Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το ΣΑΤΑ υποστηρίζει ότι η ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης ολικής μίσθωσης με οδηγό μέσω προκρατήσεως δεν θα πρέπει να μειωθεί σε μισή ώρα, γιατί έτσι διευκολύνεται η χρήση οχημάτων από εταιρείες τύπου Uber.

Αντιδράσεις από τον κλάδο των ταξί

2.869 Επισκέψεις στο άρθρο (14/6/2018)

Σε νέα 24ωρη απεργία έχουν προχωρήσει τα ταξί αντιδρώντας στην τροπολογία που κατατέθηκε για τα προαπαιτούμενα της τέταρτης αξιολόγησης, καθώς στην ουσία στρώνει το χαλί για την επιστροφή της Uber. Δείτε αναλυτικά τι συμβαίνει.

Συνεχίζονται και σήμερα με νέα 24ωρη απεργία οι κινητοποιήσεις των ταξί ενάντια στην τροπολογία που κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου για τα προαπαιτούμενα της τέταρτης αξιολόγησης η οποία προβλέπει την απελευθέρωση των μισθώσεων των ιδιωτικών οχημάτων με οδηγό στις τουριστικές περιοχές εκτός της Κρήτης και της Ευβοιας.

Το ΣΑΤΑ υποστηρίζει ότι η ελάχιστη διάρκεια της σύμβασης ολικής μίσθωσης με οδηγό μέσω προκρατήσεως δεν θα πρέπει να μειωθεί σε μισή ώρα, γιατί έτσι διευκολύνεται η χρήση οχημάτων από εταιρείες τύπου Uber.

H τροπολογία αναφέρει συγκεκριμένα: «λόγω του ανάγλυφου της περιοχής και των μικρών σχετικά αποστάσεων, της έλλειψης μέσων μαζικής μεταφοράς και της άφιξης και παραμονής των τουριστών χωρίς δικό τους μεταφορικό μέσο, οι ανάγκες των συγκεκριμένων νησιών για εσωτερικές μετακινήσεις θα ικανοποιούνται καλύτερα με τον συγκεκριμένο τρόπο, χωρίς παράλληλα να δημιουργείται πρόβλημα στην ομαλή λειτουργία των λοιπών μέσων μεταφοράς και μετακίνησης, π.χ στη δημοτική συγκοινωνία, στον κλάδο των ταξί, στον κλάδο των τουριστικών μεταφορικών μέσων (mini vans)... παρέχεται εξουσιοδότηση στον υπουργό Μεταφορών, ώστε στις περιπτώσεις των παραπάνω νησιών να μπορεί να ρυθμίσει το ειδικότερο πλαίσιο λειτουργίας των ΕΙΧ με οδηγό μέσω προκράτησης, με βάση μελέτη από την οποία θα προκύπτει ειδική τεκμηρίωση, που θα καταδεικνύει αφενός την ωφέλεια για τον τουριστικό κλάδο και τους καταναλωτές ή και τους μόνιμους κατοίκους και αφετέρου τη μη δημιουργία αρνητικών επιδράσεων στη λειτουργία όμορων επαγγελματικών κλάδων, όπως π.χ. του κλάδου Επιβατηγών Αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσεως».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΠΟΕΙΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος σε δηλώσεις του στο ραδιοφωνικό σταθμό Στο Κόκκινο δήλωσε: «Αύριο θα είναι μία καταλυτική ημέρα. Στη χώρα μας, μόνο τα ενοικιαζόμενα ΙΧ είναι 160.000 οχήματα. Πάνω από 150 επιχειρήσεις στην Αθήνα (μόνο οι δηλωμένες στο Επιμελητήριο) λειτουργούσαν με την Uber. Αυτό θέλουν να επαναφέρουν, γιατί είναι η τελευταία τους ευκαιρία. Αυτό σημαίνει «δωράκια», αλλά δωράκια εις βάρος της εθνικής οικονομίας, μην δεχόμενοι την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου και το ευρωπαϊκό Δίκαιο».
O ίδιος δήλωσε πως έχει εμπιστοσύνη στον Χρίστο Σπίρτζη και έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για την πορεία του τουρισμού αυτό το καλοκαίρι λέγοντας: «Δίνουν τα ρέστα τους, πιέζουν την κυβέρνηση -όπως μάθαμε από τον Χρ. Σπίρτζη- να μηδενίσει το τρίωρο. Αυτό σημαίνει, να κάνει κάθε IX ανεξέλεγκτα αστική μεταφορά. Ουσιαστικά, να επαναφέρουν την Uber. Έχουμε εμπιστοσύνη ότι ο Χρ. Σπίρτζης και η ελληνική κυβέρνηση δεν θα δεχθούν, παρά τις πιέσεις με όπλο το να μην υπογράψουν την τελευταία αξιολόγηση. δεν θα δουλέψει ο τουρισμός το καλοκαίρι αν πετύχουν αυτό το πράγμα, δεν θα δουλέψει τουρισμός και τουριστικό γραφείο, οτιδήποτε άλλο, να κάνουν αυτά που έπιασε προχθές η ΑΑΔΕ, βανάκια που έχουν γεμίσει όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας να πηγαίνουν Αθήνα-Λουτράκι με 280 ευρώ ψαρεύοντας τουρίστες».