Η Renault Trucks παρουσίασε αρκετές αναβαθμίσεις στο βοηθητικό –υδραυλικό- σύστημα μετάδοσης της κίνησης στους εμπρός τροχούς, «Optitrack».

Το σύστημα πλέον ενεργοποιείται από τον οδηγό ωστόσο σε ταχύτητες άνω των 50χλμ./ώρα απενεργοποιείται αυτόματα για να ενεργοποιηθεί εκ νέου –αυτόματα- σε ταχύτητες κάτω των 20χλμ./ώρα.

Παράλληλα, για τις ιδιαίτερα απαιτητικές εφαρμογές, προσφέρει την έκδοση «Optitrack+».

Βελτιωμένο σύμφωνα 4κίνησης «Optitrack»

Η Renault Trucks ανακοίνωσε πως θα προσφέρει αρκετές αναβαθμίσεις στο σύστημα «Optitrack» που έχει εξελίξει για τα φορτηγά οχήματα της που προορίζει για τον κλάδο των κατασκευών.

 
Το σύστημα «Optitrack» που η Renault Trucks έχει εξελίξει από το 2009 σε συνεργασία με την εταιρεία Poclain Hydraulics, ουσιαστικά αποτελεί ένα βοηθητικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στους εμπρός τροχούς ενός φορτηγού, που διασφαλίζει την πρόσκαιρη –εντυπωσιακή- αύξηση της ελκτικής ισχύος του οχήματος, όταν οι –ακραίες- περιστάσεις το απαιτούν.
Ουσιαστικά, μέσω δύο υδραυλικών κινητήρων που εδράζονται στις πλήμνες τρων εμπρός τροχών, διασφαλίζεται η μετάδοση της κίνησης και στον κατευθυντήριο άξονα, χωρίς ωστόσο τα μόνιμα –αρνητικά- χαρακτηριστικά ενός κλασικού συστήματος μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς το οχήματος όπως η αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, η μείωση της απόστασης του αμαξώματος από το έδαφος, το υψηλότερο κόστος συντήρησης και φυσικά, το επιπρόσθετο βάρος.
Σε ότι αφορά λοιπόν στις βελτιώσεις που έχει δεχθεί πλέον το εν λόγω σύστημα από τους μηχανικούς της Renault Trucks, αξίζει να αναφέρουμε την αυξημένη υδραυλική πίεση (από 420 bar σε 450 bar), δηλαδή αύξηση της ροπής του συστήματος κατά 7%.
Παράλληλα, έχει βελτιωθεί η άνεση και η ευελιξία των οχημάτων που εφοδιάζονται με το σύστημα Optitrack δεδομένου ότι πλέον το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα όταν η ταχύτητα του οχήματος ανέλθει στα 50 χλμ./ώρα ενώ, ενεργοποιείται αυτόματα εκ νέου, όταν η ταχύτητα κίνησης μειωθεί στα 20χλμ./ώρα, χωρίς να απαιτείται από τον οδηγό να το επανενεργοποιήσει.
Παράλληλα, το σύστημα είναι σε θέση να αυτορυθμίζεται και να προσαρμόζει τη λειτουργία του, διασφαλίζοντας την μέγιστη διάρκεια απόδοσης του σε βάθος χρόνου. Παράλληλα, έχει προστεθεί και μια, σχετική, δεύτερη σχέση όπισθεν (R2) για την διασφάλιση της μέγιστης κατευθυντικότητας και ευελιξίας του οχήματος σε πάσης φύσεως εδαφικές συνθήκες.
Τέλος, η Renault Trucks παρουσίασε και μια ειδικά εξελιγμένη έκδοση «Optitrack+» που προσφέρει νέο υδραυλικό σύστημα με αυξημένη κατά 30% ροπή για τους εμπρός τροχούς, η οποία προορίζεται για άκρως απαιτητικές εφαρμογές όπως η μεταφορά φορτίων ιδιαίτερα μεγάλου βάρους σε αντίστοιχα δύσκολες συνθήκες κίνησης.
 
 

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Renault - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ