Μια ακόμα ιδιαίτερα δυναμική έκδοση ενός επαγγελματικού οχήματος παρουσιάστηκε. Μετά το Ford Transit SportVan, η Opel προσφέρει στην αγορά της Ολλανδίας, το Vivaro VPC που υπόσχεται «έντονες συγκινήσεις» σε όσους αποφασίσουν να διαθέσουν ένα ποσό 34.900 ευρώ για την απόκτηση του.
Μπορεί τα επαγγελματικά αυτοκίνητα να είναι κατά βάση «εργαλεία» που προορίζονται για την κάλυψη των μεταφορικών απαιτήσεων μιας επιχείρησης, ωστόσο δεν είναι λίγοι αυτοί που θα επιθυμούσαν ο «συνεργάτης» τους να μπορεί να προσφέρει αρκετά περισσότερα από την απλή μεταφορά προϊόντων.
Μάλιστα όπως όλα δείχνουν η νέα αυτή τάση των «επαγγελματικών υπεραυτοκινήτων» (αν μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι) είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη και όπως είναι φυσικό, οι κατασκευάστριες εταιρείες σπεύδουν να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των πελατών τους.
Την αρχή έκανε η Ford με την παρουσίαση των Transit SportVan και Fiesta SportVan. Παράλληλα όμως και η Opel αποφάσισε να μην μείνει αμέτοχη και ήδη προετοιμάζει την διάθεση 100 περίπου «συλλεκτικών» εκδόσεων του Vivaro με τον χαρακτηρισμό «VPC» στην αγορά της Ολλανδίας (σε αυτή τη φάση δεν γνωρίζουμε αν θα αυξηθεί η παραγωγή της εν λόγω έκδοσης καθώς και το αν θα προσφερθεί και στην ελληνική αγορά).
Διαθέτοντας μια μακρά παράδοση στην εξέλιξη ιδιαίτερα δυναμικών εκδόσεων για τα μοντέλα της μέσω του Opel Performance Center (OPC), η Γερμανική εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει μια –αναμφίβολα εντυπωσιακή- έκδοση του Vivaro με την ονομασία «VPC».
Το Opel Vivaro VPC «δανείζεται» τη μπλε μεταλλική βαφή των εκδόσεων OPC καθώς και πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων (όλων βαμμένων στο χρώμα του αμαξώματος). Αντίστοιχες με των υπολοίπων OPC εκδόσεων των μοντέλων της Opel είναι και οι πεντάκτινες ζάντες αλουμινίου του εν λόγω Vivaro ενώ τις εντυπώσεις στο πίσω μέρος του αμαξώματος κερδίζει η διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Ωστόσο οι σημαντικές διαφοροποιήσεις του –κόστους 34.900 ευρώ- Vivaro VPC σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις Van που προσφέρει η Opel δεν σταματούν εκεί καθώς ο εσωτερικός διάκοσμος έχει να επιδείξει δύο αγωνιστικά καθίσματα τύπου μπάκετ της Recaro (με ζώνες τριών σημείων) και εκτεταμένες επενδύσεις από χρώμιο και δέρμα (σε μια ευχάριστη διχρωμία μαύρου- μπλε). Παράλληλα ο χώρος φόρτωσης είναι σημαντικά αναβαθμισμένος σε σχέση με τις «απλές» εκδόσεις του μοντέλου περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων ξύλινη επένδυση για το δάπεδο.
Την κίνηση του Vivaro VPC αναλαμβάνει ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας CDTi των 2,5 λίτρων που αποδίδει ισχύ 143 ίππων και συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.