Υδρογονοκίνητα Vans: Συμφέρουν σε σχέση με τα diesel ή τα ηλεκτρικά;
Σε μια προσπάθεια να προσφέρει λύσεις ικανές να μειώσουν περαιτέρω τη μέση κατανάλωση καυσίμου των οχημάτων της, η MAN εξέλιξε ένα πρωτότυπο βαρύ φορτηγό με την ονομασία Concept S. Οι διαφορές στη σχεδίαση του Concept S από τα συμβατικά φορτηγά, είναι χαοτικές. Ο αεροδυναμικός του συντελεστής είναι μειωμένος κατά 25% σε σχέση με αυτόν του MAN TGX, κάτι που συνεπάγεται αντίστοιχη ποσοστιαία μείωση των εκπομπών CO2, αλλά και της μέσης κατανάλωσης καυσίμου. Ωστόσο, προκειμένου το Concept S να είναι σε θέση να μεταφέρει παρόμοιο όγκο φορτίων με ένα συμβατικό 40τονο φορτηγό, αλλά και να προσφέρει αντίστοιχους χώρους στο εσωτερικό της καμπίνας, επιβάλλεται να αυξηθεί σε συνολικό μήκος σε σχέση με τα υπάρχοντα οχήματα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr