Το μηχανικό σύνολο «RZ4E-TC Hi-Power» των 1,9λτ. που αναλαμβάνει την κίνηση του νέου D-Max αποδίδει ισχύ 164 ίππων και μέγιστη ροπή 360Nm που είναι διαθέσιμη στο φάσμα από τις 2.000 – 2.500 σ.α.λ.
Με προηγμένες τεχνολογικές λύσεις σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς του, ο εν λόγω πετρελαιοκινητήρας δεν απαιτεί τη χρήση διαλύματος AdBlue (χωρίς διαδικασία SCR) κατά την επεξεργασία των καυσαερίων του προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές της Euro6b.
Παράλληλα, διακρίνεται για την –χωρίς κραδασμούς- λειτουργία του σε όλο το φάσμα των στροφών ενώ εξαιρετικά περιορισμένα είναι και τα επίπεδα του θορύβου που γίνονται αισθητά στην –έτσι και αλλιώς- πολύ καλά ηχομονωμένη καμπίνα.
Συνεργαζόμενο ιδανικά με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι σε θέση να προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, ενώ την ίδια στιγμή, η μέση κατανάλωση καυσίμου του ξεκινά από τα 6,2λτ./100χλμ. για μεικτό κύκλο χρήσης (7,0λτ./100χλμ. για τις εκδόσεις 4x4).
Κατά το διάστημα που είχαμε στη διάθεση μας το αυτοκίνητο της φωτογράφισης, η μέση κατανάλωση μετά από αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα σε πάσης φύσεως διαδρομές, ανήλθε στα 8,4 λτ./100χλμ.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr