Το νέο VW Caddy προσφέρεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,5λτ. με απόδοση 114 ίππων (220Nm) και τρεις επιλογές ενός πετρελαιοκινητήρα 1,5 λτ. (75, 102 ή 122 ίππων με ροπή 250, 280 ή 320 Nm αντίστοιχα) Από την πλευρά του, το νέο Citan προσφέρεται με έναν βενζινοκινητήρα 1.332 λτ. με απόδοση 102 ή 131 ίππων (ροπή 200 ή 240Nm) και έναν πετρελαιοκινητήρα 1,5λτ. με απόδοση 75, 95 ή 116 ίππων (ροπή 230, 260 ή 270 Nm).
Πολλαπλές είναι και οι ομοιότητες στα κιβώτια ταχυτήτων όπου, εκτός από το βασικό χειροκίνητο των έξι σχέσεων, είναι διαθέσιμα και αυτόματα 7 θέσεων (διπλού συμπλέκτη για αμφότερες τις εταιρείες).
Σε ότι αφορά στο VW Caddy, η εταιρεία έχει ανακοινώσει πως σύντομα θα λανσαριστεί μια νέα έκδοση «TGI» με κινητήρα φυσικού αερίου (ισχύς 130 ίππων) ενώ αναμένεται και μια υβριδική έκδοση (eHybrid).
Από την πλευρά της, η Mercedes-Benz αναφέρει πως μέσα στο 2ο 6μηνο του 2022 θα παρουσιαστεί το ηλεκτροκίνητο «eCitan» με αυτονομία έως 285 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών του μέσα σε μόλις 40 λεπτά (στο 80% της χωρητικότητας τους).