ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Παρά την σημαντική πτώση των πωλήσεων του, το Toyota Hilux εξακολουθεί να αποτελεί το πιο εμπορικό ελαφρύ επαγγελματικό για το 1ο 2μηνο του 2012.

Με το αριστερό οι πωλήσεις του 2012

2.798 Επισκέψεις στο άρθρο (16/3/2012)

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που ανακοινώνει ο ΣΕΑΑ, για το δίμηνο Ιανουαρίου- Φεβρουαρίου του 2012 οι νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών είναι μειωμένες κατά 46,64% σε σχέση με το 2011.

PRO.autotriti Team

Με τους κυριότερους ανταγωνιστές για τον τίτλο της πιο εμπορικής εταιρείας στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών να σημειώνουν μείωση των νέων ταξινομήσεων τους άνω του 40%, ο κλάδος κινήθηκε σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα μέσα στο πρώτο δίμηνο του νέου έτους.
Συγκεκριμένα οι νέες ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών ανήλθαν στα 706 οχήματα είναι μειωμένες κατά 46,64% σε σχέση με το αντίστοιχο δίμηνο του 2011. Οι Toyota, Nissan και VW που πλασάρονται μέχρι στιγμής στις τρεις πρώτες θέσεις της λίστας με τις πιο εμπορικές εταιρείας, καταγράφουν πτώση στις νέες ταξινομήσεις τους κατά 54,44%, 52,42% και 44,68% αντίστοιχα.
Οι μοναδικές εταιρείες που παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων (και μάλιστα μεγάλη) ήταν οι Peugeot (+72,73%) και Piaggio (+45,45%).
Σε ότι αφορά τα πιο εμπορικά ελαφρά επαγγελματικά, το Toyota Hilux διατηρεί την 1η θέση με 158 νέες ταξινομήσεις (-53,12% σε σχέση με το 2011) και ακολουθεί η Skoda Octavia Taxi (διατήρηση της 2ης θέσης με πτώση πωλήσεων κατά 35,25%) και το Nissan Navara (από 4ο για το 2011 με πτώση πωλήσεων κατά 49,00%).
Τέλος σε ότι αφορά στα φορτηγά άνω των 3,5t. και τα λεωφορεία, η πορεία της αγοράς εξακολουθεί να μην είναι και τόσο καλή.
Συγκεκριμένα, η αγορά των φορτηγών υποχωρεί κατά 66,67% σε σχέση με το 1ο 2μηνο του 2011 ενώ στον αντίποδα, τα λεωφορεία όλων των τύπων καταγράφουν αύξηση κατά 31,58% σε σχέση με το 2011.