Το Mercedes-Benz GenH2 συμπλήρωσε πάνω από 225.000 χλμ. διαδρομών!
Η Stellantis «πιστολιάζει» το RAM 1500!
Φορτηγά: Συμφέρουν τελικά τα εναλλακτικά καύσιμα έναντι του diesel;
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα σε δημοφιλή ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, η εταιρεία Uber προανήγγειλε την δραστηριοποίηση της και στην ελληνική αγορά.
Ουσιαστικά, μέχρι στιγμής η
εταιρεία Uber έχει ανακοινώσει το εξής: «Επιτέλους, ήρθαμε! 200+
πόλεις σε όλο τον κόσμο και θα λείπαμε από την Αθήνα;» ενώ παράλληλα, έχει
ανεβάσει την πρώτη αγγελία αναζήτησης για Operations & Logistics Manager.
Πληροφοριακά αξίζει να
αναφέρουμε πως η Uber ξεκίνησε ως «ridesharing service» από το San Francisco (ΗΠΑ) το 2010
και έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 46 χώρες και 250 πόλεις σε παγκόσμιο
επίπεδο.
Πέραν όμως των πολλών
υποστηρικτών, έχει καταφέρει να δημιουργήσει και σημαντικούς πολέμιους, κυρίως
από τον κλάδο των Ταξί οι οποίοι, την κατηγορούν για αθέμιτες επιχειρηματικές
πρακτικές.
Ο τρόπος λειτουργίας της Uber είναι
αρκετά απλός καθώς, μέσω μιας εφαρμογής για smartphones και tablets, η Uber είναι σε θέση να φέρει σε επαφή επιβάτες που επιθυμούν
να μετακινηθούν από κάποιο σημείο μιας πόλης σε κάποιο άλλο, με εγγεγραμμένους
οδηγούς ιδιωτικών οχημάτων, οι οποίοι εκτελούν τις διαδρομές έναντι αμοιβής.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον
Τύπο, η Uber σχεδιάζει
να αναπτύξει τις εξής κατηγορίες υπηρεσιών στην ελληνική αγορά:
-UberX: Απευθύνεται σε πολίτες, μη επαγγελματίες, με δίπλωμα οδήγησης και 4θυρο αυτοκίνητο μεσαίου ή μεγάλου κυβισμού.
-UberBlack: Απευθύνεται σε οδηγούς με επαγγελματικό δίπλωμα
οδήγησης που διαθέτουν μαύρο αυτοκίνητο (σεντάν, SUV κ.ά.) και
ουσιαστικά θα προσφέρουν «VIP» υπηρεσίες
στους πελάτες τους.
-UberTaxi: Απευθύνεται σε επαγγελματίες οδηγού Taxi που
διαθέτουν όχημα Taxi.
Με βάση όλα τα παραπάνω, καθίσταται σαφές πως αναμένεται να υπάρξουν αντιδράσεις (θετικές αλλά και αρνητικές) αναφορικά με το αν θα λειτουργήσει ειδικά η πρώτη υπηρεσία (UberX) δεδομένου ότι το νομικό πλαίσιο στη χώρα μας δεν το επιτρέπει. Παράλληλα, δημιουργούνται αρκετά ερωτήματα σχετικά με την επάρκεια των οδηγών αλλά και την ασφάλεια του οχήματος που θα χρησιμοποιείται.
Παράλληλα, στο πλάνο της Uber περιλαμβάνεται
και η επέκταση εκτός της Αττικής καθώς ενδιαφέρεται και για αρκετές ακόμη
πόλεις εκτός της πρωτεύουσας όπως η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Αλεξανδρούπολη αλλά
και το Αγρίνιο καθώς επίσης και δημοφιλείς τουριστικοί προορισμοί όπως η Ρόδος,
η Μύκονος, η Σαντορίνη κ.ά.
Πως λειτουργεί η εφαρμογή της
Uber
Μέσω της εφαρμογής της εταιρείας για «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες, ο πελάτης δηλώνει πως αναζητεί κάποιον διαθέσιμο οδηγό και αυτός που είναι πλησιέστερα στο σημείο παραλαβής του πελάτη ειδοποιείται αυτομάτως, έχοντας στη διάθεση του 15 δευτερόλεπτα για να αποδεχθεί το αίτημα.
Αν προβεί στην αποδοχή του
αιτήματος, ο πελάτης ειδοποιείται αυτόματα για τον χρόνο που απαιτείται μέχρι
το ραντεβού με τον οδηγό καθώς και την αξιολόγηση που έχει ο εν λόγω οδηγός
μέχρι στιγμής από άλλους χρήστες.
Όταν ο πελάτης επιβιβαστεί
στο όχημα του, ο οδηγός επιβεβαιώνει την έναρξη της διαδρομής και στο τέλος της
διαδρομής επιβεβαιώνει την λήξη της.
Η εφαρμογή υπολογίζει
αυτόματα το ύψος του κομίστρου ωστόσο, η πληρωμή δεν γίνεται με μετρητά. Ο
επιβάτης – χρήστης της υπηρεσίας έχει ανοίξει λογαριασμό χρέωσης των υπηρεσιών
που απολαμβάνει από την Uber ή κάνει χρήση προπληρωμένων μονάδων.
Το ίδιο ισχύει και για τον
οδηγό του οχήματος ο οποίος, θα δει τις υπηρεσίες του να εξοφλούνται σε έναν
ειδικό λογαριασμό που έχει δηλώσει για αυτόν τον σκοπό.
Τόσο ο οδηγός όσο και ο
πελάτης μπορούν να «αξιολογήσουν» ο ένας τον άλλο και στην περίπτωση του
οδηγού, αν συγκεντρώσει πολλές αρνητικές αξιολογήσεις, χάνει την πρόσβαση του
στην υπηρεσία.
Οι αντιδράσεις
Όπως είναι φυσικό, η Uber έχει αντιμετωπίσει σημαντικές αντιδράσεις σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται, κυρίως από τον κλάδο των Ταξί που είναι και ο άμεσα θιγόμενος. Παράλληλα όμως και η υφιστάμενη νομοθεσία σε πολλές χώρες δεν επιτρέπει τη λειτουργία παρόμοιων εγχειρημάτων.
Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε το
γεγονός ότι, ήδη το υπουργείο Μεταφορών προειδοποιεί πως η ελληνική νομοθεσία
επιτρέπει μόνο τη δραστηριοποίηση Taxi, μισθωμένων
οχημάτων με οδηγό, λιμουζινών με άδεια και οχημάτων Mini-Bus για την
κάλυψη των αναγκών ξενοδοχειακών μονάδων.
PRO.autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.