Με υδρογονοκίνηση & logistics τα Vans της Renault στην IAA 2024!
Ντεμπούτο στην IAA 2024 για το νέο υβριδικό Ford Ranger!
MAN & FC Bayern: Συνεργασία για δημόσιο πάρκο φόρτισης 1 mW!
Ο νέος «Ευρωπαϊκός Εμπορευματικός Σιδηροδρομικός Διάδρομος 7» (RFC7) θα συνδέει την Πράγα με την Αθήνα διερχόμενος από επτά διαφορετικές χώρες της ΕΕ (Τσέχικη Δημοκρατία, Σλοβακία, Αυστρία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Βουλγαρία και Ελλάδα) και ουσιαστικά αποτελεί μια νέα σύνδεση της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ευρώπης με την Ασία καθώς επίσης και των λιμένων της Μαύρης Θάλασσας με αυτούς του Αιγαίου.
Η αρμόδια Επιτροπή της ΕΕ
είχε προτείνει από το 2008 την εφαρμογή των Διεθνών Σιδηροδρομικών
Εμπορευματικών Διαδρομών προκειμένου να δημιουργηθεί ένα νέο σιδηροδρομικό
δίκτυο για ανταγωνιστικές εμπορευματικές μεταφορές στο οποίο, οι αμαξοστοιχίες
θα κινούνται κάτω από τις βέλτιστες συνθήκες και θα διέρχονται από το ένα
εθνικό δίκτυο στο άλλο χωρίς κανένα διοικητικό εμπόδιο.
Για τον λόγο αυτό, ο νέος RFC7 με δρομολόγιο Πράγα – Βιέννη – Μπρατισλάβα –
Βουδαπέστη – Βουκουρέστι – Constanta – Vidin – Σόφια –
Θεσσαλονίκη – Αθήνα, απαιτεί τον καλό συντονισμό 8 διαχειριστών σιδηροδρομικής
υποδομής και ενός φορέα κατανομής χωρητικότητας.
Στις αρχές Νοέμβρη διατέθηκε
η πρώτη προκαθορισμένη διαδρομή μεταξύ της Δημοκρατίας της Τσεχίας και της
Ρουμανίας.
Μέσα στο 2014 αναμένεται να
υλοποιηθεί η συμφωνία της σιδηροδρομικής εταιρείας ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την HP και
την Cosco που
θα αφορά την μεταφορά εμπορευμάτων μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου από το
λιμάνι του Πειραιά προς την Τσεχία.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr