|
Aπό το MAN TGX των 680 ίππων, στο Volvo FH16 των 700 ίππων και πλέον στο
Scania R-Series V8 των 730 ίππων. Αυτή είναι η πορεία που έχει ακολουθήσει η πρωτοκαθεδρία στην "άτυπη" κούρσα των κατασκευαστών για το ισχυρότερο φορτηγό μαζικής παραγωγής σε παγκόσμιο επίπεδο την τελευταία 2ετία.
Από το Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους, η Scania ανακοίνωσε πως θα προσφέρει την κορυφαία σειρά φορτηγών της, τα R-Series, με αρκετές πινελιές ανανέωσης τόσο εξωτερικά, όσο και στον εσωτερικό διάκοσμο, ενώ παράλληλα εισάγει στην γκάμα τους μια νέα γενιά V8 κινητήρων, οι οποίοι, χωρίς να έχουν εξαιρετικά μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα υπάρχοντα μηχανικά σύνολα, είναι ισχυρότεροι, με βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, πιο φιλικοί προς το περιβάλλον και πολλά άλλα.
Τα νέα Scania R- Series θα προσφέρονται πλέον με κινητήρες ισχύος 500, 560 και 620 ίππων (15,6 λτ.), ενώ η κορυφαία επιλογή του μηχανικού συνόλου των 16,4 λίτρων θα προσφέρει "απλόχερα" ισχύ 730 ίππων και μέγιστη ροπή 3.500 Nm από τις 1.000 σ.α.λ. μόλις. Παράλληλα, όλοι οι κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5, με αυτόν των 730 ίππων να καλύπτει και το πρότυπο EEV.
Στόχος των υπευθύνων της σουηδικής εταιρείας είναι να εδραιώσουν ακόμα περισσότερο τη θέση τους στην αγορά βαρέων επαγγελματικών οχημάτων, όπου αξίζει να σημειώσουμε, πως η Scania διατηρεί μερίδιο άνω του 50% στις πωλήσεις φορτηγών με ισχύ άνω των 600 ίππων!
Όπως προαναφέραμε, τα R-Series V8 θα έχουν να επιδείξουν και αρκετές πινελιές ανανέωσης σε ό,τι αφορά στο εξωτερικό της καμπίνας και μεταξύ αυτών αξίζει να σημειώσουμε το χρωμιωμένο λογότυπο "V8" στα πλευρικά προστατευτικά και στη μάσκα, τα νέα φωτιστικά σώματα με λυχνίες Xenon και σκουρόχρωμο πλαίσιο (προαιρετικά), τις νέες εξατμίσεις που παραπέμπουν άμεσα σε σπορ επιβατικά οχήματα, κ.ά.
|
|
|
|
|
|
Αρκετές είναι οι "πινελιές" ανανέωσης στο εξωτερικό των νέων R-Series V8, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται νέες γρίλιες στους αεραγωγούς της μάσκας, νέα φωτιστικά σώματα Xenon και νέα τελικά εξατμίσεων.
|
|
|