Η Volvo Trucks ανακοίνωσε την προσθήκη νέων εκδόσεων για το μοντέλο «FE» με χαμηλό δάπεδο καμπίνας.

Πιο συγκεκριμένα, προσφέρει πλέον καμπίνα με τούνελ κινητήρα και δυνατότητα μεταφοράς δύο μόνο επιβατών…

… ενώ ένα νέο παράθυρο στην πόρτα του συνοδηγού, αναβαθμίζει το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού.

Την ίδια στιγμή διατηρείται η ιδιαίτερα μικρή απόσταση του δαπέδου της καμπίνας από το οδόστρωμα (έως 530 χλστ.).

«Αστικοποιείται» το Volvo FE

Η Volvo Trucks παρουσίασε τη νέα έκδοση με χαμηλό δάπεδο του «FE» με πολλαπλές αναβαθμίσεις που διασφαλίζουν την ακόμη πιο αποδοτική χρήση του εντός του αστικού οδικού δικτύου.

 
Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε επίσημα η Volvo Trucks, η πλειοψηφία των αναβαθμίσεων που έχουν δεχθεί οι εν λόγω εκδόσεις του Volvo FE, εστιάζονται στην βελτίωση της ασφάλειας αλλά και της ευκολίας του χειρισμού του ενώ, την ίδια στιγμή προσφέρονται και κινητήρες φυσικού αερίου. Όπως είναι φυσικό, όλα τα παραπάνω καθιστούν πλέον το Volvo FE με χαμηλό δάπεδο, ως μια από τις πληρέστερες επιλογές στις ειδικές συνθήκες χρήσης φορτηγών τέτοιου είδους εντός της πόλης.
Σε εφαρμογές όπως η αποκομιδή απορριμμάτων, οι διανομές προϊόντων ή ακόμη και ο κλάδος των κατασκευών που αφορά σε έργα εντός της πόλης, επιβαρύνουν σημαντικά τους οδηγούς των φορτηγών οχημάτων σε διάφορους τομείς.
Η βέλτιστη ορατότητα αναφορικά με τα τεκταινόμενα γύρω από το όχημα είναι φυσικά μια από βασικές παραμέτρους που αναβαθμίζουν την οδική ασφάλεια ενώ την ίδια στιγμή, το χαμηλό δάπεδο (μόλις 530 χλστ.) διευκολύνει αφάνταστα το έργο του οδηγού διανομών καθώς, σε αρκετές περιπτώσεις καλείται να εισέλθει και να εξέλθει της καμπίνας ακόμη και 50 φορές κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.
Για τον λόγο αυτό, οι ανανεωμένες εκδόσεις με χαμηλό δάπεδο καμπίνας του Volvo FE προσφέρουν μεταξύ άλλων ένα νέο παράθυρο στην πόρτα του οδηγού που αναβαθμίζει το περιμετρικό οπτικό πεδίο του οδηγού. Παράλληλα, πέραν των εκδόσεων με δυνατότητα μεταφοράς έως και τριών επιβατών (εκτός του οδηγού), οι νέες «Low Entry Cabs» του Volvo FE θα προσφέρονται και με διάταξη δύο θέσεων (οδηγός – συνοδηγός) με το δεύτερο θα φέρει και σύστημα αερανάρτησης.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τις υπόλοιπές εκδόσεις που φέρουν πλήρως επίπεδο δάπεδο, οι εκδόσεις καμπίνας με δύο θέσεις φέρουν «τούνελ» για τον κινητήρα.
Παράλληλα, τόσο το Volvo FE όσο και το μικρότερο Volvo FL, φέρουν στον βασικό τους εξοπλισμό προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού όπως το «Adaptive Cruise Control» και το «Adjustable Speed Limiter» που επιτρέπουν στον χειριστή του οχήματος να διατηρεί ανά πάσα στιγμή τις βέλτιστες αποστάσεις ασφαλείας κατά την κίνηση του οχήματος εντός της πόλης.
Καταλήγοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το Volvo FE με χαμηλό δάπεδο καμπίνας θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με δύο (4x2) ή τρεις (6x2) άξονες ενώ πληρέστατη θα είναι και η γκάμα των κινητήρων του.
Πέραν του μηχανικού συνόλου Volvo D8K που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro6 με απόδοση 250, 280, 320 ή 350 ίππων με καύσιμο το πετρέλαιο κίνησης (δυνατότητα επιλογής και καυσίμων όπως τα HVO ή το bio-diesel), προστίθεται και η επιλογή του κινητήρα φυσικού αερίου, Volvo G9K, με απόδοση 320 ίππων.
Αμφότεροι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια της Volvo (I-Shift) ή της Allison.
 
 

 

ΔΙΕΘΝΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Volvo - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ