Πόσο «αστέρι» είναι το νέο Mercedes-Benz eVito;
NEO Mercedes-Benz Vito: Πιο «connected», πολυσύνθετο &… έξυπνο από ποτέ!
Καλεσμένοι της Mercedes-Benz στην γραμμή παραγωγής του νέου Vito στην πόλη Vitoria της Ισπανίας (Βασκωνία), είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τη νέα γενιά του Vito, ενός μοντέλου που αναμένεται να κυριαρχήσει εκ νέου στην κατηγορία των ελαφρών Van δεδομένου ότι, η αναβάθμιση του σε σχέση με την γενιά που αντικαθιστά είναι… χαοτική.
Πλήρως ανανεωμένο παντού
Η νέα γενιά του Mercedes-Benz Vito έχει
αναβαθμιστεί σημαντικά τόσο ως προς την σχεδίαση του αμαξώματος και του
εσωτερικού όσο και σε ότι αφορά τις μεταφορικές δυνατότητες, τους κινητήρες
αλλά και το επίπεδο του εξοπλισμού.
Κατά την πρώτη επίσημη
οδηγική επαφή των εκπροσώπων του διεθνούς Τύπου με το νέο Vito στον
ισπανικό Βορρά, είχαμε την ευκαιρία να διανύσουμε εκατοντάδες χιλιόμετρα πίσω
από το τιμόνι πολλαπλών εκδόσεων του νέου γερμανικού μοντέλου.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με
κίνηση στους εμπρός, τους πίσω ή και τους τέσσερις τροχούς, το νέου Vito θα
προσφέρεται σε εκδοχές Van ή Tourer (επιβατικές
με δυνατότητα μεταφοράς έως και 9 επιβατών) ενώ το μεικτό του βάρος κυμαίνεται
από τους 2,5 – 3,2t.
Παράλληλα, τα νέα μηχανικά
σύνολα πετρελαίου των 1,6λτ. και 2,15λτ. που αποδίδουν ισχύ από 88 – 114 ίππους
και από 136 – 190 ίππους αντίστοιχα, κερδίζουν τις εντυπώσεις με την
ελαστικότητα, την αθόρυβη λειτουργία και την ιδιαίτερα περιορισμένη μέση
κατανάλωση καυσίμου του.
Πίσω από το τιμόνι του νέου Mercedes-Benz Vito
Το πρώτο πράγμα που
συνειδητοποιεί κανείς εισερχόμενος στην καμπίνα του νέου Vito είναι
τα ιδιαίτερα αναπαυτικά καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό, ο –πλήρως
τροποποιημένος- εσωτερικός διάκοσμος και φυσικά, η εξαιρετική ποιότητα
κατασκευής και η πολύ καλή εργονομία τόσο των αποθηκευτικών χώρων όσο και των
διαφόρων χειριστηρίων του οχήματος.
Κατά την κίνηση του οχήματος,
ο μειωμένος αεροδυναμικός συντελεστής (πλέον στο 0,32), διασφαλίζει την
σημαντική μείωση των θορύβων που γίνονται αντιληπτοί στο εσωτερικό της καμπίνας
ενώ, τόσο το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων όσο και –κυρίως- το νέο αυτόματο 7G-Tronic
που έχει προστεθεί στη γκάμα του Vito, επιτρέπουν στον οδηγό να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις
δυνατότητες του κινητήρα.
Η ορατότητα είναι εξαιρετική
ενώ η νέα ρύθμιση της ανάρτησης παραπέμπει άμεσα σε επιβατικά οχήματα και
αναμένεται (σε συνδυασμό με τα μεγάλα και αναπαυτικά καθίσματα) να διατηρήσει
τον οδηγό και όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες του νέου Vito (είτε αυτό είναι Van είτε Tourer), ξεκούραστους ακόμη και μετά από εκατοντάδες
χιλιόμετρα.
Φυσικά, η ύπαρξη προηγμένων
συστημάτων ελέγχου της οδικής συμπεριφοράς του οχήματος πως τα ESP, ABS, ASR, EBV, Brake Assist, Hill-Start
Assist, Load Adaptive Control, Roll Over Mitigation, Roll Movement Intevention, Enhanced Understeering Control, Electronic Brake Prefill, Trailer Stability Assist, Attention Assist, Crosswind Assist, Tyre Pressure Monitoring, Active Parking Assist, Collision Prevention Assist, Blind Spot Assist, Lane Keeping
Assist για να αναφέρουμε… μερικά, είναι σε θέση να «πάρουν
από το χέρι» ακόμη και τον άπειρο οδηγό και να του προσφέρουν την απαιτούμενη
βοήθεια στον έλεγχο του οχήματος κάτω και από τις πιο ακραίες περιστάσεις που
ενδέχεται να συναντήσει.
Περισσότερα για το νέο Mercedes-Benz Vito μπορείτε
να βρείτε στα επόμενα τεύχη του Auto Τρίτη Επαγγελματικά.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr