Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τα Mercedes-Benz eActros & GenH2 Truck απέσπασαν το βραβείο «Truck Innovation Award 2021».

Η μαζική παραγωγή του αμιγώς ηλεκτροκίνητο «eActros» αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2021 ενώ…

… μέσα στο 2ο μισό της τρέχουσας δεκαετίας θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπο «GenH2 Truck».

Παράλληλα, από το 2025 και έπειτα, υπολογίζεται πως θα παρουσιαστεί και η –επίσης ηλεκτροκίνητη έκδοση «eActros Longhaul» (κεντρό) με αυτονομία έως 500 χλμ.

Βραβείο Καινοτομίας στη Mercedes-Benz Trucks

17.143 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2020)

Θριάμβευσαν οι βασικές εκφραστές του πλάνου της εταιρείας για το ηλεκτροκίνητο μέλλον των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων. Διαβάστε περισσότερα εδώ…

Στο πλαίσιο της βράβευσης του «International Truck of the Year 2021», με το νέο MAN TGX να αποσπά το βαρύτιμο τρόπαιο, τα μέλη της κριτικής επιτροπής, επιβράβευσαν με την σημαντική διάκριση «Truck Innovation Award 2021» στα νέα ηλεκτροκίνητα βαρέα φορτηγά που η Mercedes-Benz Trucks αναμένεται να παρουσιάσει –σταδιακά- μέσα στην ερχόμενη 10ετία, επιβραβεύοντας έτσι το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας που ουσιαστικά… στρώνει τον δρόμο πως τον εξηλεκτρισμό όλων των τύπων των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
Συγκεκριμένα, το εν λόγω βραβείο απονεμήθηκε από κοινού στο «eActros» και το πρωτότυπο «GenH2 Truck» που σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε πρόσφατα η Mercedes-Benz Trucks, αναμένεται να παρουσιαστούν σύντομα. Η μαζική παραγωγή του «eActros» θα ξεκινήσει μέσα στο 2021 ενώ, μέσα στην ερχόμενη πενταετία, θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής του δεύτερου.
Για την ιστορία, αξίζει να σημειώσουμε πως η Daimler Trucks (θυγατρική της οποία είναι φυσικά η Mercedes-Benz Trucks) ήταν η πρώτη εταιρεία που είχε παρουσιάσει ένα πρωτότυπο –ηλεκτροκίνητο- βαρύ φορτηγό για τον κλάδο των αστικών διανομών, πίσω στο 2016 με την ονομασία «Urban e-Truck». Μια διετία αργότερα, ακολούθησε η παγκόσμια πρεμιέρα του «eActros», με την εταιρεία να ανακοινώνει πως η μαζική παραγωγή του εν λόγω οχήματος θα ξεκινήσει μέσα στο 2021.
Μέσα στο φθινόπωρο του 2020, η Daimler Trucks παρουσίασε το πρωτότυπο «GenH2 Truck», ένα όχημα με σύστημα fuel-cells και καύσιμο το υδρογόνο, το οποίο σε αντίθεση με το «eActros» που προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως 200 χλμ., θα είναι σε θέση να καλύψει δρομολόγια της τάξης έως και των 1.000 χλμ., γεγονός που το καθιστά ικανό να ανταποκριθεί και σε εθνικές μεταφορές. Με βάση δε τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, η έκδοση παραγωγής του εν λόγω –υδρογονοκίνητου- φορτηγού, υπολογίζεται πως θα παρουσιαστεί μέσα στο 2ο μισό της τρέχουσας δεκαετίας (2025 – 2030).