ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος, κ. Απόστολος Κενανίδης.

Σε ακινησία το 55% των φορτηγών ΔΧ

1.764 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2014)

… σύμφωνα με τα όσα καταγγέλει η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΟΦΑΕ) στο πλαίσιο της εξέτασης του νέου σχεδίου νόμου για τις Μεταφορές στη Συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου.

PRO.autotriti Team

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΟΦΑΕ, κ. Απ. Κενανίδη, οι ξένοι οδηγοί φορτηγών που εισέρχονται στην χώρα, ενώ παρανομούν, δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ από τα πρόστιμα που τους επιβάλλονται, στους έτσι και αλλιώς, ελλιπείς ελέγχους των αρμόδιων κλιμακίων.

Παράλληλα, ο ΟΦΑΕ επισημαίνει πως, στο νέο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, δεν περιλαμβάνεται πρόβλεψη για επιτόπου καταβολή των προστίμων, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, με αποτέλεσμα να μην υποχρεώνονται στην καταβολή τους.

Επιπρόσθετα, στην εισήγηση του στο πλαίσιο της εξέτασης του νέου σχεδίου νόμου στη Συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, ο κ. Κενανίδης τόνισε πως η μεταρρύθμιση που επιχειρήθηκε τα προηγούμενα χρόνια για την απελευθέρωση του κλάδου των Μεταφορών, απέτυχε και είχε ως αποτέλεσμα η ελληνική Μεταφορά να… βαλτώσει.

Συγκεκριμένα, περισσότερα από το 55% των οχημάτων έχουν ακινητοποιηθεί ενώ ένα πολύ μεγάλο μέρος του έργου που εκτελούνται παλαιότερα από ελληνικά φορτηγά, έχει «παραχωρηθεί» σε αυτοκινητιστές γειτονικών χωρών.

Οι αυτοκινητιστές διεθνών μεταφορών υποστηρίζουν πως οι διατάξεις που προωθούνται με το νέο σχέδιο νόμου εμπεριέχουν σημαντικούς κινδύνους για το μέλλον του κλάδου καθώς π.χ. απελευθερώνεται η χορήγηση άδειας φορτηγού Ι.Χ. σε οποιοδήποτε άτομο είναι δηλωμένος κάτοικος Ελλάδος, ανοίγοντας τον δρόμο για υποκλοπή μεταφορικού έργου.

Το νέο πολυνομοσχέδιο προβλέπει μεταξύ άλλων και τη σύσταση Μεικτών Κλιμακίων Ελέγχου (ΜΚΕ) σε παραμεθόριους Δήμους ωστόσο, από την πλευρά της ΟΦΑΕ σημειώνεται ότι, όπως έχει αποδειχθεί και από την μέχρι τώρα λειτουργία των ήδη υπαρχόντων κλιμακίων ελέγχου, δεν υπάρχει ουσιαστικό αποτέλεσμα στο μείζον πρόβλημα της παράνομης μεταφοράς, χωρίς ωστόσο αυτό να οφείλεται μόνο στο ότι ο αριθμός τους είναι ανεπαρκής.