Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To ανανεωμένο Opel Vivaro Combi

3.780 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2011)

Τη χρυσή τομή μεταξύ της σχεδιαστικής αρτιότητας και της λειτουργικότητας, της εξαιρετικής οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης, της ποιότητας κατασκευής και του περιορισμένου κόστους χρήσης/ συντήρησης, φαίνεται πως έχει καταφέρει να βρει η Opel στην περίπτωση του ανανεωμένου Vivaro.

Πρόσφατα, ξεκίνησε και στην ελληνική αγορά η διάθεση των ανανεωμένων εκδόσεων του Vivaro οι οποίες διακρίνονται για την βελτιωμένη αισθητική τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού.
Παράλληλα, εφοδιάζονται με πλήρως αναβαθμισμένους κινητήρες με βελτιωμένη απόδοση και μειωμένη τόσο την μέση κατανάλωση καυσίμου τους, όσο και τις εκπομπές ρύπων.

Ως γνωστόν, το Opel Vivaro προσφέρεται τόσο σε εκδόσεις Van, όσο και σε επιβατικές εκδόσεις με δυνατότητα να μεταφέρει από 7-9 επιβάτες.
Ακόμα και στην περίπτωση όμως, που μεταφέρει τον μέγιστο αριθμό επιβατών, όπως και στην περίπτωση του οχήματος που μας διέθεσε η ελληνική αντιπροσωπεία, το Vivaro διακρίνεται για φινετσάτη χωροταξική διαρρύθμιση (παρά τις τρεις σειρές καθισμάτων) αλλά και τους μεγάλους χώρους για μικροαντικείμενα και αποσκευές.

Εννέα επιβάτες και επιπλέον χώρος 2,2 κ.μ.

Το ανανεωμένο Opel Vivaro έχει να επιδείξει ένα σημαντικά βελτιωμένο εσωτερικό διάκοσμο, τόσο σχεδιαστικά όσο και λειτουργικά.
Συγκεκριμένα, έχει επανασχεδιαστεί πλήρως τόσο το ταμπλό, όσο και η κεντρική κονσόλα, ενώ έχει αλλάξει σημαντικά και η εικόνα του πίνακα οργάνων. Σε αυτόν έχει προστεθεί και η ένδειξη της επιλεγμένης στο κιβώτιο ταχυτήτων, σχέσης.
Το πλήρως ρυθμιζόμενο τιμόνι, σε ορισμένες εκδόσεις φέρει ενσωματωμένα χειριστήρια, ενώ στην κολώνα του έχει προστεθεί ένα ειδικό «πολυχειριστήριο» που αφορά στην χρήση των συστημάτων πολυμέσων, του cruise- control κ.ά.
Σημαντικές είναι επίσης οι σχεδιαστικές αλλαγές που αφορούν στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα. Το πρώτο φέρει στο επάνω μέρος του χώρο για μια –μεγάλων διαστάσεων- οθόνη που αφορά στα συστήματα πλοήγησης και πολυμέσων, ενώ πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού έχει δημιουργηθεί ένας επιπλέον χώρος για μικροαντικείμενα. Στις πληρέστερες σε εξοπλισμό εκδόσεις του Vivaro θα προσφέρεται και εκτεταμένη χρήση επενδύσεων από δέρμα που περιλαμβάνουν και το τιμόνι.
Αρκετές αλλαγές που έχουν γίνει στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα του ανανεωμένου Vivaro αφορούν και στους αποθηκευτικούς χώρους. Συνολικά, στο εσωτερικό του ανανεωμένου Vivaro υπάρχουν 11 διαφορετικοί αποθηκευτικοί χώροι για μικροαντικείμενα πάσης φύσεως, ενώ στο βασικό εξοπλισμό του οχήματος περιλαμβάνονται ακόμα στοιχεία, όπως το κεντρικό κλείδωμα, το A/C κ.ά.
Οι εκδόσεις με κοντό μεταξόνιο (μήκος αμαξώματος 4.782 χλστ., μεταξόνιο 3.098 χλστ.) προσφέρουν χώρο για τις αποσκευές πίσω από την 3η σειρά καθισμάτων, συνολικής χωρητικότητας 1,2 κ.μ. που αυξάνεται στα 3,1 κ.μ. με την αφαίρεση της. Οι εκδόσεις με μακρύ μεταξόνιο (μήκος 5.182 χλστ. και μεταξόνιο 3.498 χλστ.) προσφέρουν χώρο αποσκευών 2,2 κ.μ. που αυξάνεται στα 4,1 κ.μ. με την αφαίρεση της 3ης σειράς και στα 5,9 κ.μ. με την αφαίρεση και της 2ης.

¶νετο, άμεσο και ασφαλές στον δρόμο

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Opel Vivaro, ο οδηγός θα εκτιμήσει την πολύ καλή θέση οδήγησης και την εξαιρετική ορατότητα που του παρέχεται.
Παράλληλα, το τιμόνι είναι άμεσο στις αντιδράσεις του και προσφέρει καλή πληροφόρηση για την πρόσφυση των τροχών. Το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων έχει καλή κλιμάκωση και οι σχέσεις του είναι δομημένες με γνώμονα τη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, χωρίς ωστόσο να επηρεάζουν σημαντικά τις επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.
Προαιρετικά, η Opel και μόνο με τους πετρελαιοκινητήρες, προσφέρει και το αυτόματο/ σειριακό κιβώτιο Easytronic (επίσης 6 σχέσεων) που πέραν της σημαντικής ευκολίας στον χειρισμό του οχήματος, προσφέρει και μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 6% σε σχέση με το μηχανικό κιβώτιο.
Τέλος, τα φρένα του ανανεωμένου Vivaro κερδίζουν τις εντυπώσεις τόσο σε αίσθηση όσο και σε ισχύ και το προαιρετικό σύστημα ευστάθειας ESP σε συνδυασμό με το ABS, το ASR, τους αισθητήρες υποβοήθησης της στάθμευσης και άλλα ηλεκτρονικά «καλούδια» διευκολύνουν το έργο του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης.

Κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου με ισχύ από 114- 146 ίππους

Το όχημα που είχαμε στην διάθεση μας για τις ανάγκες της φωτογράφησης εφοδιάζονταν με τον κινητήρα βενζίνης των 2,0 λτ. που αποδίδει ισχύ 117 ίππων και ροπή 190 Nm. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο δεν εμφανίζει διαφορές με το παρελθόν και καταναλώνει 10,5 λτ. καυσίμου για μεικτό κύκλο κίνησης εκπέμποντας 250 g CO2/km.
Ωστόσο, τα σημαντικά νέα αφορούν στους πετρελαιοκινητήρες των 2,0 και 2,5 λτ. Ο πρώτος αποδίδει ισχύ 114 ίππων και ροπή 290 Nm και ο δεύτερος ισχύ 146 ίππων και ροπή 320 Nm.
Αμφότεροι θα προσφέρονται και με φίλτρο μικροσωματιδίων (προαιρετικά), με αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση καυσίμου των 8,4 και 8,8 λτ./χλμ. που επιδεικνύουν για μεικτό κύκλο κίνησης, να μειώνεται κατά 1,0 λτ./100 χλμ. περίπου. Παράλληλα, μειωμένες είναι (ακόμα και χωρίς φίλτρο μικροσωματιδίων) οι εκπομπές ρύπων.