Ο βασικότερος εκπρόσωπος της DAF Trucks για τον κατασκευαστικό κλάδο είναι χωρίς αμφιβολία το CF, ένα σκληροτράχηλο φορτηγό που ανταποκρίνεται ιδανικά ως χωματουργικό, μπετονιέρα κ.ά. Για το 2014, η DAF Trucks επέλεξε να μεταβάλλει πλήρως τη σχεδίαση του εξωτερικού της καμπίνας του, δημιουργώντας ένα σαφέστατα πιο δυναμικό συνολικό αποτέλεσμα.
Η χαρακτηριστική μάσκα είναι μαύρου χρώματος και φιλοξενεί πολλαπλές γρίλιες με μεγάλους αεραγωγούς ενώ συνδυάζεται με νέα φωτιστικά σώματα που φέρουν άθραυστο κάλυμμα από Lexan. Παράλληλα, νέος είναι και ο προφυλακτήρας που αποτελείται από τρία τμήματα (για ευκολία και μείωση του κόστους της επισκευής του) και ενσωματώνει νέους προβολείς ομίχλης.
Χάρη στην τοποθέτηση του πιο ψηλά, έχει αυξηθεί η γωνία προσέγγισης του οχήματος στις 25 μοίρες και σε συνδυασμό με την απόσταση του οχήματος από το έδαφος που πλέον ορίζεται στα 40 εκ., συμβάλλει θετικά στις εκτός δρόμου ικανότητες του νέου χωματουργικού CF.
Παράλληλα όμως, κάτω από τον προφυλακτήρα, έχει τοποθετηθεί μια ειδική προστατευτική μεταλλική πλάκα πάχους 3χλστ. που μπορεί να δεχθεί πιέσεις έως και 4t., γεγονός που αυξάνει σημαντικά την προστασία των επιμέρους μηχανικών τμημάτων του οχήματος.
Βελτιωμένη η πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος
Όλες οι εκδόσεις με τον κινητήρα PACCAR MX-13 εφοδιάζονται με τρία σκαλοπάτια για την είσοδο στο εσωτερικό του οχήματος ενώ οι εκδόσεις με τον PACCAR MX-11 φέρουν δύο σκαλοπάτια αντίστοιχα (προαιρετικά είναι διαθέσιμο και ένα τρίτο σε χαμηλότερο ύψος).Στο εσωτερικό του νέου DAF CF έχουν διατηρηθεί τα νέα αναπαυτικά καθίσματα ενώ το κομψό σχεδιαστικά ταμπλό φέρει ενσωματωμένο στο σύστημα «Driver Performance Assistant». Παράλληλα τα διάφορα χειριστήρια έχουν τοποθετηθεί σε σημεία με καλύτερη εργονομία ενώ το τιμόνι με τα ενσωματωμένα χειριστήρια περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Μεικτό βάρος έως 44t.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με τρεις ή τέσσερις άξονες ως πλαίσιο με διάταξη αξόνων από 6x4 έως 8x8, το νέο DAF CF για τον κατασκευαστικό κλάδο έχει μεικτό βάρος από 32t.-44t.
Κινητήρες Euro6 με ισχύ από 290 – 510 ίππους
Οι επιλογές στους κινητήρες αφορούν στον PACCAR MX-13 των 12,9λτ. και στον νέο PACCAR MX-11 των 10,8λτ. Ο πρώτος αποδίδει ισχύ από 410 – 510 ίππους και ο δεύτερος από 290 – 440 ίππους αντίστοιχα. Ο PACCAR MX-11 διακρίνεται για την περιορισμένη μέση κατανάλωση καυσίμου (-3%) σε σχέση με τον PACCAR MX-13 ενώ και το συνολικό βάρος του είναι κατά 180 κιλά μικρότερο, ευνοώντας τις εφαρμογές με ανάγκη για όσο το δυνατόν μικρότερο απόβαρο (π.χ. μπετονιέρες). Σε ότι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, στον προαιρετικό εξοπλισμό θα είναι διαθέσιμο το αυτοματοποιημένο ZF AS-Tronic με ειδικές ρυθμίσεις για χρήση σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Nέο ελαφρύτερο και στιβαρότερο πλαίσιο
Το πλαίσιο του νέου DF είναι ολοκαίνουργιο με σημαντικές τροποποιήσεις στο εμπρόσθιο τμήμα του προκειμένου να φιλοξενήσει τους νέας γενιάς –Euro6- κινητήρες. Παράλληλα, έχει αυξηθεί η στρεπτική ακαμψία του ενώ μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί από τη DAF Trucks στην βελτίωση των δεδομένων που αφορούν στην εύκολη υποστήριξη μιας μεγαλύτερης γκάμας υπερκατασκευών.
Σημαντικές αλλαγές και στο νέο DAF LF
Όπως και στην περίπτωση του μεγαλύτερου CF, έτσι και το νέο LF έχει να επιδείξει μια πλήρως τροποποιημένη σχεδίαση τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού της καμπίνας. Στοιχεία όπως ο νέος προφυλακτήρας αλλά και η προστατευτική πλάκα κάτω από αυτόν, είναι αντίστοιχες λύσεις με αυτές που έχουν επιλεγεί και στο νέο CF.
Αποτέλεσμα αυτών είναι η αύξηση της γωνίας προσέγγισης του οχήματος στις 25 μοίρες αλλά και η αύξηση της απόστασης από το έδαφος στα 32 εκ. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τον εξαιρετικά μικρό κύκλο στροφής και το χαμηλό απόβαρο, καθιστούν τη 19t. έκδοση του DAF LF μια ιδανική επιλογή για τον κλάδο των κατασκευών.
Τέλος ο Ο νέος PACCAR PX-7 των 6,7λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του DAF LF αποδίδει ισχύ από 220 έως και 231 ίππους.