ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Aνακλήσεις για Renault, Opel και Nissan

2.657 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2008)

Ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, κ. Γιάννης Οικονόμου, ανακοίνωσε ανακλήσεις που αφορούν σε τρεις εταιρείες και πιο συγκεκριμένα στις PGA ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΕ, GM ΕΛΛΑΣ Α.Ε και NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., για τα μοντέλα Renault Trafic II, Opel Vivaro και Νissan Primastar X83 αντίστοιχα.

Πιο αναλυτικά η εταιρεία PGA ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΕ, επίσημη αντιπρόσωπος της RENAULT στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου εκτελούν πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων RENAULT μοντέλο TRAFIC II. Η ανάκληση αφορά 265 οχήματα, παραγωγής από 1η Ιανουαρίου 2006 έως και 10 Ιουνίου 2008, στα οποία υπάρχει η πιθανότητα θραύσης της ενδιάμεσης σύνδεσης της ντίζας χειρόφρενου, με συνέπεια της απώλεια της λειτουργίας του χειρόφρενου. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία PGA ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΕ, προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου RENAULT, ώστε να γίνει αντικατάσταση της ενδιάμεσης σύνδεσης της ντίζας χειρόφρενου, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την εταιρεία PGA ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΕ στους αριθμούς 210 8764825 και 210 8764716.

Επιπροσθέτως η εταιρεία GM ΕΛΛΑΣ Α.Ε., γενική εισαγωγέας αυτοκινήτων OPEL στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου εκτελούν πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων OPEL μοντέλο Vivaro. Η ανάκληση αφορά 545 οχήματα παραγωγής 2006 - 2008, σε ορισμένα από τα οποία ο συνδετήρας της κύριας και της ενδιάμεσης ντίζας χειρόφρενου ενδέχεται να σπάσει.

Μέχρι σήμερα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Στους ιδιοκτήτες των οχημάτων που εμπλέκονται στην ανάκληση θα αποσταλεί σχετική συστημένη ενημερωτική επιστολή. Τόσο ο έλεγχος όσο και η τυχόν αντικατάσταση του συνδετήρα της κύριας και της ενδιάμεσης ντίζας χειρόφρενου, θα πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις των εξουσιοδοτημένων επισκευαστών OPEL, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση του ιδιοκτήτη τους. Στα οχήματα, που δεν έχουν ακόμα παραδοθεί στους ιδιοκτήτες, η επιδιόρθωση θα γίνει προ της παράδοσης των οχημάτων σε αυτούς.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι ιδιοκτήτες μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας GM ΕΛΛΑΣ Α.Ε. στο τηλέφωνο 210 6164 700.

Ταυτόχρονα και η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου εκτελούν πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων ΝΙSSAN μοντέλο PRIMASTAR X83.

Η ανάκληση αφορά 568 αυτοκίνητα στην Ελληνική αγορά, παραγωγής από 1η Ιανουαρίου 2006 έως και 10 Ιουνίου 2008, με αριθμούς πλαισίου από την αρχή παραγωγής έως πλαίσια: VSKJ4BHB6UY617785, VSKF4AHA6UY617647 και VSKF4AHA6UV178816, στα οποία υπάρχει η πιθανότητα εμφάνισης βλάβης, που αφορά τον ενδιάμεσο σύνδεσμο του χειρόφρενου, ο οποίος μπορεί να σπάσει με αποτέλεσμα να αποσυνδεθεί η ντίζα από αυτόν. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την δυσλειτουργία του χειρόφρενου. Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει αντικατάσταση του ενδιάμεσου συνδέσμου του χειρόφρενου, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στον αριθμό 210 3489438.