Μπορεί σε πρώτη φάση το MX- LIBRIS, ένα πρωτότυπο Ταξί που κέρδισε τον –διεθνούς φήμης- διαγωνισμό «Red Dot Design Award 2008» να φαντάζει πως απέχει πολύ μακριά από την πραγματικότητα ωστόσο, η φιλοσοφία και τα μηχανικά του μέρη δεν αποτελούν προϊόν επιστημονικής φαντασίας.
Όταν ο σχεδιαστής Alberto Villareal, σχεδίαζε ένα πρωτότυπο όχημα το οποίο προορίζει για χρήση ως Ταξί σε διάφορες μεγαλουπόλεις της Λατινικής Αμερικής, σαφέστατα και σε βασίστηκε σε τεχνολογίες που απαντώνται μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας. Συστήματα όπως το drive-by-wire κ.ά. ουσιαστικά έχουν παρουσιαστεί και σε αρκετά πρωτότυπα οχήματα σε διάφορες Διεθνείς Εκθέσεις Αυτοκινήτων από μια ποικιλία αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ποια είναι ωστόσο η βασική ιδέα στην φιλοσοφία του MX-LIBRIS που εξασφάλισε στον κ. Villareal το πρώτο βραβείο στον διεθνή διαγωνισμό «Red Dot Design Award 2008»;
Το εν λόγω πρωτότυπο, παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος του, επιτυγχάνει την βέλτιστη δυνατή χωροταξική διαρρύθμιση στο εσωτερικό του χάρη στην αντικατάσταση σχεδόν του συνόλου των μηχανικών του μερών, από αντίστοιχα ηλεκτρικά κυκλώματα. Αυτό συνεπάγεται πως ο χώρος στο εσωτερικό έχει αυξηθεί και σε συνδυασμό με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, συμβάλει στην δημιουργία ενός ευρύχωρου μικρού οχήματος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις ενδοαστικές μετακινήσεις σε σύγχρονες μεγαλουπόλεις όπου το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι αυξημένο. Παράλληλα οι επιβάτες του οχήματος μπορούν να παρατηρούν απρόσκοπτα το τοπίο π.χ. κατά την διάρκεια της ξενάγησης τους.
Ο οικολογικός χαρακτήρας του οχήματος υποδεικνύεται από την ύπαρξη συστήματος δεξαμενών καυσίμου (fuel-cells), γεγονός που συνεπάγεται πως το MX-LIBRIS θα είναι, αν και εφόσον τελικά φτάσει ποτέ στο στάδιο της μαζικής παραγωγής, ένα όχημα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.