ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ
Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Πρόγραμμα ανάκλησης για το Nissan Pick-Up (D22) ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan για οχήματα παραγωγής από 29/5/2000 – 24/11/2003.

Ανάκληση οχημάτων για το Nissan Pick-Up

3.908 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2013)

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε συνεργασία με την ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan ανακοίνωσε πρόγραμμα ανάκληση για το Pick-Up με ημερομηνία παραγωγής από 29/5/2000 – 24/11/2003.

Συγκεκριμένα, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της Nissan στην ελληνική αγορά, σε συνεργασία με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης για τα οχήματα Almera, Almera Tino, Terrano II, Patrol, X-Trail και Pick-Up.

Η ανάκληση για την ελληνική αγορά αφορά σε 12.693 οχήματα και πιο συγκεκριμένα:

-Almera (N16) με παραγωγή από 22/5/2001 – 6/6/2003

-Almera Tino (V10) με παραγωγή από 22/8/2001 – 13/5/2003

-Terrano II (R20) με παραγωγή από 21/3/2003 – 10/4/2003

-Patrol (Y61) με παραγωγή από 29/5/2000 – 24/11/2003

-X-Trail (T30) με παραγωγή από 29/5/2000 – 24/11/2003

-Pick-Up (D22) με παραγωγή από 29/5/2000 – 24/11/2003

Σύμφωνα με τα όσα έχουν ανακοινωθεί, η Nissan ενημερώθηκε από τον προμηθευτή της (Takata) πως οι αναφλεκτήρες του αερόσακου για το συνοδηγό των επηρεαζόμενων οχημάτων, μπορεί να είναι εκτός προδιαγραφών. Σύμφωνα με την Takata, η κατάσταση αυτή μπορεί να προκαλέσει υπερβολική πίεση στο εσωτερικό του αναφλεκτήρα κατά το άνοιγμα του αερόσακου με πιθανό αποτέλεσμα τον διαχωρισμό του από τη βάση του αερόσακου.

Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμιά περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου Nissan, ώστε να γίνει επιθεώρηση του σειριακού αριθμού της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού και εφόσον κριθεί απαραίτητο, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων της, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας Nικ. I. Θεοχαράκης Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.