H τελευταία γενιά του Mercedes-Benz Sprinter είναι το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό που εφοδιάστηκε με κινητήρες τεχνολογίας Euro6.
Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, οι κινητήρες «BlueEfficiency» (πετρελαίου) που χρησιμοποιεί εφοδιάζονται με το σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction) που προϋποθέτει τη προσθήκη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων. Για τον λόγο αυτό, μια δεξαμενή 18λτ. τοποθετείται δεξιά στον χώρο του κινητήρα και επαρκεί για την κάλυψη έως και 6.000χλμ.
Σε ότι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες πάντα, το νέο Sprinter εφοδιάζεται με τα παρακάτω μηχανικά σύνολα.
4κύλινδρος OM 651 (2.143 κ.εκ.)
- 95 ίππους/3.800 σ.α.λ. και 250 Nm/1.400 – 2.400 σ.α.λ.
- 129 ίππους/3.800 σ.α.λ. και 305 Nm/1.400 – 2.400 σ.α.λ.
- 163 ίππους/3.800 σ.α.λ. και 360 Nm/1.400 – 2.400 σ.α.λ.
6κύλινδρος Μ 642 (2.987 κ.εκ.) σε διατάξη V
- 190 ίππους/ 3.800 σ.α.λ. και 440 Nm/1.600 – 2.600 σ.α.λ.
Κινητήρες με καύσιμο τη βενζίνη ή/και το φυσικό αέριο
Παράλληλα, το Sprinter είναι διαθέσιμο και το 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο «Μ 271» των 1.796 κ.εκ. στις παρακάτω εκδόσεις:
- 156 ίπποι/5.000 σ.α.λ. και 240 Nm/ 3.000 – 4.000 σ.α.λ.
Το βασικό χαρακτηριστικό του εν λόγω κινητήρα είναι πως προσφέρεται σε εκδόσεις με μονό (φυσικό αέριο ή αμόλυβδη βενζίνη) ή διπλό (φυσικό αέριο – βενζίνη) τύπο καυσίμου.
Κατά την κίνηση μάλιστα του οχήματος με καύσιμο το φυσικό αέριο, το κόστος χρήσης του μειώνεται κατά 30%.
Αναφορικά με τις εκδόσεις «NGT» (Natural Gas Technology), αξίζει να αναφέρουμε πως η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων τους διαμορφώνονται ως εξής:
Κατανάλωση καυσίμου:
- από 12,4 – 13,8 λτ./100χλμ. (βενζίνη) ή
- από 8,8 – 9,6 kg/100χλμ. (φυσικό αέριο).
Εκπομπές ρύπων:
- 296 – 329 g/km (βενζίνη) ή
- 240 – 263 g/km (φυσικό αέριο)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr