Η Piaggio Επαγγελματικά οχήματα προσφέρει σημαντικές λύσεις στις ανάγκες μεταφοράς προϊόντων μικρής εμβέλειας με το πλήρως ανανεωμένο Porter. Επιπρόσθετα το ελαφρύ επαγγελματικό όχημα της ιταλικής εταιρείας είναι διαθέσιμο με οικολογικούς κινητήρες με εναλλακτικές μορφές καυσίμων.
Πέραν της πλήρως ανανεωμένης σχεδίασης του αμαξώματος και του εσωτερικού της καμπίνας καθώς και τον πληρέστερο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας με τον οποίο εφοδιάζεται, η νέα γενιά του Piaggio Porter έχει να επιδείξει και μια εξελιγμένη γκάμα μηχανικών συνόλων που περιλαμβάνει τόσο ηλεκτροκινητήρα όσο και κινητήρα που μπορεί να κάνει χρήση και του LPG (Liquified Petroleum Gas) –πιο γνωστού ως υγραέριο- ως καύσιμο.
Το Porter Electric Power είναι ένα όχημα ουσιαστικά μηδενικών εκπομπών ρύπων χάρη στον ηλεκτροκινητήρα των 10,5 kW που είναι σε θέση να του προσφέρει τελικές ταχύτητες έως και 55 χλμ./ώρα. Η αυτονομία των κινητήρων του εν λόγω κινητήρα ανέρχεται στα 110 χλμ. με πλήρη φόρτιση ενώ η διάρκεια ζωής τους υπερβαίνει τα 80.000 χλμ. Για την πλήρη φόρτιση τους απαιτούνται 8 ώρες στα 220V ενώ για γρήγορη φόρτιση απαιτούνται 2,5 ώρες στα 380V.
Ανάλογα με την έκδοση, το Piaggio Porter Electric Power είναι σε θέση να μεταφέρει από 430- 550 κιλά ωφέλιμου φορτίου με το μεικτό βάρος του οχήματος να μην υπερβαίνει τα 1.850 κιλά.
Πέραν της ηλεκτροκίνητης έκδοσης του, η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε το 1995, το Porter προσφέρεται και σε εκδόσεις Eco-Power που ουσιαστικά αφορούν στην ύπαρξη ενός μηχανικού συνόλου 1,3 λίτρων το οποίο είναι σε θέση να κάνει χρήση τόσο αμόλυβδης βενζίνης όσο και υγραερίου ως καύσιμο.
Ο 4κύλινδρος, 16βάλβιδος αυτός κινητήρας περιλαμβάνεται στην γκάμα εκδόσεων του Porter με ωφέλιμο φορτίο από 520- 720 κιλά και χάρη στο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού καυσίμου με σειριακή καύση είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει και το LPG ως πηγή ενέργειας. Το υγραέριο είναι ένα μια από τις λιγότερο ρυπογόνες πηγές καυσίμου καθώς κατά την καύση του δεν εκπέμπονται τα ιδιαίτερα επιβλαβή μικροσωματίδια. Σε σχέση με τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες, το εν λόγω μηχανικό σύνολο με το υβριδικό σύστημα καυσίμου προσφέρει μειωμένες εκπομπές υδρογονανθράκων σε ποσοστό έως και 24% ενώ και το διοξείδιο του άνθρακα που εκλύεται στην ατμόσφαιρα είναι επίσης μειωμένο κατά 16%.