ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Η μάχη των μεγάλων... Van!

Η μάχη των μεγάλων... Van!

To Fiat Ducato έρχεται στη χώρα μας από την άνοιξη του 2024.

To Fiat Ducato έρχεται στη χώρα μας από την άνοιξη του 2024.

Το μεγάλο Van της Renault θα μπει στην παραγωγή την άνοιξη του 2024.

Το μεγάλο Van της Renault θα μπει στην παραγωγή την άνοιξη του 2024.

Στην Ελλάδα θα φτάσει κάπου μέσα στο δεύτερο μισό του 2024.

Στην Ελλάδα θα φτάσει κάπου μέσα στο δεύτερο μισό του 2024.

Η προπώληση του ανανεωμένου Crafter αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη τον Απρίλιο του 2024.

Η προπώληση του ανανεωμένου Crafter αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη τον Απρίλιο του 2024.

  • Η μάχη των μεγάλων... Van!
  • To Fiat Ducato έρχεται στη χώρα μας από την άνοιξη του 2024.
  • Το μεγάλο Van της Renault θα μπει στην παραγωγή την άνοιξη του 2024.
  • Στην Ελλάδα θα φτάσει κάπου μέσα στο δεύτερο μισό του 2024.
  • Η προπώληση του ανανεωμένου Crafter αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη τον Απρίλιο του 2024.

3 μεγάλα Van νέας γενιάς: Ducato, Master, Crafter. Έρχονται φέτος

36.070 Επισκέψεις στο άρθρο

- Ducato, Master, Crafter είναι τα νέας γενιάς μεγάλα Van που έρχονται φέτος
- To Ducato θα έχει diesel & ηλεκτρικό το οποίο θα κάνει 420 χλμ με 1 φόρτιση (60΄)
- Το Master θα έχει στην καμπίνα χώρους για μικροπράγματα (135 λίτρων)
- Με εμπρός ή πίσω κίνηση ή και με τετρακίνηση (ως 177 άλογα) το Crafter

Ducato, Master, Crafter είναι τα νέας γενιάς μεγάλα Van που έρχονται φέτος

Το 2024 θα φέρει αλλαγές στην αγορά των επαγγελματικών οχημάτων. Η ηλεκτροκίνηση αρχίζει να «εδραιώνεται» και στον δύσκολο κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ενώ οι νέες τεχνολογίες βρίσκουν και αυτές εφαρμογή, λύνοντας προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες οδηγοί.

Στο «επίκεντρο» αυτής της μάχης σήμερα, βρίσκονται τρεις διαφορετικές προτάσεις στα μεγάλα Van: το ανανεωμένο Fiat Ducato, το καινούργιο Renault Master και το ανανεωμένο VW Crafter. Και τα τρία υπόσχονται βελτιώσεις, ενώ και τα τρία θα βγουν στην αγορά μέσα στο 2024. Ας δούμε τι έχουν να προσφέρουν.

To Ducato θα έχει diesel & ηλεκτρικό το οποίο θα κάνει 420 χλμ με 1 φόρτιση (60΄)

Η νέα γενιά έχει μεγάλες αναβαθμίσεις που αφορούν στην ασφάλεια, την άνεση και την τεχνολογία.  Η ηλεκτρική έκδοση διαθέτει ηλεκτρικό σύστημα που έχει εξελιχθεί «in-house», που σημαίνει ότι έχει αναπτυχθεί από το μηδέν από την Fiat ώστε να εξυπηρετήσει το νέο E-Ducato. Ως αποτέλεσμα, το νέο Van διαθέτει τεράστια μπαταρία 110 kWh και έως 420 km αυτονομίας, τιμή κορυφαία για την κατηγορία. Η μέγιστη ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι 266 άλογα, με την μέγιστη ροπή στα 410 Nm. Τέλος, υποστηρίζεται για ταχυφόρτιση έως και 150 kW, για πλήρη φόρτιση σε λιγότερο από μια ώρα.

Εκτός από την ηλεκτρική έκδοση, στην γκάμα του νέου Ducato υπάρχουν και σύγχρονοι κινητήρες diesel που ικανοποιούν το πρότυπο ρύπων Euro 6E και αποδίδουν 118, 138 ή 157 άλογα. Οι δύο πιο ισχυρές επιλογές συνδυάζονται μάλιστα με νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Ανεξάρτητα από το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί, το νέο Ducato έχει ωφέλιμο φορτίο έως 1,5 τόνο και 17 mόγκο φόρτωσης.

Σημειώστε ότι το E-Ducato έχει δυνατότητα ακόμα και για ημιαυτόνομη οδήγηση, τόσο σε ανοιχτό δρόμο όσο και στην πόλη, με το όχημα να ελέγχει πλήρως πεντάλ και τιμόνι. Θα βρίσκεται, τέλος, στη χώρα μας από την άνοιξη του 2024.


To Fiat Ducato έρχεται στη χώρα μας από την άνοιξη του 2024.

To Fiat Ducato έρχεται στη χώρα μας από την άνοιξη του 2024.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Το Master θα έχει στην καμπίνα χώρους για μικροπράγματα (135 λίτρων)

Το Renault Master επόμενης γενιάς θα διατίθεται με πληθώρα κινητήρων diesel, αλλά και με ανανεωμένα ηλεκτρικά σύνολα. Τα πλήρως ηλεκτρικά Master θα διαθέτουν κινητήρες 130 ή 143 αλόγων και 300 Nm ροπής. Ο πρώτος κινητήρας θα συνδυάζεται με μπαταρία 40 kWh (με θεωρητική αυτονομία 180 χιλιόμετρα), ενώ ο δεύτερος θα έχει μπαταρία 87 kWh και θεωρητική αυτονομία τα 410 χιλιόμετρα.

Η καμπίνα του Master είναι ανασχεδιασμένη, ώστε να θυμίζει περισσότερο επιβατικό αυτοκίνητο, όμως μπορεί να διαμορφωθεί σε «γραφείο σε ρόδες». Το μεσαίο κάθισμα πέφτει και γίνεται γραφείο, υπάρχουν θήκες διαμορφωμένες για laptop, ενώ υπάρχουν θύρες φόρτισης Type C για μικροσυσκευές.
 
Οι αποθηκευτικοί χώροι όμως κλέβουν την παράσταση: 135 λίτρα συνολικού χώρου μοιράζονται στην καμπίνα σε ποτηροθήκες, ντουλαπάκια, χώρος στις πόρτες και στο ταμπλό, προσφέροντας 25% παραπάνω χώρο σε σχέση με το προηγούμενο Master.


Το μεγάλο Van της Renault θα μπει στην παραγωγή την άνοιξη του 2024, ενώ στην Ελλάδα θα φτάσει κάπου μέσα στο δεύτερο μισό του 2024.

Με εμπρός ή πίσω κίνηση ή και με τετρακίνηση (ως 177 άλογα) το Crafter

Το νέο Volkswagen Crafter θα διατηρήσει το ίδιο μηχανικό σύνολο, με πετρελαιοκινητήρες 140, 163 και 177 αλόγων, ενώ θα μπορεί να αγοραστεί με κίνηση στους εμπρός τροχούς, στους πίσω τροχούς, αλλά και με τετρακίνηση. Στην γκάμα κιβωτίων εντοπίζουμε το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο, μαζί με ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο για τις εκδόσεις με πίσω κίνηση. Θα διατεθεί επίσης σε πολλές διαφορετικές κατηγορίες αμαξώματος, με δύο μεταξόνια (3,69 και 4,49 μέτρα) και συνολικά μήκη από 6 έως 7,4 μέτρα.

Η κυριότερη αναβάθμιση εντοπίζεται στο εσωτερικό του Crafter και είναι οι νέες οθόνες. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει μια νέα κεντρική οθόνη με διαγώνιο 10,3 ίντσες, ενώ μπορεί να αναβαθμιστεί σε 12,9 ιντσών. Το λογισμικό διαθέτει βελτιωμένα γραφικά, με την οθόνη να χωρίζεται σε 2 ξεκάθαρες μπάρες αφής και την αρχική οθόνη. Στο αριστερό μέρος της οθόνης υπάρχουν κουμπιά άμεσης πρόσβασης στην αρχική οθόνη, καθώς και στις βασικότερες παραμέτρους του οχήματος, κάνοντας το όχημα ευκολότερο στη χρήση, σύμφωνα με την Volkswagen.


Η προπώληση του ανανεωμένου Crafter αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη τον Απρίλιο του 2024.