Με μετατρόχιο της τάξης των 1.570χλστ. για τις εκδόσεις 4x4, το νέο Isuzu D-Max «πατάει» καλά στον δρόμο ενώ το γρήγορο και σαφές σύστημα διεύθυνσης σε συνδυασμό με τα ισχυρά φρένα αλλά και την προσεγμένη ρύθμιση της ανάρτησης του, θα κερδίσουν άμεσα την εμπιστοσύνη του οδηγού.
Στην περίπτωση μάλιστα που ο τελευταίος αποφασίσει κινηθεί σε ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς, μια πλειάδα από προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα όπως το Traction Control, το Electronic Stability Control, το ABS με EBD, κ.ο.κ., σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας, θα του… συγχωρήσουν ακόμη και μικρά λάθη, αυξάνοντας έτσι τον δείκτη της ενεργητικής ασφάλειας του ιαπωνικού Pick-Up.
Εκεί που τα πράγματα ωστόσο αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι στις εκτός δρόμου διαδρομές όπου, το νέο D-Max επιστρατεύει στοιχεία όπως οι μεγάλες γωνίες του αμαξώματος, η αυξημένη απόσταση του από το έδαφος (έως και 235 χλστ.) καθώς και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης με υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων.
Παράλληλα, η ύπαρξη συστημάτων όπως τα Hill Start Assist & Hill Descent Control, ευνοούν την εκκίνηση και διάσχιση σημείων με έντονη κλίση.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr