ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Το ανανεωμένο Peugeot Partner προσφέρεται πλέον και με έναν νέο τύπο κλειστού διαχωριστικού με τζάμι για τον χώρο φόρτωσης του.

Ουσιαστικά το νέο διαχωριστικό αφορά στην προσθήκη ενός πολυεστερικού καλύμματος στο επάνω μέρος του υπάρχοντος συστήματος (μεταλλικό πλέγμα).

Με αυτόν τον τρόπο το Partner είναι σε θέση να προσφέρει λύσεις στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στη μεταφορά τροφίμων.

Παράλληλα, το νέο διαχωριστικό επιτρέπει την χρήση του καθίσματος Multiflex για τον συνοδηγό έτσι ώστε να εξυπηρετείται η μεταφορά προϊόντων μήκους έως και 3,0μ.

Το νέο κάλυμμα στερεώνεται με βίδες πάνω στο μεταλλικό πλέγμα του υπάρχοντος εργοστασιακού διαχωριστικού με το οποίο προσφέρεται το Partner.

Νέος τύπος διαχωριστικού για το Partner

6.481 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2013)

Το ανανεωμένο Peugeot Partner με «οικολογικό» πετρελαιοκινητήρα των 90 ίππων προσφέρεται πλέον και με έναν νέο τύπο –κλειστού- διαχωριστικού της καμπίνας από τον χώρο φόρτωσης.

Μέχρι πρότινος, το πλήρως αναβαθμισμένο Peugeot Partner προσφέρονταν με ένα «έξυπνο» τύπο διαχωριστικού που σε συνδυασμό με το ειδικό κάθισμα «Multiflex» για τον συνοδηγό, επέτρεπε τη μεταφορά αντικειμένων με μήκος έως και 3 μέτρων στο εσωτερικό του.

Ωστόσο, ορισμένες κατηγορίες επαγγελματιών όπως π.χ. οι αρτοποιοί, αντιμετωπίζουν προβλήματα με την απόκτηση ενός επαγγελματικού οχήματος με τέτοιου είδους χώρο φόρτωσης καθώς σε συγκεκριμένες περιπτώσεις, οι υγειονομικές υπηρεσίες απαιτούν την ύπαρξη κλειστού διαχωριστικού της καμπίνας των επιβατών από τον χώρο φόρτωσης.

Μάλιστα, αξίζει να αναφέρουμε πως, βάσει των νέων διατάξεων, τα επαγγελματικά οχήματα που μεταφέρουν τρόφιμα, ακόμη και συσκευασμένα- τυποποιημένα που δεν απαιτούν ψύξη, ουσιαστικά… επιβάλλεται να μεταφέρονται με οχήματα που διαθέτουν κλειστό διαχωριστικό.

Προκειμένου λοιπόν να προσφέρει τις κατάλληλες λύσεις στους πελάτες της, η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot ανακοίνωσε πως πλέον το Partner είναι διαθέσιμο ένα νέο διαχωριστικό που απομονώνει πλήρως τον χώρο φόρτωσης από την καμπίνα των επιβατών.

Ουσιαστικά πρόκειται για την προσθήκη ενός πολυεστερικού καλύμματος με τζάμι στο επάνω τμήμα του διαχωριστικού (μεταλλικό πλέγμα) που ήδη προσφέρεται για το Partner.

Με αυτόν τον τρόπο διατηρείται η δυνατότητα χρήσης του καθίσματος Multiflex για τον συνοδηγό προκειμένου, όταν αυτό απαιτείται, να είναι σε θέση να υποστηρίξει την μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους.