ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Από την 1η Ιουνίου η Volkswagen θα προσφέρει όλα τα ελαφρά επαγγελματικά της με αυτόνομο σύστημα πέδησης στον βασικό τους εξοπλισμό.

Το εν λόγω σύστημα είναι σε θέση να αναβαθμίζει κάθετα την ενεργητική ασφάλεια των εκπροσώπων της VW, μειώνοντας π.χ. τον κίνδυνο πρόσκρουσης με προπορευόμενα οχήματα.

Αυτόματη πέδηση παντού για τη VW!

3.027 Επισκέψεις στο άρθρο (2/6/2017)

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά της Volkswagen θα περιλαμβάνουν πλέον στον βασικό τους εξοπλισμό το καινοτόμο σύστημα «Front Assist» με λειτουργία «City Emergency Braking».

Στην παρούσα φάση και σε ότι αφορά στην αγορά της Μ. Βρετανίας (προς το παρόν), από την 1η Ιουνίου του 2017, όλα τα ελαφρά επαγγελματικά της Volkswagen θα εφοδιάζονται με αυτόνομο σύστημα πέδησης (Front Assist με City Emergency Braking) στον βασικό τους εξοπλισμό.
Η εν λόγω εξέλιξη αφορά στα μοντέλα Caddy, Transporter και Crafter και αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας τους, καθώς σύμφωνα με σχετικές μελέτες, τα αυτόνομα συστήματα πέδησης (Autonomous Emergency Braking – AEB) είναι σε θέση να συμβάλλουν στην αφορά έως και 1.000 ανθρώπινων ζωών από την εμπλοκή τους σε τροχαία δυστυχήματα μέσα στην επόμενη 10ετία. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν πως τα συστήματα «AEB» είναι ίσως η σημαντικότερη εξέλιξη στον τομέα της ασφάλειας των οχημάτων, μετά τη ζώνη ασφαλείας!
Αξίζει να σημειώσουμε πως με την ύπαρξη του αυτόνομη συστήματος πέδησης σε περίπτωση που το ίδιο το όχημα ανιχνεύσει το ενδεχόμενο πρόσκρουσης με κάποιο άλλο χρήστη του δρόμου ή με κάποιο σταθερό εμπόδιο, είναι σε θέση να μειώσει κατά 40% τις προσκρούσεις ενός οχήματος με κάποιο άλλο που προπορεύεται ενώ, σε ότι αφορά στον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, μπορεί να διασφαλίσει τη σημαντική μείωση των δαπανών σε επισκευές από μικροατυχήματα τέτοιου είδους.
 
Πως λειτουργεί το εν λόγω σύστημα της Volkswagen
Κάνοντας χρήση ενός ειδικού ραντάρ που εδράζεται στο εμπρόσθιο μέρος του αμαξώματος, το σύστημα «Front Assist» της Volkswagen είναι σε θέση να ανιχνεύσει το ενδεχόμενο πρόσκρουσης με κάποιο προπορευόμενο όχημα, ελέγχοντας διαρκώς την απαιτούμενη απόσταση ασφαλείας από αυτό.
Στην περίπτωση που αντιληφθεί κάποιο… πρόβλημα, το Front Assist επενεργεί σε δύο φάσεις.
Αρχικά σπεύδει να ειδοποιήσει τον οδηγό τόσο με ηχητικά όσο και οπτικά σήματα ενώ την ίδια στιγμή προετοιμάζει το σύστημα πέδησης του οχήματος (π.χ. μειώνοντας την απόσταση των δαγκανών των φρένων από τις δισκόπλακες).
Στην περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις του συστήματος, τότε ασκείται στιγμιαία πίεση στα φρένα. Αν σε αυτή τη φάση ο οδηγός επιλέξει να ενεργήσει, τόσο το σύστημα του προσφέρει τη μέγιστη ισχύ πέδησης. Ωστόσο, αν ο οδηγός δεν αντιδράσει και πάλι ή ασκήσει μερική πέδηση, το σύστημα αναλαμβάνει αυτόματα να επιβραδύνει το όχημα στον βαθμό που απαιτείται, προκειμένου να αποφευχθεί η πρόσκρουση με το προπορευόμενο όχημα.
Παράλληλα, το Front Assist ενσωματώνει τη λειτουργία «City Emergency Braking» που συμβάλλει σημαντική στην εξάλειψη συγκρούσεων σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα. Στην περίπτωση δηλαδή που ο οδηγός δεν δει ή δεν αντιδράσει προκειμένου να αποφύγει ένα εμπόδιο, το εν λόγω σύστημα αναλαμβάνει να μειώσει την ταχύτητα του οχήματος αυτόματα.