Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ανησυχία για τον νόμο που επιτρέπει σε 17χρονους να οδηγούν φορτηγά

Ανησυχία για τον νόμο που επιτρέπει σε 17χρονους να οδηγούν φορτηγά

14.517 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2024)

- Το Συμβούλιο Ασφαλείας Μεταφορών αντιτάσσεται στην μείωση του ορίου ηλικίας από τα 21 στα 17!
- Έρευνα δείχνει ότι οδηγοί φορτηγών μεταξύ 18-20 προκαλούν περισσότερα ατυχήματα
- Δεν αντισταθμίζεται η ζημιά της μείωσης του ορίου ηλικίας, λέει το Συμβούλιο

Το Συμβούλιο Ασφαλείας Μεταφορών αντιτάσσεται στην μείωση του ορίου ηλικίας από τα 21 στα 17!

Την έντονη ανησυχία του εξέφρασε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας στις Μεταφορές (ETSC) σχετικά με τις αναθεωρήσεις που έγιναν στις άδειες οδήγησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την νέα νομοθεσία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στις 28 Φεβρουαρίου 2024. Το ETSC ανησυχεί πρώτιστος για την πρόταση που απαιτεί από τα κράτη-μέλη της ΕΕ να θεσπίσουν όρους που θα επιτρέπουν σε 17χρονους να οδηγήσουν φορτηγά, με την συνοδεία συνοδηγού. Μέχρι πρότινος το ελάχιστο όριο ηλικίας ούτως ώστε να μπορεί κάποιος να οδηγήσει αυτήν τη κατηγορία οχημάτων ήταν τα 21 χρόνια (αν και μια σειρά από χώρες επιτρέπουν σε 18χρονους να οδηγούν βαρέα οχήματα υπό ορισμένες συνθήκες).

Έρευνα δείχνει ότι οδηγοί φορτηγών μεταξύ 18-20 προκαλούν περισσότερα ατυχήματα

Έρευνα του Γερμανικού Συνδέσμου Ασφαλιστικών Εταιριών (GDV) έχει δείξει ότι οι οδηγοί φορτηγών ηλικίας μεταξύ 18 και 20 χρονών προκαλούν συγκρούσεις που καταλήγουν σε σωματικές βλάβες πολύ συχνότερα συγκριτικά με μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες.  «Το να οδηγούν περισσότεροι έφηβοι φορτηγά ... αποτελεί προσβολή σε όλα όσα γνωρίζουμε για τους κινδύνους στην οδική ασφάλεια. Αν χρειαζόμαστε περισσότερους οδηγούς φορτηγών, τότε η απάντηση είναι να βελτιώσουμε κατά πολύ τις συνθήκες εργασίας στον τομέα, όχι να προσλάβουμε μαθητές για την δουλειά αυτή...», δήλωσε ο διευθυντής  του ETSC, Antonio Avenoso.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Δεν αντισταθμίζεται η ζημιά της μείωσης του ορίου ηλικίας, λέει το Συμβούλιο

Το ETSC υποστήριξε άλλες πτυχές της εν λόγω νομοθεσίας, συμπεριλαμβανομένης και της απαίτησης για δοκιμαστική περίοδο για νέους οδηγούς και τους κανόνες μηδενικής ανοχής στο αλκοόλ. Ωστόσο, το συμβούλιο τόνισε πως τα μέτρα αυτά δεν θα αντισταθμίσουν την ζημιά που θα προκληθεί από την μείωση του κατώτατου ορίου ηλικίας για την οδήγηση φορτηγών.