Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ο κινητήρας των 2,3 λίτρων του νέου Iveco Daily υπόσχεται έως και 6% χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου, ενώ το νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο επέτρεψε την αύξηση της ροπής έως και κατά 15%.
12 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο κινητήρας των 2,3 λίτρων του νέου Iveco Daily υπόσχεται έως και 6% χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου, ενώ το νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο επέτρεψε την αύξηση της ροπής έως και κατά 15%.

Στο τιμόνι του νέου Iveco Daily Van MY22

11.652 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2022)

Με εντελώς νέα σχεδίαση (μέσα – έξω), αναβαθμισμένους κινητήρες με αυξημένη ροπή και μειωμένη κατανάλωση, ωφέλιμο όγκο έως και 19,6 κ.μ. στις εκδόσεις Van και κορυφαία τεχνολογικά χαρακτηριστικά παντού, το νέο Iveco Daily ήρθε στην Ελλάδα και σπεύσαμε να το οδηγήσουμε.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Οδηγούμε το Iveco Daily της νέας εποχής!

  • Νέοι κινητήρες 116 – 207hp με μειωμένη κατανάλωση / αυξημένη ροπή
  • Με ωφέλιμο όγκο 7,3 – 19,6κ.μ.
  • Πνευματική ανάρτηση & connected με φωνητικές εντολές
  • Νέο πολύ-λειτουργικό τιμόνι και νέο 6άρι μηχανικό κιβώτιο
 
ιστορία 4+ δεκαετιών και περισσότερες από 1,6 εκ. πωλήσεις (!) παγκοσμίως, το Iveco Daily αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις στα ελαφρά επαγγελματικά, έχοντας συνδέσει το όνομα του με την αποδοτικότητα και την αξιοπιστία. Πλέον, η νέα γενιά του είναι πιο «έξυπνη», connected και τεχνολογικά αρτιότερη από ποτέ και μόλις ξεκίνησε την εμπορική της πορεία και στην Ελλάδα.
 

Ιταλική φινέτσα εντός / εκτός και κορυφαία άνεση / εργονομία

Το πρώτο στοιχείο στο οποίο αξίζει να σταθούμε είναι φυσικά η βελτιωμένη εικόνα του νέου Daily, τόσο εξωτερικά (νέα μάσκα, φωτιστικά σώματα, προφυλακτήρας) όσο και στο εσωτερικό όπου ο οδηγός θα εκτιμήσει άμεσα την ευρυχωρία, την άνεση και τις πολλαπλές παροχές που έχει στη διάθεση του.
 
Το μικρό σε διάμετρο τιμόνι με τα πολλαπλά ενσωματωμένα χειριστήρια, διευκολύνουν το έργο του ενώ τόσο εντός του πίνακα οργάνων όσο και στην κεντρική κονσόλα, μεγάλες έγχρωμες οθόνες του παρέχουν όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες.
 
Θήκες υπάρχουν κυριολεκτικά παντού, ενώ τα –εντελώς- νέα καθίσματα φέρουν ειδικές επενδύσεις με «αφρό μνήμης» που… διαβάζουν τις αναλογίες του σώματος, προσφέροντας του βελτιωμένη στήριξη, άνεση τόσο ψηλά όσο και χαμηλά. Παράλληλα, είναι μεγαλύτερα σε διαστάσεις και ελαφρύτερα ενώ φέρουν και ειδική ανάρτηση (για τον οδηγό).
 
Την ίδια στιγμή, ο οδηγός έχει στη διάθεση του (αναλόγως της έκδοσης) και το νέο «ψηφιακό συνοδηγό» με την ονομασία Iveco Driver Pal που αναβαθμίζει τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας του οχήματος επιτρέποντας τον έλεγχο του οχήματος και μέσω φωνητικών εντολών ((Amazon Alexa) ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει στον οδηγό σημαντικές πληροφορίες αναφορικά με το στυλ οδήγησης κ.ά.


Η ανάρτηση AIR-PRO προσαρμόζεται στο φορτίο του οχήματος, μειώνοντας κατά 30% τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, ενισχύοντας την ασφάλεια του οδηγού και προστατεύοντας το φορτίο.

Η ανάρτηση AIR-PRO προσαρμόζεται στο φορτίο του οχήματος, μειώνοντας κατά 30% τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, ενισχύοντας την ασφάλεια του οδηγού και προστατεύοντας το φορτίο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Βελτιωμένη ροπή, μειωμένη κατανάλωση και κόστος συντήρησης

Το νέο Daily εφοδιάζεται με δύο επιλογές κινητήρων, τον F1A των 2,3λτ. και τον F1C των 3,0λτ. που αποδίδουν ισχύ από 116 – 156 και από 160 – 207 ίππους αντίστοιχα.
 
Οι αναβαθμίσεις που τα εν λόγω μηχανικά σύνολα έχουν δεχθεί σχετίζονται τόσο με τη λειτουργία τους (πιο αθόρυβη και ελαστική) όσο και τις επιδόσεις τους, δεδομένου ότι, η κατανάλωση καυσίμου στον F1A έχει μειωθεί έως και κατά 6% ενώ την ίδια στιγμή, χάρη στο νέο χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων (διατίθεται και το κορυφαίο αυτόματο «Hi-Matic»), η ροπή έχει αυξηθεί έως και κατά 15%.
 
Καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 6-D Final αλλά και Euro 6-E, τα εν λόγω μηχανικά σύνολα προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις και σε αυτόν τον τομέα, χωρία να παραβλέπουμε πως το νέο χειροκίνητο κιβώτιο (με την εξαιρετική όπως διαπιστώσαμε κλιμάκωση σχέσεων), μειώνει κατά 4% και τα Κόστη Συντήρησης / Επισκευής, δεδομένου ότι οι αλλαγές λιπαντικού σε αυτό έχουν επεκταθεί στα 350.000 χλμ.

Εκδόσεις Van με όγκο έως 19,6m3 και ωφέλιμο έως 3.362kg!

To νέο Daily είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις C+C, με ανοικτή ή κλειστή (Van) καρότσα, τρία μήκη μεταξονίου, ισάριθμα ύψη οροφής και μήκος αμαξώματος (για τις εκδόσεις Van) από 5,19 – 7,67μ.
 
Αντίστοιχα, ο χώρος φόρτωσης των εκδόσεων Van (όπως και το όχημα που είχαμε στη διάθεση μας από την ελληνική αντιπροσωπεία), έχει ωφέλιμο μήκος από 2.610 – 5.215mm, πλάτος 1.740mm (από 1.032 – 1.317mm μεταξύ των θόλων αναλόγως της ύπαρξης μονών ή διπλών τροχών στον πίσω άξονα) και ωφέλιμο ύψος από 1.545 – 2.100mm.
 
Με το μεικτό βάρος των εκδόσεων Van να ανέρχεται έως και στους 7t., το νέο Daily Van είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία όγκου από 7,3 – 19,6κ.μ. και βάρος έως και 3.362kg.
 
Σε κάθε περίπτωση, το μεγάλο άνοιγμα τόσο των πλευρικών όσο και των πίσω θυρών σε συνδυασμό με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, κερδίζουν τις εντυπώσεις.

Συνέχεια του άρθρου >>>