Το Ford Ranger μετατρέπεται σε… παντοδύναμο Super Duty!
Ντεμπούτο της Irizar στα e-buses υπεραστικών μεταφορών με το i3!
Το μεγάλο στοίχημα της αγοράς θέλει… ψύχραιμη μελέτη | Γιάννης Αμάραντος Ford Pro
- Δύσκολος ο στόχος μείωσης των ρύπων ως το 2030
- Για να βγει πρέπει να πουληθούν 400.000 φορτηγά μηδέν ρύπων
- Ο κόσμος δεν αγοράζει ηλεκτρικά (λόγω έλλειψης φορτιστών)
- Αν δεν «θέλει» η αγορά, θα μπει φρένο στον εξηλεκτρισμό
Νωρίτερα μέσα στον μήνα το Συμβούλιο της Ε.Ε. ενέκρινε την πρόταση ενίσχυσης κανονισμών σχετικών με τα πρότυπα εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για βαρέα επαγγελματικά οχήματα. Συνολικά αυτά ευθύνονται για πάνω από το 25% των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου που προκαλεί το σύνολο των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη.
Οι νέοι στόχοι είναι οι εξής:
Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι ως το 2030, πρέπει να πουληθούν 400.000 φορτηγά μηδενικών ρύπων. Παράλληλα πρέπει να κατασκευαστούν τουλάχιστον 50.000 δημόσιοι φορτιστές, περίπου 30.000 φορτιστές MCS (που αγγίζουν την μεγαβατώρα) και 700 σταθμοί πλήρωσης υδρογόνου. Χωρίς όλη αυτή την υποδομή, οι αγοραστές δεν αγοράζουν εύκολα ηλεκτρικά, καθώς φοβούνται μήπως ξεμείνουν σε μέρος που δεν έχει φορτιστή, ή ο διαθέσιμος φορτιστής είναι εκτός λειτουργίας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Το πρόβλημα είναι πως αν οι αγοραστές δεν επενδύουν στην ηλεκτροκίνηση, χάνεται το κίνητρο των επενδύσεων από τις εταιρείες για υποδομές και δημιουργούν έναν φαύλο κύκλο όπου στο τέλος «φρενάρει» η πρόοδος προς την ηλεκτροκίνηση. Με αυτόν τον τρόπο, ο στόχος του 2030 φαντάζει εντελώς εκτός πραγματικότητας.
Η πρόταση της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Οχημάτων είναι να εφαρμοστούν μέτρα μείωσης εκπομπών CO2 ανάλογα με την περίπτωση και όχι γενικευμένα. Με αυτό τον τρόπο δίνεται το περιθώριο στους κατασκευαστές να εξελίξουν σταδιακά τα οχήματά τους και να δώσουν το περιθώριο στην αγορά να ανταποκριθεί ομαλά στις αλλαγές.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr