ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Η εταιρεία CHEP προσφέρει ένα νέο σύστημα διαχείρισης παλετών και ενοικίασης εξοπλισμού για τη σύγχρονη εφοδιαστική αλυσίδα.

Σύστημα διαχείρισης παλετών από τη CHEP

2.802 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2014)

Μια εκ των κορυφαίων εταιρειών παροχής λύσεων διαχείρισης παλετών, η CHEP, παρουσίασε ένα νέο ευέλικτο σύστημα που εξαλείφει τα μειονεκτήματα της ανταλλαγής λευκών παλετών για τους πελάτες της.

PRO.autotriti Team

Η μείωση των εισαγωγών σε συνδυασμό με την αντίστοιχη αύξηση των εξαγωγών, έχει οδηγήσει στη σημαντική έλλειψη διαθεσιμότητας λευκών παλετών στην ελληνική αγορά. Το απόθεμα των παλετών μειώνεται με αποτέλεσμα τα φαινόμενα έλλειψης διαθεσιμότητας αλλά και την αύξηση του κόστους τους.

Μια ακόμη πρόκληση που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εταιρείες που χρησιμοποιούν λευκές παλέτες είναι η «αναπαλετοποίηση», δηλαδή η μεταφόρτωση του φορτίου σε διαφορετικές παλέτες, προκειμένου να προϊόντα να αποθηκευτούν ή να διανεμηθούν σε άλλα σημεία λιανικής.

Εξίσου σοβαρό ζήτημα είναι και η ποιότητα κατασκευής των λευκών παλετών, καθώς τα –χαμηλής ποιότητας- υλικά που χρησιμοποιούνται σε πολλές περιπτώσεις, επιφέρουν την εύκολη καταστροφή τους, ενώ το ακόμη πιο σημαντικό πρόβλημα ενδέχεται να προκαλέσουν οι φθορές ή οι μολύνσεις σε ολόκληρο το φορτίο λόγω των κατεστραμμένων παλετών.

Για τους λόγους που προαναφέραμε, η εταιρεία CHEP παρουσιάζει ένα νέο σύστημα διαχείρισης παλετών που έχει αναγνωριστεί διεθνώς ως η βέλτιστη λύση.

Πρόκειται για ένα απλό πρόγραμμα που επιτρέπει στους χρήστες να μισθώνουν τον εξοπλισμό για όσο διάστημα τον χρειάζονται.

Έτσι ο κατασκευαστής/παραγωγός αποστέλλει τις παλέτες φορτωμένες με τα προϊόντα του στα σημεία λιανικής πώλησης ενώ, η CHEP περισυλλέγει τον εξοπλισμό, τον επιστρέφει στα σημεία συγκέντρωσης, τον επιθεωρεί, τον επισκευάζει εφόσον απαιτείται και τον διαθέτει ξανά προς χρήση στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των παλετών είναι πολύ υψηλής ποιότητας καθώς αυτές προορίζονται για πολλαπλές χρήσεις.

Οι συνεχείς έλεγχοι και η συντήρηση - επισκευή των παλετών, παρατείνουν τη διάρκεια ζωής τους, εξασφαλίζοντας αποτελεσματική και ασφαλή διακίνηση των προϊόντων με μηδαμινό κίνδυνο κατάρρευσης των παλετών ή ζημιάς στο φορτίο.

Ένα ακόμη προσόν του συστήματος διαχείρισης εξοπλισμού της CHEP είναι η τυποποίηση. Για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά τα προηγμένα συστήματα αυτοματισμού, απαιτείται τυποποίηση κάποιων στοιχείων της αλυσίδας εφοδιασμού και ιδιαίτερα των παλετών.

Τα πρότυπα για τις παλέτες εκμίσθωσης έχουν αναπτυχθεί με βάση τη διεθνή εμπειρία και την τεχνογνωσία στη διαχείριση εξοπλισμών εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ οι διαδικασίες επιθεώρησης και επισκευής έχουν σχεδιαστεί με τρόπο που να ανιχνεύονται τα περισσότερα γνωστά σφάλματα.

Με βάση όλα τα παραπάνω, το σύστημα διαχείρισης παλετών και ενοικίασης εξοπλισμού της CHEP, θεωρείται πλέον η βέλτιστη λύση στη σύγχρονη εφοδιαστική αλυσίδα. Εξάλλου, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι όλες οι μεγάλες εταιρείες παραγωγής και διακίνησης προϊόντων στους κλάδους φρούτων και λαχανικών, καταναλωτικών προϊόντων ευρείας χρήσης, ποτών και αναψυκτικών, επεξεργασίας και διανομής τροφίμων κ.ά., έχουν ήδη επιλέξει η CHEP ως κύριο στρατηγικό συνεργάτη τους.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν το www.chep.com/gr ή να επικοινωνήσουν:

 

CHEP Hellas

Φραγκοκλησιάς 7, 15125, Μαρούι

Τηλ.: 210 6106608

Fax.: 210 6106607

e-mail: [email protected]