ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ
Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αναβαθμίζει τα συστήματα ασφαλείας της η ZF!

(9/10/2024)
Αναβαθμίζει τα συστήματα ασφαλείας της η ZF!

Αναβαθμίζει τα συστήματα ασφαλείας της η ZF!

  • Αναβαθμίζει τα συστήματα ασφαλείας της η ZF!
  • Αναβαθμίζει τα συστήματα ασφαλείας της η ZF!

-Με σημαντικές βελτιώσεις η νέα έκδοση του OnGuardMAX
-mBSP XBS: Ένα προηγμένο & πιο αυτοματοποιημένο σύστημα πέδησης
-«Τερματίζει» την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και πάει για παραπάνω η ZF

Με σημαντικές βελτιώσεις η νέα έκδοση του OnGuardMAX

Συνδυάζοντας τις αναβαθμισμένες τεχνολογίες σε ραντάρ και κάμερα, με μια βελτιωμένη μονάδα επεξεργασίας εικόνας για τη βελτίωση της ασφάλειας του οχήματος και του οδηγού, η πιο πρόσφατη έκδοση του συστήματος ασφάλειας της ZF, OnGuardMAX, δεν πληροί απλώς τις τελευταίες ρυθμίσεις ασφαλείας του Κανονισμού (GSR) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αλλά δείχνει έτοιμο μελλοντικά να υποστηρίξει ακόμα και υψηλότερα επίπεδα αυτονομίας.   

Πιο αναλυτικά, η ZF εισάγει στο OnGuardMAX τρεις νέες υπηρεσίες, όπως η λειτουργία Moving Off Information System (MOIS) για την κίνηση εκτός δρόμου, το σύστημα υποβοήθησης οδικής κυκλοφορίας Highway Assist και το σύστημα υποβοήθησης για την κυκλοφοριακή συμφόρηση Traffic Jam Assist.
Στην πρώτη περίπτωση, λοιπόν, η υπηρεσία MOIS παρακολουθεί την περιοχή ακριβώς μπροστά από το όχημα, όπου αντικείμενα ή πεζοί μπορεί να είναι δύσκολο να γίνουν αντιληπτοί από την υψηλή καμπίνα κατά την εκκίνηση, ενώ το Highway Assist και το Traffic Jam Assist, επιτρέπουν στο όχημα να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητά του διατηρώντας μια ασφαλή απόσταση, ακόμη και σε καταστάσεις «σταμάτα-ξεκίνα».

Από εκεί και πέρα, η τελευταία έκδοση του OnGuardMAX μπορεί να συνδεθεί με έως και έξι ραντάρ μικρής εμβέλειας, καλύπτοντας έως και 80 μέτρα σε κάθε πλευρά του οχήματος και έως 220 μέτρα μπροστά, με οπτικό πεδίο 150 μοιρών. Συνακόλουθα, η αναβαθμισμένη ικανότητα του συστήματος να συγχωνεύει δεδομένα από τους αισθητήρες ραντάρ και την κάμερα, επιτρέπει την ακριβέστερη ανίχνευση αντικειμένων και προσαρμογή της ταχύτητας, καθώς και την αυτόματη εφαρμογή του φρένου, εάν χρειαστεί.

Επιπλέον, το OnGuardMAX περιλαμβάνει λειτουργίες όπως: η υποβοήθηση λωρίδας, η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, η υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας και το κεντράρισμα λωρίδας για ασφαλέστερη οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο. Παράλληλα, είναι έτοιμο να υποστηρίξει την αυτόματη πέδηση κατά την εκκίνηση του οχήματος – όπως προαναφέρθηκε - ή τις κοντινές στροφές, χάρη στο MOIS και το Σύστημα Πληροφοριών Τυφλού Σημείου (BSIS), ενώ ανταποκρίνεται και στα δεδομένα του κανονισμού κυβερνοασφάλειας UNECE R155 χωρίς ειδική πύλη μονάδας.

Συνέχεια του άρθρου >>>