Με ισχυρότερο κινητήρα και αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες, το νέο Porter NP6 της Piaggio Commercial ξεκινά την εμπορική του πορεία σε πλήθος εκδόσεων και με πολλαπλές αναβαθμίσεις.
Ειδοποιός διαφορά του Porter NP6 είναι ο ολοκαίνουργιος κινητήρας πολλαπλών καυσίμων CombiFuel, ένα 4κύλινδρο σε σειρά σύνολο προδιαγραφών Euro 6D Final, το οποίο έχει χωρητικότητα 1,5 λίτρων και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις που λειτουργούν με ένα συνδυασμένο σύστημα καυσίμων, καίγοντας βενζίνη και LPG (υγραέριο) ή βενζίνη και CNG (συμπιεσμένο φυσικό αέριο).
Ο κινητήρας αποδίδει 78 kW (106 ίππους) ισχύος στις 6.000 σ.α.λ. και 136 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με την αυτονομία που εγγυάται το σύστημα υγραερίου ή φυσικού αερίου. Η έκδοση «Short Range» προορίζεται κυρίως για αστική χρήση, ενώ «Long Range» απευθύνεται στους επαγγελματίες που θέλουν να διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις ή να μεταφέρουν βαρύτερα φορτία.
Aνετη και ασφαλής καμπίνα
Αισθητά βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν είναι η διθέσια καμπίνα του νέου Piaggio Porter NP6, το πλάτος της οποίας αυξήθηκε κατά 245 χλστ. (1.640 χλστ.). Προσφέρονται πέντε επίπεδα εξοπλισμού (Start, Plus, Top, HD και HD Top), όσες είναι και οι διαθέσιμες αποχρώσεις του αμαξώματος (Sapphire Blue, Amber Orange, Garnet Red, Basalt Grey και Plaster White).
Στον στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνεται ο πλευρικός αερόσακος οδηγού, όπως και το αυτόματο σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης «eCall». Ανάλογα με την έκδοση, προσφέρονται τα εξής συστήματα υποβοήθησης οδηγού: ESC (Electronic Stability Control), ABS (Anti-Lock Braking System), ASR (Anti Slip Regulation), EDB (Electronic Brake Force Distribution), HBA (Hydraulic Brake Assist), TCS (Traction Control System), TSM (Trailer Sway Mitigation) και ARP (Active Roll-Over Prevention).
Με μεικτό βάρος έως 2,8 τόνων και ωφέλιμο φορτίο άνω των 1,6 τόνων
Το νέο Piaggio Porter NP6 διατίθεται σε εκδόσεις C+C (καμπίνας – σασί), όπως και με καρότσα, τόσο σταθερή όσο και ανατρεπόμενη, με τις τρείς εκδόσεις να ακούνε στο όνομα NP6 Chassis, NP6 Fixed Deck και NP6 Tipper Bed, αντίστοιχα. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο μήκη μεταξονίου, με τον υποψήφιο αγοραστή να μπορεί να ζητήσει την τοποθέτηση μονών ή διπλών τροχών στον πίσω άξονα.
Το Porter NP6 Fixed Deck έχει καρότσα με ύψος φόρτωσης 800 χλστ., η οποία διαθέτει αλουμινένια πάνελ που ανοίγουν. Διατίθεται σε εκδόσεις μεικτού βάρους 2.120 – 2.820 κιλών, με μεταξόνιο 2.650 - 3.250 χλστ. χλστ., των οποίων το συνολικό μήκος είναι από 4.215 έως 5.095 χλστ., με το πλάτος και το ύψος να ορίζονται στα 1.680 και 1.840 χλστ., αντίστοιχα. Το μήκος του χώρου φόρτωσης ποικίλει από τα 2.200 ως τα 3.080 χλστ. και το ωφέλιμο φορτίο από τα 915 μέχρι τα 1.440 κιλά.
Το Porter NP6 Tipper Deck διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό ανατροπής της καρότσας με μέγιστη κλίση 45ο, προστατευτικό καμπίνας και αλουμινένια ανοιγόμενα πάνελ. Αμετάβλητες είναι οι διαστάσεις του αμαξώματος και της καρότσας, στην οποία μπορεί να τοποθετηθεί φορτίο βάρους 815 – 1.345 κιλών. Σε ό,τι αφορά στο Porter NP6 Chassis, αυτό διαθέτει σασί τύπου σκάλας που είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής διαστάσεων έως 237x65 χλστ. Όπως και στις άλλες εκδόσεις, η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και άκαπτο άξονα πίσω με διπλά παραβολικά φύλλα σούστας. Επιπλέον, υπάρχει υποδοχή για δυναμολήπτη PTO (power take-off), που προσφέρει ισχύ έως και 16 kW. Κατά τα γνωστά, το μεικτό βάρος ανέρχεται μέχρι τα 2.800 κιλά, με την Long Range έκδοση βενζίνης/LPG, με κοντό μεταξόνιο (3.000 χλστ.) και διπλούς τροχούς, να είναι αυτή που εμφανίζει το μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο (1.610 κιλά) σε όλη τη γκάμα εκδόσεων.