Μια εκ των κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως στην κατασκευή ηλεκτροκίνητων οχημάτων, η Nissan, ανακοίνωσε το λανσάρισμα της νέας έκδοσης του e-NV200 με αυτονομία 280 χλμ.! Το μέλλον πλησιάζει γοργά…
Όπως έχουμε αναφέρει και στο πρόσφατο παρελθόν, η ηλεκτροκίνηση στα ελαφρά –και όχι μόνο- επαγγελματικά οχήματα, αναμένεται να συμβάλλει τα μέγιστα στην ανάπτυξη των μελλοντικών ενδοαστικών μεταφορών.
Ένα από τα σημαντικότερα παραδείγματα προόδου προς αυτήν την κατεύθυνση είναι το ανανεωμένο Nissan e-NV200, ένα εκ των πρώτων ηλεκτροκίνητων ελαφρών επαγγελματικών που παρουσιάστηκαν, το οποίο πλέον έχει να επιδείξει αυξημένη αυτονομία κατά 100 χλμ.
Συγκεκριμένα, το ιαπωνικό ελαφρύ επαγγελματικό που παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Nissan Futures 3.0» στο Όσλο (Νορβηγία), εφοδιάζεται με μια νέα συστοιχία μπαταριών (χωρητικότητας 40kWh) η οποία του προσφέρει αυξημένη κατά 100 χλμ. αυτονομία σε σχέση με την προκάτοχη έκδοση.
Το νέο Nissan e-NV200 έχει να επιδείξει αυξημένη κατά 60% αυτονομία που πλέον ανέρχεται στα 280 χλμ., γεγονός που το καθιστά ιδανικό για μια τεράστια γκάμα μεταφορών εντός της πόλης και μάλιστα χωρίς να επιφέρει τυχόν περιορισμούς ως το ωφέλιμο φορτίο που είναι σε θέση να υποστηρίξει ή τον ωφέλιμο όγκο του χώρου φόρτωσης του.
Σε ότι αφορά στα γενικότερα τεχνικά του χαρακτηριστικά, το νέο Nissan e-NV200 θα εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 80kW (109 ίπποι) και μέγιστη ροπή 254 Nm. Η μέγιστη ταχύτητα που είναι σε θέση να αναπτύξει ανέρχεται στα 123 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση του από στάση στα 100χλμ./ώρα απαιτούνται 14 δλ.
Με μήκος αμαξώματος της τάξης των 4.560 χλστ., πλάτος 1.755 χλστ. και ύψος 1.858 χλστ., προσφέρει χώρο φόρτωσης με μήκος 2.040 χλστ., πλάτος 1.500 χλστ. (1.220 χλστ. μεταξύ των θόλων) και ύψος 1.358 χλστ. και ωφέλιμο όγκο 4,2κ.μ.
Τέλος με το μεικτό βάρος του να ορίζεται στα 2.250 κιλά, είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία με βάρος έως και 694 κιλά.
Καταλήγοντας, οι παραγγελίες του νέου Nissan e-NV200 με αυτονομία 280 χλμ. υπολογίζεται πως θα ξεκινήσουν σε διάφορες αγορές της ΕΕ πριν το τέλος του τρέχοντος έτους.