ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το Caddy BiFuel είναι το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας που προσφέρεται με εργοστασιακή μετατροπή, ενώ αναμένεται σύντομα να λανσαριστεί στην Ε.Ε.

    VW Caddy BiFuel

    21.417 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2011)

    Βασισμένη σε έναν 1.600άρη βενζινοκινητήρα, η εν λόγω έκδοση είναι σε θέση να κάνει χρήση και υγραερίου (LPG) ως καύσιμο. Προσφέρει μειωμένες εκπομπές ρύπων έως και κατά 10% σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του γερμανικού Vanette. Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 1,6 λτ. αποδίδει ισχύ 102 ίππων και κινούμενος με καύσιμο το υγραέριο, καταναλώνει 10,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 167 γρ. CO2/χλμ. Κάνοντας χρήση αμόλυβδης βενζίνης ως καύσιμο, η μέση κατανάλωση του ορίζεται στα 8,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων του διαμορφώνονται στα 187 γρ. CO2/χλμ. Η δεξαμενή αποθήκευσης του υγραερίου εδράζεται κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης και έχει χωρητικότητα 45 λτ. Σε συνδυασμό με την δεξαμενή βενζίνης των 60 λτ., διασφαλίζει στο γερμανικό μοντέλο αυτονομία έως και 940 χλμ., εκ των οποίων τα 460 αφορούν σε κίνηση με καύσιμο το LPG.