Δεδομένου του αυξημένου κυκλοφοριακού φόρτου στο οδικό δίκτυο των μεγαλουπόλεων, τους περιορισμούς, ως το πλάτος των δρόμων, αλλά και τα νομικό πλαίσιο που επιβάλλει ολοένα και πιο αυστηρούς περιορισμούς που σχετίζονται με την προστασία του περιβάλλοντος (π.χ. Πράσινος Δακτύλιος), η χρήση οχημάτων, με τις ελάχιστες δυνατές διαστάσεις αμαξώματος, τα οποία είναι σε θέση να μεταφέρουν, όσο το δυνατόν μεγαλύτερα φορτία, με μεγάλη ποικιλία εκδόσεων, φαντάζει η πιο ρεαλιστική επιλογή.
Φυσικά, από την πλευρά των επιχειρήσεων, καθίσταται επιβεβλημένη η ανάγκη βελτιστοποίησης της εφοδιαστικής αλυσίδας. Όπως επισημαίνουν στελέχη της αγοράς, «όσο αυξάνεται ο όγκος της παραγγελίας, σε συνδυασμό με τα χρονικά περιθώρια για παραδόσεις, τα οποία διαρκώς στενεύουν, οδηγούμαστε σε λογικές ευέλικτων οχημάτων».
Ωστόσο, όπως υπογραμμίζουν τα ίδια στελέχη, θα πρέπει να υπάρξει αποδοτικότερη πρόβλεψη ωραρίου τροφοδοσίας των καταστημάτων, καθώς και χωροταξική προσέγγιση αυτών, με καλύτερους δρόμους ή παραδρόμους για την καλύτερη πρόσβαση των φορτηγών που τα τροφοδοτούν.
Επίσης, στα μεγάλα αστικά κέντρα, θα βοηθούσε η ύπαρξη υποδομών με περιφερειακές οδούς, ενώ σε εθνικό επίπεδο η ανάπτυξη των σιδηροδρομικών υποδομών και υπηρεσιών, ώστε να αναπτυχθεί η συνδυασμένη μεταφορά.
¶μεση συνέπεια αποτελεί, εκτός από τη δυσκολία στην εξυπηρέτηση του καταστήματος, η κυκλοφοριακή επιβάρυνση, καθώς το αστικό δίκτυο στη χώρα είναι ιδιαίτερα στενό. Βέβαια, κι από την πλευρά των εταιρειών, πρέπει να γίνουν βήματα, τόσο σε διαφοροποίηση του στόλου, όσο και σε συστήματα διανομής.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr