Επιδοτήσεις ως 12.000 ευρώ για αγορά ηλεκτρικού Van από το νέο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ»
Νέοι έλεγχοι & ποινές για παραβάσεις πρατηρίων καυσίμων
Στο μέλλον, για επαγγελματικό, υποχρεωτικά ηλεκτρικό. Στο παρόν, τι κάνουμε;
Κατά τη διάρκεια της τελετής απονομής των βραβείων «Transport & Logistic Awards 2014» που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 30 Μαΐου, ο υπουργός Ανάπτυξης, κ. Κ. Χατζηδάκης, ανέφερε μεταξύ άλλων πως είναι θέμα ημερών η κατάθεση του νομοσχεδίου για τα Logistics στη Βουλή των Ελλήνων.
Τα συναρμόδια υπουργεία
Ανάπτυξης και Μεταφορών αναμένεται να καταθέσουν σύντομα το σχετικό νομοσχέδιο
με στόχο την περαιτέρω οργάνωση του κλάδου των Logistics αλλά
και προκειμένου να εξελιχθεί η χώρα μας ως ένας βασικός διαμετακομιστικός
κόμβος στη νοτιοανατολική Ευρώπη.
Παράλληλα, ο κ. Χατζηδάκης
ανέφερε πως «… τα Logistics και οι μεταφορές γενικότερα έχουν μεγάλη σημασία για
την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ελληνικής οικονομίας ενώ ενδεικτικό
είναι πως στο νέο ΕΣΠΑ 2014 – 2020, ένας από τους εννέα τομείς προγραμμάτων,
αφορά στα Logistics και στις μεταφορές».
Μέχρι στιγμής, από τα όσα
έχουν γίνει γνωστά, στο σχέδιο νόμου «Ρύθμιση θεμάτων Εφοδιαστικής και άλλες
διατάξεις», μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται και τα εξής:
-Καθιέρωση του ορισμού των Logistics, ορισμός των δραστηριοτήτων τους και καθιέρωση του
ορισμού των επιχειρήσεων Εφοδιαστικής Αλυσίδας (3PL, 3rd
Party Logistics),
τα οποία δεν υπήρχαν έως σήμερα στη νομοθεσία, αποτελώντας φυσικά ένα από τα
πάγια αιτήματα της αγοράς.
-Καθιέρωση της ελεύθερης
άσκησης μια ή περισσοτέρων δραστηριοτήτων εφοδιαστικής, καθώς μέχρι σήμερα για
να προσφέρει κάποιος 3PL μεταφορικό έργο, έπρεπε να δημιουργήσει ξεχωριστή
μεταφορική εταιρεία.
-Εξίσωση των όρων δόμησης των
αποθηκών με αυτούς των βιομηχανικών κτηρίων, γεγονός που αποτελεί σημαντικό
βήμα κάλυψης των αναγκών της αγοράς για εγκαταστάσεις με μεγάλο ύψος.
-Απλούστευση του πλαισίου
αδειοδότησης των κέντρων αποθήκευσης με συγχώνευση δύο διαφορετικών νομοθετικών
πλαισίων και απλούστευση των διαδικασιών με γνώμονα την περιβαλλοντική
επιβάρυνση.
-Δημιουργία του πλαισίου για
την Αστική Μεταφορά και Διανομή Εμπορευμάτων (urban logistics) και για την
Πράσινη Μεταφορά Εμπορευμάτων (Green Logistics), σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές
προδιαγραφές.
-Θέσπιση του πλαισίου για
υποχρεωτική κυκλοφοριακή σύνδεση των αποθηκών με το οδικό δίκτυο.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr