ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Στους φορείς που αντιτίθενται στην κατασκευή μετωπικών σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό προστέθηκε και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης.

Αντιδράσεων συνέχεια για την Εγνατία

1.900 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2017)

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, οι νέοι σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό θα επιφέρουν σημαντικές νέες επιβαρύνσεις σε πολίτες και επιχειρήσεις της Β. Ελλάδος.

Πιο συγκεκριμένα, ο πρόεδρος του ΕΕΘ, κ. Μιχάλης Ζορπίδης, ανέφερε την έντονη αντίδραση του στη λειτουργία των δεκάδων νέων σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό ενώ σε ότι αφορά στις θέσεις του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης ήταν σαφής. Συγκεκριμένα αναφέρει πως σύμφωνα με το ΕΕΘ, πέρει να ισχύσουν τα εξής:
-Θα πρέπει να λειτουργήσουν τα λιγότερα δυνατά διόδια ακόμη και αν αυτό περιορίσει την τιμή της παραχώρησης. Τα χρήματα που θα χάσει το Ελληνικό Δημόσιο θα ισοσκελιστούν από την ρευστότητα που θα παραμείνει στην αγορά.
-Η κυβέρνηση πρέπει να πείσει τους εκπροσώπους των δανειστών να εφαρμοστούν μόνο ηλεκτρονικά διόδια. Η εμμονή του ΤΑΙΠΕΔ και των δανειστών στη λειτουργία μετωπικών σταθμών διοδίων, έως ότου λειτουργήσουν οι πλευρικοί σταθμοί με αναλογικό σύστημα καταβολής του κομίστρου, είναι ύποπτη, απαράδεκτη και μεταφράζεται σε υπέρογκα έξοδα χωρίς λόγο. Ποιον αλήθεια εξυπηρετεί η κατασκευή πανάκριβων σταθμών διοδίων που θα λειτουργήσουν ουσιαστικά μόνο για λίγους μήνες;
-Η εταιρεία θα πρέπει να εξετάσει τρόπους χαμηλού λειτουργικού κόστους. Αντί π.χ. των μετωπικών σταθμών διοδίων θα μπορούσε να προτιμηθεί το αναλογικό κόμιστρο ή η «βινιέτα», δηλαδή τρόποι χρέωσης που δεν προβλέπουν μεγάλες δαπάνες σε υποδομές και προσωπικό.
-Θα πρέπει να εφαρμοστεί ορθή τιμολογιακή πολιτική με μειωμένες επιβαρύνσεις για τις επιχειρήσεις, προκειμένου να μην αυξηθεί το μεταφορικό κόστος των αγαθών.