ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Από τον Μάρτιο του 2017, ένα Ι.Χ. θα καλύπτει τη διαδρομή Αθήνα – Πάτρα σε 1 ώρα και 50 λεπτά, με κόστος διοδίων της τάξης των 11,5 ευρώ.

Διόδια 11,5 ευρώ στο Αθήνα Πάτρα

5.345 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2016)

Το ύψος των διοδίων που οι οδηγοί θα κληθούν να καταβάλλουν για τη διαδρομή Αθήνα – Πάτρα θα ανέλθει από τα 6,40 ευρώ που είναι σήμερα, στα 11,5 ευρώ, όταν παραδοθεί ο νέος οδικός άξονας στην κυκλοφορία.

Όπως έχουμε αναφέρει επανειλημμένα, οι εργασίες κατασκευής του νέου οδικού άξονας «Ολυμπία Οδός» που περιλαμβάνει τη διαδρομή Αθήνα – Πάτρα, βρίσκονται στην παρούσα φάση στο 85% και οι υπεύθυνοι του έργου των 2 δις ευρώ, εκφράζουν τη βεβαιότητα πως ο νέος αυτός κλειστός αυτοκινητόδρομος θα παραδοθεί έως στον προσεχή Μάρτιο. Οι όποιες εκκρεμότητες, θα αφορούν τον «υπερκόμβο» Ρίου, που θα εξυπηρετεί οκτώ κατευθύνσεις, αναμένεται να ολοκληρωθούν προς το τέλος του 2017.
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, με τη λειτουργία της Νέας Εθνικής Οδού Κορίνθου – Πάτρας, αλλάζει σημαντικά και ο… χάρτης των σταθμών διοδίων καθώς δύο εξ αυτών (Ζευγολατιού και Νικολαίικα) αλλάζουν όνομα (Κιάτου και Ελαιώνα αντίστοιχα) ενώ δύο έχουν μετακινηθεί ελαφρώς (σε Κιάτο και Ρίο).
Τα διόδια θα χρεώνουν 0,064 ευρώ/χλμ. για όλο το μήκος της διαδρομής, πλην της περιμετρικής Πάτρας.
Με βάση όλα τα παραπάνω, στην παρούσα φάση, στον εν λόγω άξονα λειτουργούν τέσσερις (4) μετωπικοί σταθμοί διοδίων (Ελευσίνα, Ισθμός, Ζευγολατιό και Ρίο) καθώς και τρεις (3) πλευρικοί (Νέα Πέραμος, Αγ. Θεόδωροι και Πάχη).
Με την ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να υπάρξει ένας (1) ακόμη μετωπικός σταθμός (Ελαιώνας Αιγιαλείας) καθώς και έξι (6) επιπλέον πλευρικοί σταθμοί (Ζευγολατιό, Κιάτο, Δερβένι, Ακράτα, Καλάβρυτα και Αραχοβίτικα).
Το συνολικό μήκος του νέου αυτοκινητόδρομου μαζί με τον υφιστάμενο (από τον Α/Κ Θήβας – Ελευσίνας ως των Α/Κ Αρχαίας Κορίνθου) στον οποίο εκτελούνται εργασίες αναβάθμισης, θα ανέρχεται στα 201,5 χλμ.
Παράλληλα, η διαδρομή από την Αθήνα έως την Πάτρα θα μειωθεί σε μία (1) ώρα και πενήντα (50) λεπτά…
Μέσα στον επόμενο μήνα αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το τμήμα Κιάτο – Ξυλόκαστρο) και έως την 31η Μαρτίου 2017 θα έχουν παραδοθεί όλα τα τμήματα (εκτός του κόμβου Ρίου).
Αναλυτικά, αξίζει να αναφέρουμε πως η νέα διαδρομή Κόρινθος – Πάτρα θα περιλαμβάνει 12 σήραγγες, συνολικού μήκους 16 χλμ., εκ των οποίων οι 4 (μήκους 8,2χλμ.) αποτελούν ένα σύμπλεγμα σηράγγων στην περιοχή Παναγοπούλας, μεταξύ Αιγίου και Ρίου.
Σε αυτό το σημείο κατασκευάζεται και η μεγαλύτερη σήραγγα του αυτοκινητόδρομου (μήκους 4 χλμ.) που είναι και η 3η μεγαλύτερη στη χώρα.
Παράλληλα, η εν λόγω διαδρομή περιλαμβάνει 209 γέφυρες (47 γέφυρες, 22 άνω διαβάσεις και 140 κάτω διαβάσεις), με το ποσοστό της ολοκλήρωσης της κατασκευής τους να ανέρχεται το 92%.