχει τη δυνατότητα να είναι έτοιμη μέσα σε δύο λεπτά σε θερμοκρασίες έως και –20 βαθμούς Κελσίου. Βέβαια, υπάρχουν ακόμη κάποιες προκλήσεις που ζητούν απάντηση, όπως:
• Το γεγονός του μη ανταγωνιστικού κόστους (στη χαμηλού όγκου έκδοση) με τους αντίστοιχους κορυφαίας απόδοσης κινητήρες εσωτερικής καύσης, καθώς και τους υβριδικής τεχνολογίας.
• Η διάρκεια και αξιοπιστία για την είσοδο της συγκεκριμένης τεχνολογίας στην παραγωγή, κάτι που για να επιτευχθεί, χρειάζεται συνεχή πρόοδο και έρευνα.
• Το μέγεθος και βάρος των συστημάτων αποθήκευσης υδρογόνου, τα οποία συνεχώς βελτιώνονται, αλλά είναι επιβεβλημένες και άλλες «περικοπές», για να ταιριάξουν με τις απαιτήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας